Olihan tuo melkoinen moka järjestäjiltä vaikka korjasivatkin homman nyt Suomen lakiin sopivaksi.
Viimeksi muokattu: 15.03.2017
Kun islam ja feminismi törmäävät yhteen
Viimeksi muokattu: 16.03.2017
Ei nyt sitäkään uskoisi että islamin kanssa ollaan käsi kädessä ja näiden harjoittama syrjintä tuntuu olevan ihan ok feministeille.
Viimeksi muokattu: 19.03.2017
Iina on söpö tyttö, joka on "oikealla puolella" ja poimii ns. matalalla riippuvia hedelmiä.
edit: Toki arvostettavaa ja rohkeutta tehdä tuollaista omalla naamallaan ja nimellään
Itse en ymmärrä moista ajattelutapaa. Seksin harrastaminen on mukavaa, eikä siitä yleensä seuraa harmeja. Naisen tavara ei kulu käytössä (kuten ei miehenkään), mutta matkaan saattaa tarttua jotain hyviä temppuja, joista sitten on iloa.
Tuosta tavaran kulumisesta ehkä vielä sen verran: se ajatus, että henkilö, jolla on suurempi määrä seksikumppaneita olisi harrastanut enemmän seksiä kuin henkilö, jolla on niitä vähemmän, ei välttämättä pidä paikkansa. Jokainen parisuhteessa ollut ihminen tietää, että parisuhteen alussa on yleensä runsaanlaisesti seksiä. Itselläni käytännössä tarkoittanut useita kertoja päivässä. Sinkkuna seksiä tulee harrastettua harvemmin, joskin eri ihmisten kanssa. Näin ollen seksikumppaneiden määrä kasvaa, mutta seksin harrastus kertoja tulee vähemmän. Tämähän on saivartelua, koska ei se tavara kulu käytössä.
Itselleni on aivan sama kuinka monta seksikumppania puolisollani on ollut, kunhan niitä on ollut ainakin muutama. Nykyisellä heilalla on varmasti ollut enemmän kuin itselläni ja oma lukukin huitelee jossain noin 70 hujakoilla.
Mä itse uskon, että paljon kokenut pystyy helpommin olla uskollinen kuin vähän tai ei mitään kokenut puoliso. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Vähän tai ei mitään kokenut puoliso saa aivan varmasti jossain vaiheessa parisuhdetta tai avioliittoa ajatuksen päähänsä, että jotain on jäänyt kokematta. Tämä ajatus saattaa helpostikin muuttua teoksi. Mikäli kaiken on ehtinyt jo kokea ennen avioliittoa tai parisuhdetta ei tollaista fiilistä varmasti tule.
Eli veikkaisin, että 40 tai yli miestä läpikäynyt nainen pettää pienemmällä tai yhtä suurella todennäköisyydellä kuin alle 5 miestä läpikäynyt nainen.