DIY Hupikuution (subbari) askartelua

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Inferno, 15.01.2013.

1. latexii

Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
  2. jpkl79

Rekisteröitynyt:
    04.12.2013
    Vanhoja diy linkkejä luettavaksi

3. jorkkana

Rekisteröitynyt:
    18.12.2013
    Kun käyttää iNuke 3000 sillattuna kannattaako laittaa molempiin inputteihin signaalia vai yhdistänkö signaalin A kanavaan pelkästään?

Mitä olen testaillut niin näyttää vahvistavan output signaalia kun on molemmissa inputeissa signaali, mutta taitaa vahvistua samanlailla output jos yhdistää signaalit vain A kanavaan.

Viimeksi muokattu: 10.08.2017
  4. jounika

Rekisteröitynyt:
    17.07.2009
    Kokeile seuraavaksi kytkeä verkkosähköä sinne A- ja B-inputteihin. Tai kierrätät sen kaiutin tulon sinne signaali-inputtiin. Kaikkea sitä ihmisillä tuleekin mieleen kokeilla :) Itse ainakin voisin inuken päästää jommalla kummalla tavalla kärsimyksistään :D

Mutta miksei voi vain normisti käyttää? Eli signaali sinne A-inputtiin, ei muista kytkiksestä, että vaikuttaako se B edes mitään tuossa tilanteessa.

5. latexii

Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
    Stereona jos käyttää niin Inukessa on joku rinnakkais sisääntulo parallel -modi, mutta en usko että sillattuna tarvii molempiin inputteihin signaalia, eiköhän (jos toimii kuten muut PA:t) niin tulee A -kanavaan ja sillattu signaali lähtee speakon A 1+ ja speakon B 2+ .. eli siinä pitää käyttää hyödykseen molemmat lähdöt, eikä vaan A:ta (toisin kun sisääntulossa) Niinkuin tuossa kuvassa ilmoitetaan. Näin siis itse ymmärsin. Tässäkin samaa pätee moniin muihin pa -päätteisiin. Molempien kanavien (a+b) plussat yhdistetään sillatussa. (esim. omassa behrussa)

Toivottavasti näin olet kytkenytkin.. etkä vetänyt A -speakonista pelkästään subbarille.

Viimeksi muokattu: 11.08.2017
  6. jorkkana

Rekisteröitynyt:
    18.12.2013
    Kyllä toi speakon kytkentä on 1+ pos 2+ neg outputissa A kanavassa ollut aina. Mulla on siis aika ghetto viritys koska en ole jaksanut ostaa AV-vahvaria joten olen jakanut Behringer U-Control UCA202 outputin y kaapeleilla neljään paikkaan kaksi menee kajareihin ja kaksi jää subbarille. :D Olen pitänyt niitä molemmissa inuken inputeissa.

Ois kyl varmaa kannattanu laittaa tällä https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/ZQUAAOSwMmBV5jzY/s-l225.jpg pelkkään A kanavaan :D

Viimeksi muokattu: 12.08.2017

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi