Emme tahdo lasta - lapsettomat pariskunnat

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja suopunki, 12.06.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. jackcox

Rekisteröitynyt:
    07.05.2016
    Kimble on hyvä peli. Kyllä se huumeet ja huorat voittaa.

Jokainen mies haluaa viettää kesänsä muumimaassa, vaihtaa vaippoja ja kuunnella loputonta rääkymistä. Tuosta me kaikki nuorena haaveillaan.

2. svrn

Rekisteröitynyt:
    06.02.2004
    Juuri kävin katsomassa kaveria, joka oli kolarissa eilen ja sai saikkua loppuviikon. Purskahti tosiaan itkuun ja sanoi, ettei jaksa elämäänsä, kun elämä on yhtä suorittamista, kun työpäivän jälkeen tenavat ja akka vaatii kaiken huomion, eikä itse kerkiä missään vaiheessa rauhoittua. Ja uutta kakaraa on akka puskemassa ulos ens vuonna. Lycka till.

3. teppo mörkö

Rekisteröitynyt:
    30.10.2010
    eli tiivistettynä

- olet ypöyksin. taas.
    - pelaat pleikkaria. yksin. taas.
    - vedät kännit. yksin. taas.
    - käyt huorissa kun ei muuten saa. edelleen.
    - kirjoitat muroon avunhuudon. taas kerran.
    syrjääntyneltä peräkammarin pojalta kuullostat. edelleen. :kahvi:

4. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Mitä sä perse taas satuilet täällä. Jokainen meistä tietää, että sinä istut pelkät paskaset kalsarit päällä himassa yksin lenkkimakkaraa ja nugetteja popsien ja playstationia hinkaten. Perse sun elämästä on glamouri kaukana kuule.

5. Ihmemies

Rekisteröitynyt:
    24.11.2002
    Jaa miksi ei lasta? No siksi, koska eliitti on tehnyt niiden hankkimisesta niin paskan diilin. Avioliitosta myös. Vaikkei yksittäiset miehet kelaile mitään cost-benefit -juttuja, niin joka tuutista tulee juttua miten riskihommaa taviksena naisen hommaaminen ja lasten tekeminen on. Ei ihme jos entistä pienempää osaa nappaa lähteä näihin kuvioihin mukaan.

6. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    . Tää on kyllä ihan totta. Joku 50% avioliitoista päättyy vissiin eroon ja lähes aina miehestä tulee maksaja. Kiva kun tienaat vaikka 2300€ lapaan ja eroat kun sulla on parit lapset. Siinä sitten makselet paskasta palkastasi 20% elareita ja vielä jos käy niin hyvin että tapaat lapsiasi niin siihenkin palaa lisää rahaa.. Aivan mieletön riski. Kaverilla kävi näin, enää 13vuotta perse aukisuutta jäljellä. Kaiken kruunaa se että lapsia saa nähdä viikonloppuisin. Käytännössä vuodessa hänellä 12 vapaata viikonloppua. Tosin vitunko väliä kun rahaa ei ole koskaan tehdä mitään.

7. Tatuks

Rekisteröitynyt:
    16.08.2004
    Tulin vain tiputtamaan oman tarinani tänne. Erosin muijan kanssa 9 vuoden yhteiselon jälkeen ja lasissa on nyt 30. Suhde oli jo pystyyn kuollut eikä ero harmittanut käytännössä yhtään.

Nyt on tilanne että taskussa on kivasti rahaa, energiaa on ihan vitusti ja suunnitelmia vaikka mihin suuntaan joita pääsee toteuttamaan.

Nyt heittelen yläfemmoja itteni kanssa kun ei tullu hankittua lasta :D En keksi mitään ankeampaa kuin maksella jotain elatusmaksuja. En kyllä keksi sitäkään mitä lapsi voisi antaa mitä hyvä työpaikka, vapaus, raha ja ehkä jopa kohta uusi parisuhde ei anna. No on lapsessa tietty jotain juttuja mutta mulla on tossa koira ensihätään joka pitää hyvin päivärytmissä.

Ymmärrän kyllä niitäkin jotka tykkää hankkia lapsia, muutama kaveri vaikuttaa ihan tyytyväisiltä. Hyvä niille!

8. Uusio

Rekisteröitynyt:
    07.04.2016
    Tuolta tuntuu nyt, myöhemmin voi tuntua toisenlaiselta. Ihmisen mieli muuttuu kummasti viidessäkin vuodessa. Kymmenessä vuodessa se on voinut tehdä kuperkeikan.

Ei se pelkästään lapsen saantia koske vaan muitakin asioita. Tunteita tulee ja menee.

9. Felita

Rekisteröitynyt:
    05.05.2009
    Niinno, itselläni tuntui jo murrosikäisenä, että lapsien hankkiminen ei ole mun juttuni. Nyt nelikymppisenä tuo mielipide on vain vahvistunut.

Odottelen edelleen sitä "myöhempää", kun "biologinen kello alkaa tikittää".

Niin, ja pitää todeta, että olen kyllä pannut useasti vastakkaista sukupuolta, ennen kuin ehditte siitä tai homoseksuaalisista taipumuksista kyselemään.

10. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Ei se vastakkaisen sukupuolen paneminen tarkoita ettet olisi homo. Monet kaappihomot esittää heteroa.

11. Duke Nukum Banned

Rekisteröitynyt:
    14.01.2013
    Eikä myöskään se, että on naisen kanssa parisuhteessa ja on myös lapsi. Miten tämä viesti liittyi asiaan? Ei yhtään mitenkään kuten ei myöskään sinun viestisi.

12. m4G

Rekisteröitynyt:
    30.09.2013
    Vittu tämä. Kuunnelkaa asiaa. Aaivan se ja vitun sama puolien homofoobikkojen höpötykset ja kaikki muu schaisse. Katsokaa positiivista elämän asennetta ja hajotkaa sinne.

13. Zalasha

Rekisteröitynyt:
    10.12.2003
    Itse olen 30v iässä ja sinkkuna. Ne sinkkunaiset, joilla ei ole lasta ja eivät halua lapsia tuntuvat melkein aarteilta. Joutuu hylkäämään varmaankin 80% tarjonnasta kun melkein kaikilla lapsettomilla on vauvakuume :(

14. Tatuks

Rekisteröitynyt:
    16.08.2004
    Onhan se mahdollista. Tätä vaan on mullekin sanottu jatkuvalla syötöllä kohta 10 vuotta ja silti vaan vähemmän haluaa lapsia mitä vanhemmaksi tässä on tullut.

Ehkä sitten kun ei voi enää oikein fiksusti saada lapsia niin voi harmittaa, mutta en aio nyt näitä parhaita vuosia pyhittää huolehtimiseen, paskavaippoihin ja muuhun lapsitouhuun mikä syö helvetisti vapaa-aikaa.

15. Wulfgraf

Rekisteröitynyt:
    19.02.2013
    Itse 33 vuotias eikä mieli tee lapsia ollenkaan. Tosin olen kyllä wizard niin silläkin saatta olla vaikutusta lapsettomuuteen. Onneksi veljet ja sisko on huolehtinut suvun jatkamisesta.

16. ________

Rekisteröitynyt:
    31.08.2011
    Mielestäni itselleen pitää olla sen verran armollinenkin, että saa myöntää tehneensä virheitä ja vääriä päätöksiä. Eli jos niitä lapsia sitten kuitenkin alkaa kaipaamaan myöhemmällä iällä, mutta mahdollisuuksia ei enää silloin erinäisistä syistä ole niin parempi olla itselleen armollinen ja rehellinen myöntämällä päätöksen lapsettomuudesta olleen väärä päätös. Sama tietysti toisinpäin. Sitten vain on elettävä väärän päätöksen kanssa ja tehdä elämästä katkeruuden sijaan muilta osin nautittava ja elämisen arvoinen.

Tämä pointtina vain, kun luulen lukevani joistain teksteistä rivien välistä itselleen todistelua miksi lapsettomuus kuuluisi olla itselleen se paras päätös nyt ja ainiaan.

17. Griffin

Rekisteröitynyt:
    29.11.1999
    Itse olen myös törmännyt moniin, joiden mielestä paras aika elämästä meni lasten kasvatukseen tai jokatapauksessa pilalle lasten takia. Ymmärrän heitä oikein hyvin. Jos ei olisi oikeastaan halunnut lapsia, niin sangen ymmärrettävä mielipide sitten vanhempana. Monet ovat myös ilmaisseet iloa siitä, kun lapset ovat tulleet täysi-ikäisiksi ja muuttaneet pois. Joillakin on myös erittäin ikäviä välirikkoja vanhempien kanssa.

18. Tatuks

Rekisteröitynyt:
    16.08.2004
    No en mä nyt tiiä pitääkö sitä erikseen myöntää. Jos joskus 50 vuotiaana tulee fiilis että Oispa kiva olla lapsia niin sitten tulee ja kerron varmaan parille kaverille oluen ääressä ja sitten asia on sillä selvä. En jaksa nytkään miettiä asioita joita olisi pitänyt tehdä. Kaikkia mahdollisuuksia oon päästänyt ohi, mutta kun ei jää marinoimaan niitä vaan käyttää ajan itsensä kehittämiseen niin nopeasti ne unohtuu kun tulee uusia saavutuksia ja kokemuksia.

19. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Näissä on varmaan aika usein pohjilla se että ei varsinaisesti ole haluttu lapsia, mutta vaimon painostuksen alla on suostuttu tähän. Pirun monen lapsen isänä antaisin sellaisen neuvon että jättää ne mukulat tekemättä jos ei ole ihan varma haluaako niitä.

20. Griffin

Rekisteröitynyt:
    29.11.1999
    Painostus voi tulla myös muiden sukulaisten tahoilta vanhemmat, siskot ym ym ja painostus voi koskea molempia sukupuolia...

21. sosiaalipummija

Rekisteröitynyt:
    21.03.2013
    Meillä on kaverin kanssa friends with benefits - tyylinen kämppissetuppi jossa yhdistyvät parisuhteen ja sinkkuuden hyvät puolet.

22. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Sinänsä hauskaa kun kaveripiirissäkin löytyy miehiä jotka katuvat lapsien hankintaa ja vastavuoroisesti niitä jotka katuvat lapsettomuutta :)
    Nämä ketkä katuvat lapsien hankintaa tuntuvat ehkä enemmänkin katuvan vapauden menetystä (lue bilettämisen vähentymistä) ja sitä ettei saa uusia pilluja., Kun taas nämä ketkä katuvat lapsettomuutta ovat kyllästyneet jo niihin uusin pilluihin ja ryyppäämiseen.

23. Niamu

Rekisteröitynyt:
    21.08.2008
    Miehelle tämä on helpompaa kuin naisille. Mies voi biologisesti siittää läpsen vaikka 90v mutta nainen ei voi synnyttää 90v.

Tai sitten kuuluu kategoriaan tulee jos on tullakseen.

Anteeksi tymyyteni mutta miten lapsi vaikuttaa uusien pillujen saantiin? Mitä nyt muutamaa kaveria katsoo niin ei paljon tunnu "rajoittavan" vaan jaksaa panna niitä uusia enemmän kuin sinkut.

24. ^TD^

Rekisteröitynyt:
    29.11.2002
    Näin se menee.

25. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Noissa mun tapuksissa sillä tavalla että sen lapsen takia jumitetaan huonossa suhteessa. Ihmiskohtaisia juttujahan nuo ovat osa menee vieraisiin ja osa vetää handuun.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen