Esports-simulaattorikuski voitti Formula 1 -kuskin tosielämän kilparadalla Meksikossa

Viestiketju alueella 'Peli- ja elokuvauutiset sekä artikkelit' , aloittaja Muropaketin toimitus, 21.01.2019.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Muropaketin toimitus Ylläpito

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
  2. Hannibal_pjv

Rekisteröitynyt:
    16.04.2012
    No ei yllätä...
    Jos alle pistettäisiin oikea auto niin oikea F1 kuski päihittäisi e-sport gurun yli kymmenellä sekunnilla, olettaen että e-sport guru ei ajakkaan seinään, kuten olettaisin oikeasti tapahtuvan...
    Vähän niinkuin e-sport guru voittaisi viimeisimmän keihään heiton maailmanmestarin digitaalisessa keihäänheitossa. Ihan eri lajista on kyse.
    Itse ihmettelen, että ero e-sport gurun eduksi oli noinkin pieni! Eli hyvin f1 kuski vääntää, vaikka kaikki g-forset ja ohjaustuntuma loistavatkin poissaolollaan!

3. skoide

Rekisteröitynyt:
    08.07.2012
    Jos vaivautuu kommentoimaan niin kannattaisiko lukea itse uutinenkin? Kyseessähän oli nimenomaan oikeilla autoilla oikealla radalla ajettu kisa, joten melko kunnioitettava saavutus e-ajajalta

4. Hannibal_pjv

Rekisteröitynyt:
    16.04.2012
    Kas... näyttivät ihan microautoilta kuvan perusteella. Eli ihan oikeita kilpa-autoja joilla pääsee kahta kolmea sataa... no ei sitten ollenkaan paha jos noin on... itse en kyllä saisi jotain formula 1:stä pidettyä kaiteiden välissä kuin mateluvauhdilla ehkä vähän toista sataa. En oikeilla kilpanopeuksilla. Lähtisi varmasti lapasesta jossain parinsadan kilsan tunnissa nopeuksislla.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen