Etukaiuttimet 300€ budjetilla

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja henkkae, 11.10.2008.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Tab

Rekisteröitynyt:
    28.02.2000
    Kivijalka löytyy Helsingin Kampista, joten kyllä myyvät kuluttajille. Kannattaa soittaa liikkeeseen ja kysellä postitusta, jos ei itse pääse liikkeessä käymään.

2. HvH

Rekisteröitynyt:
    07.09.2008
    Oon aina luullu että ne myy tuolla liikkeessä pelkästään musiikki vehkeitä ja hifi laitteet pelkästään jälleenmyyjien kautta. Hyvä että selvisi tämäkin.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Tab

Rekisteröitynyt:
    28.02.2000
    Ai perhana, tuli kerrottua virheellistä tietoa. En katsonut linkkiä ja oletin että sen takaa löytyisi studiokaiuttimet. Pahoittelen sekaannusta.

5. henkkae

Rekisteröitynyt:
    05.11.2007
    Joo kävin kuuntelemassa Magnat Quantum 503:set ja päätin ostaa semmoset Hifikrugista 279?/pari. Toivottavasti soivat myös täällä meikäläisen opiskelijaboksissa!

6. mishrak

Rekisteröitynyt:
    14.06.2002
    Eiköhän ne hyvin soi kunhan, et aivan seinän viereen/nurkkaan laita. Hifikrugin kanssa on monilla ollut ongelmia mm. takuuhuollon kanssa, mutta eipä kaiuttimiin juuri mitään ongelmia tule.

7. HvH

Rekisteröitynyt:
    07.09.2008
    Tosta liikkeestä ei kannata ostaa yhtään mitään, muutaman kympin säästö eikä takuuta tuotteella.
    Tuolla on kokemuksia "hyvästä palvelusta" http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=32741

8. henkkae

Rekisteröitynyt:
    05.11.2007
    Kävin vielä Mareksissa kattomassa ennen kuin Hifikrug ehti sen enempää tehdä vanhalle tilaukselleni. Kuuntelin Dalin Concept 2:sta ja BR2:sta, siellä dali kuulosti erottelevammalta ja selkeämmältä, kuin BR2, mutta osas myyjä sitten sanoa, että vähemmän akustoidussa tilassa BR2 menee edelle. Otin nyt himaan koekäyttöön BR2:set, enkä ole vaihtamassa enää, kuulostaa helkkarin hyviltä! Quantum 503 haukuttiin liikkeessä heti maanrakoon, niin en edes kehdannut kysellä niistä sen enempää..!
    BR2 suosituin kaiutin tossa luokassa Marekin mukaan, tais olla 50 paria myyty niitä, kun 503:sia oli myyty 3

9. TKorho

Rekisteröitynyt:
    03.10.2000
    Koekuuntelitko?
    Itse olen tykännyt noista 503:sta, mutta onhan tuota juttua kuulunut että Usherit tai vaikka nuo BR:t ne voittaisi helposti. Mutta pitäisi jostain kuulla vielä head-to-head arvostelua. :)
    [signature]TKorho -[/signature]

10. Rysty

Rekisteröitynyt:
    14.05.2001
    Heh vai että 503:ia myyty 3, johan mä ostin tuon 3 paria ;-)

Aikoinaan oli kovinkin suosittu kaiutin mutta nyt BR2 on vienyt sen sijan ilmeisesti.
    [signature]""Näin unta että elin kaaoksen ja järjestyksen rajamailla.
    Sitten nukahdin ja huomasin olleeni valveilla""
    -Viivi ja Wagner[/signature]

11. henkkae

Rekisteröitynyt:
    05.11.2007
    Joo oisko se puhunu viimesestä kuukaudesta tai kuluvasta vuodesta tai puolesta vuodesta.. en muista..

12. Bowtie81

Rekisteröitynyt:
    30.10.2002
    mareksilla kuuntelin hetken magnatia, ja kyllähän sen eron sitten kuulee, voi se kotona kuulostaa aluksi hyvältä ku on tummaa bassoa ja kirkasta diskanttia, mut pidemmän päälle varmaan huono. Se on kyllä hyvä, että voi vertailla kaiuttimia liikkeessä. Kotiin ei kyllä tarjottu koskaan mitään kuunneltavaksi, se voisi olla kans hyvä.
    [signature]Weppisivut
    Tavaraa myytävänä
    MYYTÄVÄNÄ[/signature]

13. insight

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Mä kuuntelin Mareksilla rinnan tota bronssisarjaa ja Magnatin 500-sarjaa. Ne oli noi lattiamallit ja pidin kyllä Magnatista enemmän. Sitten on eri asia, kun mennään Monitor Audion Gold sarjaan, joka on parempi, kuin mikään Magnatin malli - puhumattakaan Platinumista.

Mulla kotona 500-sarjaa eli 503:set. Pitäis ostaa 4 kajaria lisää, niin ois toi 6.1 sitten täynnä.

Munkin mielestä 503 on edelleen hyvä kajari, etenkin hintaluokassaan.
    [signature]Celeron 466, Voodoo3, 256MB, 95[/signature]

14. alspe

Rekisteröitynyt:
    29.03.2005
    Multa voi tiedustella Epos M5i:ia kaiuttimia. OVH 575?, 3kk vanhat. Kevyesti paremmat kuin uutena 300? maksavat purkit. Aito villu viimeistely, väri musta.
    http://www.epos-acoustics.com/products/m5i.php[signature]iMac17" 1,83 GHz Core Duo - 1 Gb - 160 Gb

Äänentoisto : Creek CD43, Rega P2, Airport Express, Creek 4330, Epos M5i
    Original CD-A8T + MuFi X-CAN v3 + Alessandro MS1[/signature]

15. piva

Rekisteröitynyt:
    06.09.2006
    Itselläkin olleet jo muutaman vuoden ja kyllä ne pauhaa.. Hyvät ostit.
    [signature]C2D E6750 @ 3,5Ghz | MSI P35 NEO2-FIR | 4x1gt G.skill DDR2 800mhz | Palit HD 4850 Sonic |[/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen