Far Cry 5 [PC, Xbox One, PS4] Ubisoft

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja splice, 23.05.2017.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Hulihelikopteri

Rekisteröitynyt:
    30.12.2013
    Kiitos asiallisista vastauksista. Eli alelaarista max 30e hintaan jos edes silloinkaan. Sääli, aihepiiri kiinnosti kovastikin. No onneksi God of War täytti aikalailla odotukset ja siinä riittää pelattavaa.

2. jatsihuilu

Rekisteröitynyt:
    03.05.2018
    :) Minäpä lisään sut illalla niin katotaan jos päästäisiin yhessä pelaa. Itseänikin kiinnostaa nuo co-opit mutta kaverit eivät tätä peliä pelaa :(

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
    Hinta 2 kaupasta 29,90€ - 29,90€ katso kaikki hinnat >
    Puolenkuun Pelit varastossa 29,90€
  4. justi57

Rekisteröitynyt:
    12.10.2004
    Itse pistin NVIDIA:n ohjauspaneelista FXAA:n päälle - nyt näyttää hieman siistimmältä reunanpehmennyksen suhteen. Peli kyllä huutaa 4K-resoluutiota (itsellä vain 1080p).

Viimeksi muokattu: 04.05.2018
  5. siperiankuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Juu, no mulla ei ole Nvidian korttia ja näyttökin vain 1440p.

6. sakukone

Rekisteröitynyt:
    14.12.2010
    Ok. Kiitoksia!! Hyväksyn kun pääsen kotiin.

7. Omedo

Rekisteröitynyt:
    13.07.2013
    Lisäsin sinut juuri Steamissa. En ehdi kyllä usein pelailla, mutta joskus.

8. Lapasorsa

Rekisteröitynyt:
    27.12.2012
    Mikähän tähän on yhtäkkiä tullut kun noin 18h jälkeen alkanut kaatuilemaan työpöydälle ilman mitään sen kummempia ilmoituksia? Peli vain jäätyy noin 5 sekuntiksi ja pamahtaa työpöydälle. Äsken pelailin jonkun tunnin, kunnes kaatui. Käynnistin uudelleen ja meni noin vartti että kaatui.

9. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
    Far Cry 3 Classic Edition tuli nähvätästi jo eilen pelattavaksi niille jotka ostivat pelin Gold- version ( tai paremman ).

10. jansan

Rekisteröitynyt:
    09.04.2011
    Kyllä se tuli jo tiistaina ainakin pleikkarille. On kyllä hyvä peli edelleen! Ainoa valituksen aihe on paha deadzone aseella tähdätessä. Jospa se joskus pävitetään kuntoon...

11. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
  12. Minut voi lisätä uplayssa nimellä m4aco jos vielä kaipaat kaveria. ~40h pelattuna ja koko peli kaikkine sivutehtävineen läpi. Cluth Nixoneita kesken muutama ja jotain torneja tuhoamatta. Mutta mielellään jeesin jos jollain peli kesken :)

Oon steamissa custom url maacoo jos en väärin muista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 25.06.2018
  13. ShockedFIN

Rekisteröitynyt:
    08.12.2010
    Onko joku pelannut tätä Pleikkarilla co-oppina siten, että toisella pelaajalla on mobiilinetti? Toimiiko? Jotkut pelit kuten Black Ops 3:n co-op toimivat tämmöisellä, mutta esim. uusi Ghost Recon kaatuu nat-ongelmiin.

14. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Oi miksi minä vielä ostan näitä ubisoftin paskileita?

Co-oppina oli tarkoitus pelailla viimeisin dlc eli zombielisäri läpi. Eihän se aiheuta muuta kuin päänsärkyä. Peli kun kippaa joka kerta, kun videota pitäisi latautua. Prässi jää veivaamaan latauslogona alakulmaan ja ctrl+alt+del antaa laittaa kyllä tehtävienhallinnan päälle mutta eihän sinne pääse. alt+tab näyttää avoinna olevia tehtäviä mutta kaikki on mustaa. Edes alt+tab näkymässä ei voi sulkea punaisesta rastista far cry 5 sovellusta.

Virtanappulaa pohjaan ja ruudussa vilahtaa tyyliin "game security violation blaa blaa". Vedin myös steamissa tiedostojen verifioinnin ja suljin kaikki taustaohjelmat. Ei auttanut. Paska mikä paska. Pelatakseni tuon kikkareen co-oppina pitäisi siis kone buuttia ainakin seitsemän kertaa. Olkoot.

15. Mulla ja kaverilla toimi zombiet kyllä ihan ongelmitta, kertaakaan kaatumatta. Kuulostaa hieman erikoiselle että sulla noin pahasti bugaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 11.09.2018
  16. Ydintalvi

Rekisteröitynyt:
    04.02.2009
    Haluisko joku mun kanssa tulla pelaamaan ARCADE Competitor's saavutuksen? Sama nimimerkki Uplay.

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi