DiRT Rally (PC, PS4, XBONE)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Zonium, 27.04.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. karik134

    Rekisteröitynyt:
    06.09.2008
    Viestejä:
    4 783
    Sekventiaali(viiksi) vaihteilla ajaessa jarrutan vain vasemmalla jalalla.
    video: modern hillclimb viiksivaihteilla
    Jos on h-kaavio+kytkin auto niin sitten käytän molempia riippuen tilanteesta (jos ei tarvi vaihtaa alaspäin käytän vasenta jarruttamiseen, jos vaihdan vaihteen/vaihteita alaspäin jarruttaessa niin silloin oikea jalka jarrulla ja teen vielä heel&toe-jutun kaasulle).
    video: 70s Stratos Walesissa
    Kankkunen ajoi mestaruudet autoilla joissa oli h-kaavio+kytkin. Kyllähän se ajoi viimeiset kaudet(97-02) autoilla joissa oli sekventiaalivaihteisto (aluksi eteen-taakse keppivaihtaja ja myöhemmin vaihtoviiksi ratin takana) ja silloin on varmaan jo käyttänyt vasenta jalkaa jarruttamiseen kuten muutkin kuskit.
     
    Viimeksi muokattu: 29.11.2018
  2. Attekun

    Rekisteröitynyt:
    03.04.2012
    Viestejä:
    322
    Dirtin myötä opettelin vas jalan jarrutuksen ja yllättävän helposti se rupesi sujumaan. Vaihtamisen kannalta nykyWRC-autoilla vas jalkaa ei enää tarvita, joten on aika luonnollista että sitä käytetään jarruttamiseen. Itse ainakin huomaan, etenkin FWD autoilla, että samanaikainen kevyt vas jalan jarrutus ja kaasulla vedon päällä pitäminen, saa mutkassa auton kulkemaan paremmin haluttuun suuntaan. Toimii myös tosielämässä.
     
  3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
    Hinta 6 kaupasta 13,30€ - 42,00€ katso kaikki hinnat >
    Game House varastossa 13,30€
    Puolenkuun Pelit varastossa 14,90€
    Gigantti varastossa 36,99€
    Proshop varastossa 39,29€
    Beesting varastossa 42,00€
  4. skuutti

    Rekisteröitynyt:
    26.06.2002
    Viestejä:
    121
    Hankin juuri Fanatecin CSL Elite Wheel Base ratin. Ratti toimii muuten hyvin Dirt Rally 4:ssä, mutta force feedback ei toimi lainkaan, alustana PS4.
    Pleikkarin asetuksista on FF laitettu päälle ja rattiin asennettu viimesimmät ajurit ja myös joku PS4:ään liittyvä flashaus, jota suositeltiin tehtäväksi meni läpi.
    Kun ratti on kytketty pc:hen kaikki ratin napit, polkimet tunnistuvat ja FF-testi menee lläpi.
    Missähän voisi olla vika ? Olisko täällä joku Fanatecin omistaja, joka olisi saanut myös FF:n pelaamaan.

    Vastaan itse itselleni.

    Ratissa on kolme toimntotilaa (merkkiledin väri) punainen pc:lle., sininen PS4:lle ja purppura joku cpmpatibility tila. Ainakin Dirt Rallyssa ratti täytyy laittaa purppuratilaan toisin kuin voisi kuvitella. Hämäävää oli, että sniselläkin toimi muuten paitsi ei Ff. Sain myös kehoituksen sulkea kaikki muut peliohjaimet, tein niin mutta en ole vielä kokeillut oliko sillä oikeasti vaikutusta.
    Täytyy antaa tunnustusta Fanatecin supportille, sain toimivat ohjeet support chatista muutamassa minuutissa sunnuntai-iltana.
     
    Viimeksi muokattu: 02.12.2018
  5. Natsky

    Rekisteröitynyt:
    10.03.2010
    Viestejä:
    156
    Sitomisesta muunmuassa puhuvat oikeat kuskit tuon tekniikan yhteydessä ja käyttävät sitä jopa radalla osaavimmat kuskit.
     
Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti