Feminismi

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja TheThh, 02.06.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. mirri55

Rekisteröitynyt:
    02.10.2008
    Jahka naisille on saatu verovaroin maksettua asunnot, voidaan julistaa asunnottomuus ratkaistuksi. Tämän jälkeen voidaan lähteä ratkomaan palkkaepätasa-arvoa korottamalla lähi- sekä sairaanhoitajien palkkoja 1000 eurolla per nainen, jota varten hallitus voi ottaa muutaman miljardin lisälainan joka vuosi. Naiset huhujen mukaan kolhivat keskimäärin miehiä enemmän autoja parkkipaikoilla, joten voimme tuoda Afrikasta puoli miljoonaa siirtolaismiestä ja palkata heidät päivystämään parkkipaikoille, jotta saadaan tilastot nätimmiksi, eikä tämäkään maksa juuri mitään, koska valtiolla on pohjaton kirstu. Sitten voimmekin paneutua oikeuden toteutumiseen ja läväyttää kaikesta seksuaalisesta rikollisuudesta elinkautinen ja samalla laventaa raiskauksen määritelmää, koska nainen on raiskattu just silloin kun nainen itse niin päättää ja hänen surut sekä traumat ovat ensisijaisia asioita toimivan oikeusjärjestelmän kannalta. Seuraavaksi voimmekin karkoittaa kaikki suuryritykset Suomesta pakottamalla heidät lain varjolla valtavien uhkasakkojen uhalla korvaamaan hallituksensa, jotta sinne saataisiin naisia, jotka eivät sinne hae taikka halua, mutta joita täytyy siellä olla. Lopuksi vielä laadimme valtavan kampanjan peruskouluikäisille lapsille, jossa kovasti muistutetaan, että naisten perinteiset kotitehtävät ovat alistavan patriarkan keksimää myrkkyä, mutta pojat saavat edelleen pitää itsellään ikävämmät nikkarointi- ja ylläpitotyöt.

Toivottavasti kaikki äänestää feministipuoluetta ja saamme Suomen taas kuntoon!

2. ruusupuu

Rekisteröitynyt:
    22.11.2014
    Tuollainen viesti kertoo lähinnä siitä ettet ole koskaan julkisia vessoja pessyt, tai sivunnut aihetta sellaisen kanssa joka moista on joutunut tekemään.

Naisten puolelle kun tulee vastaan aivan samanlaista törkyilyä ja sotkemista kuin miestenkin puolilla. Paikoin jopa pahempia, toisin paikoin toisinpäin.

Johtuen mm. että pönttöä on pidetty likaisena istua ja on sitten seisottu siinä reunan päällä kun omia tarpeita on tehty tai sitten vaikka lattioiden lainehtimiset johtuen kuukautisvälineiden työntämisestä pönttöön minne ne eivät kuulu. Niitä kylttejä niin julkisista käymälöistä kuin vaikka erinäisistä hotelleista "tampoonit ja siteet roskikseen" tms. ei ole hankittu ja ripustettu paikoilleen turhaan, kun sekään "itsestäänselvyys" ei ole eikä tule olemaan itsestäänselvää kaikille.

3. SBeckham

Rekisteröitynyt:
    05.07.2015
  4. MadPike

Rekisteröitynyt:
    08.03.2016
    Tuo kohta "naiset eivät osaa kannustaa toisiaan" on kyllä koettu todeksi. Osa toki osaa, mutta vain naisten välillä olen nähnyt sellaista ihmeellistä vihaa toisia naisia kohtaan. Toinen nainen on kateellinen (tjms.?) toisesta naisesta, ja kauhea vittuilu ja selkäänpuukotus kaikille kun vihan kohde (syytön) ei ole paikalla.

5. -ATE-

Rekisteröitynyt:
    10.03.2003
    Jonkinnäköinen ironian tai hulluuden multihuipentuma kun Washingtonissa Women's marchin yksi järjestäjä symppaa avoimesti sharialakia ja yleisö mylvii.

Viimeksi muokattu: 23.01.2017
  6. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Perusmeininki. Naisvaltaiset työpaikat ovat niitä kiusaamishelvettejä. Sanomisista loukkaannutaan ja sellainen perus miesten välinen avoin vittuilu jotaisi raivoisaan kissatappeluun hetkessä.

7. Rullis

Rekisteröitynyt:
    25.04.2007
    En tiedä onko sinulla noita kiusaamishelvetti kokemuksia, mutta oman työuran aikana en ole huomannut, että työilmapiiriin vaikuttaa hirveesti onko enemmistö miehiä vai naisia. Molemmista kuitenkin omaan aika paljon kokemuksia.

8. IT-alanMies

Rekisteröitynyt:
    21.06.2016
    Nainen on naiselle susi. Varmaan jotain evoluution myötä kehittynyttä tuossa naisten vihamielisyydessä toisiaan kohtaan on, koska se on vaan niin hemmetin yleistä. Suuri osa naispuolisista tutuista/kavereista on kokenut jonkinlaista työpaikkakiusaamista juurikin naisten toimesta. Miespuolisista kavereiden suusta en ole vastaavaa ongelmaa kuullut.

Yks tuttu neitokainen vaihtoi juuri työpaikkaa, koska firman omistajan tytär ei lopettanut hänen kiusaamistaan työpaikalla. Tuttu sanoi, että pyrkii menemään sellaisiin firmoihin, joissa ei juurikaan ole naisia töissä.

9. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Viimeksi muokattu: 26.01.2017
  10. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Kyllä vituttaisi olla yhtä huumorintajuton ihminen kuin mitä tuo Sarita on. Samalla menisi koko elämä sivu suun.

11. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Katoin aluksi, että vähän stereotyyppisen näköinen nainen mutta kun luin sanat "Canth Magazine", oli homma pässinlihaa :kahvi:

12. G-MIES JERRY COTTON

Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Sori, en huomannut vastata. Ei, omakohtaista kokemusta ei ole, mutta olenkin ollut aina miesvaltaisilla työpaikoilla. Ns. "äijien kesken" ja jopa naisille enemmän miehisessä porukassa voi heittää kaikenlaista huulta mutta puolisoiden ja kumppanien kautta on tullut kuultua noita naisvaltaisten työpaikkojen juttuja, joissa jokaista sanaa ja ilmettä märehditään iltaisin himassa, että "mitä se sillä tarkoitti?!?". Selkäänpuukotus ja esimiesten suosioon luikerteleminen on kuuleman perusteella ihan eri luokkaa enkä vastaavaa ole koskaan itse nähnyt. Toki tilanne voisi olla eri miesporukassakin, jos sinne joku narsisti osuisi palvontaa kaipaamaan.

Onhan tuota selvitetty ja siitä kirjoitettu: http://www.hs.fi/ura/art-2000002804170.html (sori, just tää artikkeli vain tilaajille mutta google löytää vastaavaa lisää).

13. Rullis

Rekisteröitynyt:
    25.04.2007
    Varmasti pitää osittain paikkansa, mutta ei nyt ihan 100% voi yleistää. Yhdessä firmassa oli kyllä semmoinen meno et suurin osa ajasta kului miettiessä tapanko itteni, pomon vai molemmat. Siellä kaikki oli miehiä. Suurin osa työkavereista oli kyl iha kelpo jannuja, mutta pomo oli narsistinen piripää. Olen myös ollut yhdessä paikassa ainut pallit omistava ja kaikki toimi siellä kun junan vessa. Mutta suuremmalla otannalla varmaan allekirjottaisin noi väitteet.

14. ________

Rekisteröitynyt:
    31.08.2011
  15. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Hieno homma että Kioski otti tämän puheeksi.

16. Puntus

Rekisteröitynyt:
    02.06.2009
    Mullahan oli juuri tällainen tilanne töissä, jossa kiihkofeministikollega masinoi maltillisemmat feministikollegat minua vastaan. Asia lähti liikkeelle siitä, että kiihkofeministi oli ottanut tosissaan kaikki (itseensä liittymättömät) kaskut, vitsit ja tarinat kahvipöydässä vuosien saatossa, lisännyt vähän vaihtoehtoisia faktoja ja sen jälkeen alkanut levittää hännystelijöilleen niitä minusta. Koska olin mm. arvostellut feminismiä järjettömänä aatteena, se muuttui muotoon, että kannatan raiskareita ja vihaan naisia. Huomasin siis olevani suuri saatana, vaikka tietenkin itse kuulin asiasta viimeisenä.

Kävimme sitten tämän jälkeen keskustelua hänen ja esimiehemme kanssa hänen kuvitelmistaan ja tunteistaan, joihin ei siis ollut tietty minkäänlaisia rationaalisia perusteita. Liikuttavaa, järjenvastaista ja samalla myös todella pelottavaa, sillä nämä ihmiset ovat oikeasti myös päättävässä asemassa.

17. pagi

Rekisteröitynyt:
    30.11.2016
  18. SBeckham

Rekisteröitynyt:
    05.07.2015
    Tässä eettisen neuvoston toiminnassa on se aika väärinpäin, että tällainen "kielletty" mainos juuri sai noin 1000x näkyvyyttä alkuperäiseen mainokseen verrattuna.

En ole mitenkään vanne kireällä ja huumori on ehdottomasti sallittua (en siis kieltäisi tällaisen mainoksen käyttöä), _mutta_ olen samaa mieltä siitä että "parempaa lihaa kuin tinderissä" ainakin enemmän viittaa naiseen kuin mieheen. Tämä on jossain määrin mielipidekysymys miten kukakin tuon ymmärtää.

19. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Sehän se vasta sovinismia onkin jos sen ymmärtää noin. :smoke:

20. perusmursu

Rekisteröitynyt:
    13.09.2008
  21. perusmursu

Rekisteröitynyt:
    13.09.2008
    Olin aiemmin erittäin naisvaltaisessa työpaikassa ja kyllä se selkäänpuukottamisen määrä oli jotain ihan uskomatonta. Aluksi työympäristö vaikutti todella kivalta ja kaikki esittivät ystävällistä. Myöhemmin kaikenlaisia juoruja alkoi kantautumaan omiin korviini ja tajusin minkälainen myllerrys pinnan alla muhii. Suurin syy selkäänpuukottamiselle oli se, että hoidin hommani asiallisesti ja sain täten nopeasti esimiehiltä normaalia vastuullisempia tehtäviä (jotka eivät olisi edes kelvanneet näille selkäänpuukottajille, kun eivät halunneet todellisuudessa ottaa isompaa vastuuta työstään...)

Pari vuotta työpaikalta lähdettyäni olin kaljalla entisten työkavereiden kanssa ja osa näistä naisista avautuivat, että tekisivät paljon mielummin töitä miespainotteisessa työympäristössä.

22. PatrikSelin Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    24.07.2011
    Eikö se edellytä sitä, että joku ilmiantaa mainoksen? Jos ei tule ilmoituksia, jolloin se on ok mainos.

Viimeksi muokattu: 27.01.2017
  23. perusmursu

Rekisteröitynyt:
    13.09.2008
    Niin. Ehkä miehet eivät vain ole samanlaisia mielensäpahoittajia. Periaatteessa kiinnostaisi kyllä kuulla ko. neuvoston kommentit tuohon mainokseen liittyen, vaikka en itse siitä vetänytkään herneitä nenukkiin.

24. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Samaa mainosta itse asiassa olen aika monttu auki katsonut parikin kertaa. Ilmeisesti pitäis tehdä joku kantelu kun ei kukaan kai sitten ole tehnyt.

Ei tuo minua harmita siinä mielessä että se loukkaisi miestä, mutta olen kyllä tosissaan miettinyt että millainen mainostaja heittää läppää kehitysvammaisista.

Viimeksi muokattu: 27.01.2017
  25. ie1

Rekisteröitynyt:
    01.01.2013
    Pliis tehkää se kantelu. Eihän asiat koskaan muuten muutu. Niin ne naisetkin ajavat omia asioitaan.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen