Deus Ex: Mankind Divided (PC/PS4/XB1)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Vierailija, 07.04.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. P c L A Y E R

Rekisteröitynyt:
    08.11.2010
    Tuli näemmä tehtyä oimea valinta sitten siinä ekassa missionissa, kun valkkasin up close and personal. :D

2. Mr.Wizard

Rekisteröitynyt:
    15.07.2002
    Toi patien vähyys ja ampumisen jälkeen oleva odottelu aika oli syy miksi taisin HR:ssä luopua Tranq riflen käytöstä, plus vie ihan vitusti tilaa inventoryssa varsinkin alussa jossa on rajoitettu määrä tilaa. En tiedä mitä helvettiä sitä ajatteli ku otti taas ton tranq riflen :/ Imo huonoa suunnittelua että non leathal aseita on se tyyliin 2+parit naatit ja mahdolliset augit kun tappavia aseita on sitten vaikka muille jakaa, olis vaikka joku patukka jota vois heilutella jos ei oo kuteja tms.

3. Hsu

Rekisteröitynyt:
    22.11.2004
    edit. selvis jo

Viimeksi muokattu: 29.08.2016
  4. Sadness

Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Ketkä eivät ole nähneet jenssenin ääninäytteljiää niin tässä pätkä:

Hassulta kuulostaa katsoa tuota kun tottunut toiseen ulkonäköön :D
    Edit:Oli muuten Far Cry primalissa takkaran ääninäytteljiänä(se pääahahmo jolla pelattiin)

5. zacksa

Rekisteröitynyt:
    07.03.2008
    yhtään asetta ei tarvitse pelissä ostaa, kun vain viitsii tutkia paikkoja. Luotejakin löytyy tuhottomasti, mutta jos pääsee loppumaan, niin myymällä löytynyttä krääsää, voi hankkia lisää.
    Tässä toimii sama kikka kuin vanhoissakin: Ovilla on osumapisteet vaikka eivät olisi näkyviä. Huomasin kartassa huoneen, mutta ovi oli piilotettu seinään. Nappasin jääkaapin keittiöstä ja heitin sillä n.30 kertaa salaovea päin ja ovi hajosi :)

6. Paztak

Rekisteröitynyt:
    02.08.2012
    Ennakkoon kyselen,

Pelaako kukaan peliä PC:llä pädillä? Nimittäin latasin tuossa human revolutionin huvikseen uudelleen ja ajattelin, että pelaisin sen nyt neljännen kerran läpi ennen Mankind Dividediä, mutta pädillä peli oli yhtä tuskaa ampumisen ja muutenkin ohjaamisen suhteen niin homma jäi tekemättä, eikä tämä johdu siitä ettenkö olisi tottunut pädillä pelaamaan. Onko pc:llä pädillä pelaaminen hoidettu tässäkin yhtä hienosti? Hommaan nimittäin hiiren + näppiksen tätä varten jos tarvetta on.

Sadness, kuinka peli rullaa sulla? Onko pelattava? Mulla on sama prossu ja näyttis niin sillä kyselen.

7. Mr.Wizard

Rekisteröitynyt:
    15.07.2002
    No kyllähän alussakin tappo aseita on inventory pullollaan, sen sijaan tainnutus aseita ei ihan joka nurkalta löydy saati niiden kuteja

8. Nelfor

Rekisteröitynyt:
    21.11.2006
    En ole Sadness, mutta voin vakuuttaa, että 4690k+970 -combolla rullaa varsin mainiosti. Saa olla kyllä järkyttävän paskasti optimoitu nykypeli, ettei tuolla kokoonpanolla rullaisi hyvin.

9. Paztak

Rekisteröitynyt:
    02.08.2012

Niin no, noniin. Internetin mukaan kyseessä vaikuttaa juuri olevan sellainen peli :)

10. Roth

Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    Kannattanee kokeilla itse, että mitä mieltä olet. Itse pelaan mielelläni pädillä PC:llä jopa nopeatempoisia räiskintöjä (esim. uusin Doom), mutta Deus Exissä ohjaus oli todella kankean ja sekavan oloinen. En tosin kovinkaan kauaa kokeillut, eli kaippa tuohonkin olisi saattanut tottua.

11. Stuntman Mike

Rekisteröitynyt:
    11.08.2001
    Ainakin padilla sillä on melko paljon vaikutusta et minkä skeeman ottaa. Jos käyttää sitä Mankind Dividedia, niin se on hiton outo kun on tottunut ns. normiräiskeeseen. Itsellä meni koko prologi siihen et "mitäs perkelettä mä nyt painan".

12. boocha

Rekisteröitynyt:
    12.02.2008
    Itellä 970 ja pikkasen tykimpi prossu, pyörii helvetin hyvin suurin osa asetuksista highlla ja näyttää upealta. Kaukana kyllä huonosti optimoidusta, mutta nykyään aika usein foorumeilla näkee vähän sellasta menoa, että jossei 970 tason kortilla pyöri 1440p kaikki futureproof ultra-asetukset tapissa vähintään 60fps jokaisessa tilanteessa niin se on sitten heti aivan ripuli portti.

13. Paztak

Rekisteröitynyt:
    02.08.2012

Jep,

Näin vähän arvelinkin. Nykyään tuntuu olevan tosissaan se trendi, että haukutaan pelin optimointi pystyyn jos kaikki ultralla ei peli pyöri tasaista 60fps:ää jatkuvasti.
    Ultra on äärimmäinen - asetus sen pitääkin rasittaa näytönohjainta. Nuo itkijät pitää aina vaan niin isoa mekkalaa, että kun pelistä jotain tietoa kaivaa hyppää nämä kommentit aina päällimmäisenä vaan silmille ja antaa väärän kuvan pelistä.

14. zacksa

Rekisteröitynyt:
    07.03.2008
    en tuota tainnutuskivääriä enkä pistoolia ostanut, vaan molemmat löysin prahasta. Kuinka alusta nyt puhutaan? Prahasta löytää kaikki(?) neljä kiikarikivääriä ilmaiseksi, joista yksi on tuo tainnutuskivääri. Stungunia en muista mistä löysin. Alun valinta oli tuo rynkky, jota tosin melko vähän tullut käytettyä.

15. appa-king

Rekisteröitynyt:
    27.08.2012
    Mielenkiintoista että shadow qualityn laskeminen mediumille sai SLI: n toimimaan oikein ja fps nousi 40->80. Käsittämätöntä.

16. Mr.Wizard

Rekisteröitynyt:
    15.07.2002
    Siis joo kyllä noi jotain löytyy varmasti (tais olla joku varastoki mistä löyty tranq ja combat rifleä sun muuta) mutta nyt puhuttiin käytännössä alusta alusta, augit offline ja kudit loppu tilanteessa. Toisaalta jos käy samalla tavalla kuin HRssä niin ostettavat kamat loppuu ennenku fyrkat loppuu end gamessa. Praxiakin kun oli ostettavissa vain rajallinen määrä

17. Sadness

Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Asetuksia alas, niin kivasti rullailee.
    Tosiaan on sitten fps droppi kohtia jossa fps laskee oli asetukset sitten melkein mitä hyvänsä.

+Msaax0
    Itsellä moiset asetukset ja ehkä vähän varman päälle otan ramin takia, itselläni kulutus pysynyt siinä kuuden pinnassa.

Pienten kellojen kanssa fps seikkailee 80-90 ilman synkkiä joten kovemmassakin toiminta kohtauksessa pysyy fps lukema vakaana, paitsi niissä satunais kohdissa missä se valaistus vaikuttaa.

Edit:Itse pääsin vasta sinne Colemin cityyn ja suosittelen muuten pelin asentamista SSD:lle. Itselläni lataus kesti HDD:llä yhden minuutin ja SSD:llä kestää vain 20sek.

Edit:
    http://www.tilt.fi/uutiset/mielipid...-sellaista-mita-harvassa-pelissa-nykypaivana/

18. Rumsfeld

Rekisteröitynyt:
    27.04.2016
    Eli itselläni 1440p ultralla pyöri n. 20 fps ja tiputin ultrasta yhden alaspäin ja msaa:n x 2 niin nyt 64-70 fps. Edelleen kaunista katseltavaa!

19. eskimoe

Rekisteröitynyt:
    26.12.2008
    Tuossa otti jo varmaan vram vastaan koska ei omalla kokoonpanolla noin dramaattisia muutoksia tule asetuksia laskemalla.

20. Sadness

Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Äsken piti mennä jotain pohatan muijaa tapaa kujalle, tulee kaksi tappajaa perässä.
    Ne saavat kyllä helvetti soikoo räiskiä miten tahansa minua ja poliisit vain viheltää vieressä..

Piti saada niiden tuli tulemaan vahingossa syyttömiä kohdin niin kyllä ne sieltä sitten tulivat lopulta, mutta itse en voinut ampua yhtään. Kyllä ne sitten osasi tulla tappaa jos itse ampui...

Just sellainen "vittu ettekö te vitun apinan älyä kohta oli"

21. Sadness

Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Kun manasin sitä kohtaa missä tuli sitä fps droppia:
    Tässä 1080 reso ja kaikki lowilla.

Tippuu jopa alle 50 jota itse olen käyttänyt joten teknisesti peli on heikohko. Sanokoon muut mitä sanoo.

Itse käytän off/on ja high asetuksia ja hyvin mennään yli 50 mutta tietyt kohdat ovat ongelmallisia.

22. Leranch

Rekisteröitynyt:
    17.04.2015
    No sanotaan sitten. Tässä tosiaan ne taikasanat on "tietyt kohdat". Liekkö jääny piiloon ylimääräistä geometriaa tai jotain. Envi artistien tai kenttäsuunnittelijoiden mokien takia en sanois teknisesti heikoksi. Itsellä paljon hitaampi CPU, mutta sama näyttis, eikä ollu mitään isoja ongelmia high-asetuksilla koko pelin aikana. Surullisiahan toki tällaiset lapsukset, mutta helppo korjata patchissa.

23. Rumsfeld

Rekisteröitynyt:
    27.04.2016
    Mulla on Titan X sli (Maxwell) käytössä. Itselläni peli kaatui todella usein mutta kun poistin kellotukset näytönohjaimista niin eilen ei kaatunut kertaakaan. Myöskään kellotukset eivät näköjään tuoneet mitään hyötyä freimeihin. Ihme juttu....

24. Kapteeni_Kuolio

Rekisteröitynyt:
    02.11.2002
    Serverit ihan solmussa ton latauksen suhteen, mulla on gigabitin netti ja DL yleensä siinä 950mt/s, niin nyt kihnytellään luokkaa 45-50mt/s :mad:

Pitäkööt tunkkinsa, en pelaa, ihan paskaa :mad:

25. Nelfor

Rekisteröitynyt:
    21.11.2006
    Jos tätä tapahtuu vain tietyissä kohdissa, niin ei liene kyse teknisestä heikkoudesta, vaan bugeista tai huolimattomasta kenttäsuunnittelusta.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen