Futsal porukkaa kasaan murosta? (pk-seutu)

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja SheikYerbouti, 08.08.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. SheikYerbouti

Rekisteröitynyt:
    31.01.2003
    Kesän kääntyessä loppusuoralleen pitäisi talveksi viritellä vähän liikunnallisempaa toimintaa. Löytyisikö murottajista pk-seudulta kiinnostuneita futsalin suuntaan? Kenttiä pk-seudulla pitäisi ainakin riittää, maksullisia tosin toki. Porukan koosta riippuen ei käyntien hinnat pitäisi aivan mahdottomiksi nousta.

Varusteiksi harrastajilla riittänee perusmalliset sisäpelikengät, shortsit ja t-paita - ja kenties säärisuojat.

Jos kiinnostusta on niin heittäkää viestiä ja ehdotuksia tähän ketjuun tai minulle YV:nä niin katselen mitä mahdollisesti saataisiin aikaan.

2. Nomber

Rekisteröitynyt:
    15.07.2002
    Melkeen vois mut oon todennäköisesti käsittämättömän huono kun en ole pelannut tuota koskaan ja jalkapallonkin pelaamisesta on aikaa.

Jos kaikki pelaajat on melko huonoja niin ehkä sitten, ei viitsi minkään pro pelaajien kanssa alkaa jos ei itse osaa.

3. SheikYerbouti

Rekisteröitynyt:
    31.01.2003
    Nojuu, sitä ei varmasti tarvitse pelätä. Itse kuulun sarjaan "hämmentävän kömpelö", joten eiköhän me suht samalla tasolla futsalissa suoritettaisi. Tavoitteena olisi saada kasaan juuri porukka rentoon höntsäilyyn, jossa kenties saisi samalla sykettä hieman koholle.

Murossa tuntuu kovasti olevan yksinäisyyttään potevia ihmisiä, niin tässä nyt olisi mahdollisuus löytää hieman harrastetta sitä korjaamaan.

4. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
    Itse olen juuri muuttamassa pois, harmi. Olisin tullut innolla mukaan :(

5. Kon

Rekisteröitynyt:
    04.06.2001
    Ainakin Leppävaarassa futista pelaavasta muroporukasta varmasti löytyis muutama kiinnostunut. Itse kyllä mielelläni lähtisin kanssa pelaamaan.

Yleensä ongelmaksi aina muodostuu se, ettei kukaan lopulta jaksa alkaa varailla vuoroja ja pitää yhteyttä muihin pelaajiin. Jos vaan organisoija hommalle löytyy, niin luulis halukkaita pelaajiakin löytyvän.

Nomber ja muut epäilevät, sillä ei kaiketi ole merkitystä kuinka hyvä tai huono on. Pääasia, että pelaaminen on mukavaa. =)

6. SheikYerbouti

Rekisteröitynyt:
    31.01.2003
    Minulla on tällä hetkellä sen verran tylsä toimistoduuni opiskelun ohella, että kaikenlainen oheisorganisointi kelpaa kyllä hyvin. Jos innokkaita löytyy, voin alkaa kaivelemaan hintoja ja sijainteja ja laittaa pyörää pyörimään eteenpäin.

7. jebe

Rekisteröitynyt:
    15.12.2002
    Jos löydät jostain leppävaaran läheltä hyvän paikan niin uskon, että meidän jengistä saataisiin ainakin muutama peluri mukaan.

8. Kon

Rekisteröitynyt:
    04.06.2001
    Onks tämä ajatus kariutunut kokonaan kiinnostuksen puutteen vuoksi, vai mikä on tilanne?

9. escalibur

Rekisteröitynyt:
    27.12.2000
    Itse pelaan Leppävaaran Metropolian urheilusalissa perjantaisin 14-18. Vuoro on varsinaisesti Metropolian opiskelijoille, mutta mitään virallista merkintää ei ole missään, joten jokainen tulkoot omalla vastuulla. Jos teillä on futsalpallo tuokaa se mukaan.

10. Saigon

Rekisteröitynyt:
    02.10.2004
    Hmm, voisin olla kiinnostunut tulla pelailemaan tuonne Metropolian saliin kun se tuossa vieressä on. Eli jos sinne vain pääsee ja saa porukan kasaan niin olen mukana. Omaa palloa ei löydy.

11. Pertsa on errfa

Rekisteröitynyt:
    02.02.2009
    Kiinnostais toki, mutta ei pahemmin täältä metsän keskeltä kuljeta mihinkään.

12. Television kaukosäädin

Rekisteröitynyt:
    17.11.2009
    ---------

Viimeksi muokattu: 03.12.2009

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy