Elisa nappasi OnePlus 3:n tuoreeltaan valikoimiin – toimitukset kesäkuun lopussa

Viestiketju alueella 'Tietotekniikka- ja mobiiliuutiset sekä artikkelit' , aloittaja Pekko Lainiala, 14.06.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Pekko Lainiala -

    Rekisteröitynyt:
    01.01.2015
    Viestejä:
    512
  2. Nimetön_

    Rekisteröitynyt:
    05.01.2015
    Viestejä:
    218
    "Käytännön tasolla kuluttajien kannattaa kuitenkin ottaa huomioon se, että Elisa on aiemmin todennut hoitavansa takuuasiat valmistajan takuukäytäntöjen mukaisesti ja seuraavansa ainakin toistaiseksi huoltoprosessia ikään kuin sivusta."


    Mites kuluttajansuoja menee oikeasti, jos Elisa tuota myy? Huoltoonhan se tietysti lähtee sinne mihin valmistaja ohjeistaa, mutta sen saa kuitenkin tiputtaa elisan pisteeseen huoltoa varten ja niitä sitten pommittaa kysymyksillä, eikä tarvitset viestittää Kiinaan?

    O+O alkaa hajoilemaan päivityksiin, joten tuo uusi kiinnostaa.
     
  3. Pekko Lainiala -

    Rekisteröitynyt:
    01.01.2015
    Viestejä:
    512
    Näin sen pitäisi mennä joo, jos Elisa toimii kuluttajansuojalain mukaisesti. Kysymysmerkiksi tapauksessa pitäisi jäädä oikeastaan OnePlus-huollon nopeus, eli tapahtuuko huolto kohtuullisessa ajassa kun kysymyksessä on kuitenkin useimmiten kuluttajan ainoa käytössä oleva puhelin. Tuohon saadaan varmaankin vastauksia vasta ongelmatapauksien ilmetessä, kun nähdään miten Elisa menettelee jos puhelin jumittuu OnePlussan hyppysiin pidemmäksi aikaa (reilu ja oikea toimintatapa olisi purkaa kauppa tai antaa korvaava laite tilalle mikäli huollossa ilmenee ongelmia).

    EDIT: Aiheesta on myös keskusteltu melko laajasti aiemman uutisen (http://muropaketti.com/taskumuro/el...-ensimmaisena-eurooppalaisena-jalleenmyyjana/) kommenttikentässä
     
    Viimeksi muokattu: 15.06.2016
  4. ToriKallo

    Rekisteröitynyt:
    01.02.2011
    Viestejä:
    20
    Itsellä on nyt sitten komia One plus 3 Elisalta. Tuli eilen ja näytön lasi meni rikki tänään. Tippui maahan, nostin ylös, näyttö oli ehjä, huokaisin ja poks: näyttö säröytyi kauttaaltaan.

    Otin yhteyttä One Plus tukeen. Niitä ei kiinnostanut vastailla kyselyihin, koska puhelinta ei ole ostettu suoraan heiltä.

    Elisan itse käyttämä huoltohan on legendaarisen pahamaineista SFChuoltoa, jonka kanssa en haluaisi asioida, mutta jos se huollettaisiinkin jossain muualla, niin homma voisi ehkä menetekkäkin jollain tasolla...
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti