Etu efektikaiuttimet...

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja jukjuv, 19.04.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. jukjuv

Rekisteröitynyt:
    22.12.2003
    Mitäs porukka on mieltä kotiteatteripaketin kaiuttimien sijoittelusta, eli mietin tässä, että kun mulla on Yamahan RX-V779 vahvistin ja kasa kaiuttimia, niin kannattaako etukanavien efektikaiuttimia laittaa erikseen vai ohjaako etuefektiäänet pääkaiuttimiin? Efekti kaiuttimena mulla olis tarjolla Tannoy F1 ja pääkaiutttiminena mulla on Tannoy F2. Elokuvia katson oikeestaan vaan netflixin kautta jossa ääni tulee 5.1 koodattuna.

2. virtuaali

Rekisteröitynyt:
    14.03.2004
    Mitä helevetin efektikaiuttimia ja etuefekti ääniä nyt tarkoitat? Jos sais saman suomeksi.

Subbarin hertsejäkö yrität kysyä? Laitat pääkaiuttimet small tilaan ja siihen 80hertsii niin se ohjaa siitä alemmat taajudet subbarillesi.

Jos haluat kaikki äänet tulemaan etukajareista nii laitat ne large tilaan. Tätä käytetään jos ei ole subbaria.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
    JBL Tune 115BT

JBL Tune 115BT

19 €
    -61 %
    Katso
    tuotetiedot
    JBL T160 BT

JBL T160 BT

14,90 €
    -50 %
    Katso
    tuotetiedot
  4. The Slasher

Rekisteröitynyt:
    11.11.2000
    Näitä kysyjä ilmeisesti tarkoittaa, mutta kyseessähän ei ole mikään natiivi äänikanava, vaan vahvistimen DSP:n laskemia/lisäämiä tilaääniä. Eli mitään et menetä ilman noita efektikaiuttimia ja se mitä niillä saat lisää ei kuulu alkuperäiseen ääniraitaan. Tästä huolimatta tekisi kyllä itsekin mieli kokeilla, sen verran positiivisia kommentteja netissä efektikaiuttimista lukee.

5. jukjuv

Rekisteröitynyt:
    22.12.2003
    Juu... Juuri noista, eli Yamahan Cinema DSP 3D jutusta on kyse. Olen päättäny laittaa noi, kunhan saan ensin ostettua pari kirjahyllyä, jne.... Saahan ne sitten helposti asetuksista pois, jos niistä on jotain haittaa.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen