Excel, taulukoiden tuominen eri välilehdiltä

Viestiketju alueella 'Ohjelmointi' , aloittaja hattivatt1, 23.05.2018.

  1. hattivatt1

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2004
    Viestejä:
    269
    Yksinkertaisen kuulonen ongelma, mutta en sitä jostain syystä ole onnistunut toteuttamaan käytännössä.

    Tilanne on siis se, että minulla on excelissä, sanotaanko viisi välilehteä. Ensimmäinen välilehti on ns tulostettava sivu, johon valintojen mukaan tuodaan neljältä muulta välilehdeltä taulukko. Muiden välilehtien taulukot ovat sellaisia jota säännöllisesti päivitetään.
    Tähän ensimmäiselle, tulostettavalle sivulle pitäisi saada jonkinlainen rastiruutuun-valinta siitä, että mitkä välilehdet näytetään ja tulostetaan. Mielellään vielä niin, että tulostusalue olisi jotenkin määritelty ja taulukot napsahtaisivat jotenkin järkevästi paikoilleen.
    Eli jos on valittu välilehdet 1, 3 ja 4 niin siinä ei olisi tyhjää väliä tuon puuttuvan 2-välilehden vuoksi.

    kiitos
     
  2. hattivatt1

    Rekisteröitynyt:
    17.01.2004
    Viestejä:
    269
    Tämä ei tainnutkaan olla ihan niin helppo, kuin ajattelin?
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti