Osataan sitä Elisallakin tosiaan:
Tammikuussa minua yritettiin huijata Elisan puhelinmyyjän toimesta.
Myyjä painosti minua päivittämään ilmaisen talokaistan normaalihintaiseen koska hänen mielestä taloyhtiömme sanoi irti sopparit heidän kanssa. Minun tietooni ei ole sitä kantautunut ja myyjä ei uskonut. Soitin jopa isännöintiin. €9,90 talokaista oli, meinasi myydä €24,90 24 kk norm. 39,90.
Lopulta se liittyi vikatilanteeseen, mutta koin silti tätä myyntityötä hyökkäävänä ja asiakasta ala-arvioivana, että kehtasinkin ihmetellä kyseisen myyjän hysteriaa. Elisa antoi foorumillaan aiheesta heti varoituksen, koska "puhuin Elisasta huonossa hengessä" -- eli siellä ei näitäkään asioita saa tuoda julki.
Lisäksi Elisa painosti luottojäseniään avustamaan yksityisesti, ainakin kohdallani, sen sijaan että Elisasta puhuttaisiin "huonossa valossa" -- lisäksi oikeus huumoriin evättiin ja ainakin minulle on laitettu varoituksia. Päätin sitten, että Elisan kanssa en enää yhteistyötä tee tai saavat maksaa ilmaisesta avusta palkkaa.
Keskustelu käydään aina jossain. Ja kerron jatkossakin jos saan huonoa palvelua Elisalta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006376749.html
Elisan puhelinmyyjät yrittivät valehdella järjestelmällisesti jo vuoden ajan ja toiminta jatkuu...
Se nyt on ihan asiakkaiden ala-arviointia, että niitä käytetään hyväksi operaattoreiden foorumeilla, että pitää ratkaista asiakkaiden ongelmia foorumeilla ilmaiseksi ja siihen vielä yksityisviesteissä painostetaan.
DNA:n kanssa ei ongelmaa, muutamia myyntipuheluita lukuunottamatta, joista selvisin sanomalla ei.
Click to expand...