Paljon teillä oli leveli suunnilleen (ei lisäosa) Falloutin tarinan lopussa? Kaveri meni spoilaamaan tarinan loppua ja nyt ku olen itse lähellä loppua, niin ihmetyttää että mun level on vaan 29 ja pelin edistymisessä lukee että oon 20% pelannut peliä. Oon kuitenkin mielestäni tasaisesti yrittäny tehdä questeja ja tutkinut karttaa ja rakennellut. Mitä mä oon tehny väärin, et mun level on vaan ton verran.
Viimeksi muokattu: 18.10.2016
Mulla on tällä hetkellä leveli 63 ja käsittääkseni pari-kolme steppiä pääjuonesta tekemättä.
Faction-spesifisiä questeja olen tehnyt BoSsille kokolailla kaiken paitsi radiant-tyyppisiä vain muutaman. Minutemenille tein alun pari questia.
Sivuquesteja on sitten tullut vähän kahlattua enemmän. Tosin mitään companion-questeja en ole tehnyt, koska olen soolonnut kaiken (pl. alussa dogmeat oli mukana jonkin aikaa)
Edit. Ai niin, juuri mitään en ole rakennellut ja olen lähinnä viis veisannut nuista settlementeistä. Innostus lopahti alkupuolella kokolailla totaalisesti kun tajusin, että vaikka väsäät strategisesti kuinka hienon puolustuksen, niin poissa ollessasi tavan raiderit materialisoituvat settlementin sisään rähjäämään ja taistelun lopputuloksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kuinka puolustus on strategisesti rakennettu, vaan se on käytännössä fifty-fifty kolikonheitto.
Viimeksi muokattu: 20.10.2016