Dark Souls (Demon's Souls 2) (PC elokuu 2012 / PS3 & Xbox 360)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja a1m, 01.02.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Raksu03

Rekisteröitynyt:
    30.01.2003
    Ei oo todellista.. ei ois voinu lähempänä jatko olla.. jotenkin en erottanu tunnelia seinässä.. nooooh..!

2. Raksu03

Rekisteröitynyt:
    30.01.2003
    Ja Dark Souls läpi! huhuhu! <3 Mahtava. Heti alko NG+ ja maistuu entistä paremmalle! :D Nyt tietää mihin mennä ja yllättävän paljon tästä tarinasta heti alusta unohtunu tai menny ohi. DLC bossi jäi kaatamatta, pitää tällä kertaa hoitaa seki. Samoin muutama muu joka jäi välistä ja tehdä sieluista aseita, jotka viimeks käytti levelaamiseen.

Joku raukka invades heti alussa, mut potkin sen rotkoon. :DD Näki oikein liikkeistä et "heeei.. tää ei meekkä niinku suunnitellin.. haneeen!" Tuttu tunne itekki ku alotti. Oli varmaan ekaa kertaa noissa hommissa, niin alkeelliset kamat oli päällä.

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
    Hinta 11 kaupasta 19,98€ - 24,90€ katso kaikki hinnat >
    Puolenkuun Pelit varastossa 19,98€
    Proshop varastossa 22,07€
    Puolenkuun Pelit varastossa 24,90€
  4. HBlanc

Rekisteröitynyt:
    04.06.2008
    Tämä peli lojunut kaapissa 2v, kuten myös Xbox360-konsoli ja nyt vasta aloin tahkoamaan tätä. Pelin vaikeustaso tekee tästä helkatin koukuttavan kokemuksen, olen vielä ihan alussa ja taikinoin noitten Bell Gargoylesien kanssa varmaan yli parikymmentä yritystä ennen kuin molemmat olivat hengiltä. Tälläistä onnistumisen riemua harvoin kokee enää nykypeleissä:D Spontaani tuuletus ja kahvitauko:kahvi:

5. tom_gore

Rekisteröitynyt:
    03.12.2005
    Totta. Näin vaikeita pelejä saisi olla enemmänkin. Tunnustaudun itse ihan rehellisesti vellihousuksi, joka vääntää peleissä äkkiä vaikeustasoa alaspäin, kun joku kohta ei ota onnistuakseen. Tässä pelissä oli vaan pakko vääntää kiukulla läpi kun ei tuota vaihtoehtoa ollut. Pariin kertaan vitutti niin, että oli pakko laittaa peli hyllylle pidemmäksi aikaa, mutta aina tuli sitten jossain kohtaa palattua uudella tarmolla asialle ja onnistumisen tunne on tosiaan jotain ihan muuta kuin suuressa osassa nykypelejä, joissa peli menee läpi aikalailla pahemmin yrittämättä.

6. DEnmAD

Rekisteröitynyt:
    09.11.2002
    Tuli n. viikko sitten aloitettua tämä projekti. Tiesin, että peli iskee tyyliltään ja olihan siitä aikaa kun tämän steamista ostin.

Muutama juttu toki herätti kysymysmerkkejä. Se, että ei ole iha paras, mutta ei huonoinkaan porttaus (yhteisö fixit) ja se, että kannattaa pelata padilla jommoisel kummoisel viimeks pelannut PS1 aikana ennen 2000-lukua, kun sain tietokoneen. :P Silloinkaan ei ollut mitään tatteja omassa ohjaimessa.

Oletin, että nää tekijät söisivät peliltä paljon, mutta kuinka väärässä ihminen voikaan olla..!

Padi tuntuu todella hyvältä ja ainoa vaikeus on enää oikeastaan first personissa, hiiren tasoa tuskin nyt saavutetaankaan, mutta edes mitä jampat saa cod:ssa etc. aikaan. Onneksi tämä ei ole dark soulsin kannalta ongelma, koska 99% on lähitaisteluita ja siinä pad taas loistaa.

Monta kertaa on jokin yksi taistelu käyty itsepäisesti läpi. :D Nooh, pääsin myrkkynuolin erään kohdan ennen smoughia etc. läpi. Siellä sitten ensimmäistä kertaa ajattelin kokeilla co-opia, noh monta failedia, sitten pvp hirmu invades ja lahtas :D Sitten lopulta yks summoni pelas ja tää jäbä lahtas smougi ja ornsteinin lisäks kaiken mikä liikku siitä osasta linnaa :D Olihan se co-opina helvetin paljon hauskempaa.

En sitten dragon age: origins jälkeen ole ollut yhtä koukussa mihkää pelii. Loistava! DS2 on ennakkotilattu jo aikaa sitten.

PS. Prinsessan rintavarustus <3

E: Dex build, bandittina aloitin, nyt alla +8 tms uchigatana, +3 lightning spear ja seuraavaksi alan nostattaa great scytcheä. :) Sens fortress ilman mitää oppaita tms. oli kyllä ehdottomasti vaikein tähän asti. Aikamoinen sokkelo ennekuin pääsee tokalle bonfirelle.

Viimeksi muokattu: 16.03.2014
  7. Nightgaunt

Rekisteröitynyt:
    31.03.2011
    Jaksanu hyvin pelata tätä itsekin nyt, Mr. Oddin kanssa mennään "samaan aikaan", eli hoidan jonkun alueen ja katson sitten hänen pelaamistaan samasta alueesta, huudan kun hän missaa jotain olennaista ja facepalmaan itselleni kun missaan jotain (esim The Great Hollowia en huomannut ollenkaan, kävin sen hoitamassa myöhemmin saatuani Lord Vesselin).

Tällä hetkellä menossa Dukes Archivesissa, vankilapaon jälkeinen osio. Menee hermo noihin castereihin. Kuollut varmaan 30 kertaa siihen, että tulee "jostain" lightning-piikki selkään/kylkeen kun olet tappelemassa jonkun random skelen kanssa. Aseena Silver Knight Str. Sword +3 ja Lightning Uchigitana +3 muistaakseni. Fast roll käytössä ja sen myötä melkoisen köykäset armorit, kilpi tosin on Eagle Shield. Kokeilin +5 Grass Shieldiä mutta ei auttanut yhtään asiaa.

Ehkä se on vaan se kärsivällisyys hankittava ja edettävä rauhallisemmin.

8. Mason

Rekisteröitynyt:
    11.10.2000
    Jousipyssy on kova sana.

9. Nightgaunt

Rekisteröitynyt:
    31.03.2011
    Joo se unohtu sanoa että käytössä on +5 Pharis' Black Bow tjsp. Niillä olen niitannut niitä castereita kauempaa, pitää vaan löytää sellanen kohta missä ne ei osu mutta itse osuu.

10. Casual.M

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    Saiskohan tätä mistään esim. kympillä tai alle? Jos jollain käyttäjistä sattuisi vaikka olemaan ylimääräinen avain? Jos on, niin Paypalilla tai suoraan tilille voisin pistää...

11. Junz

Rekisteröitynyt:
    24.03.2003
    Tuosta alle kympillä :)
    Dark Souls Prepare To Die Edition Steam Key - Dark Souls

12. Casual.M

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    Noniin, mainiota :) Hitsi kun olis minuutti sitten ehtinyt tämän viestin lukea, just ostin Prince of Persian kinguinista niin olisi samalla vaivalla voinut tuonkin ottaa. Nooh, eipä siitä ekstrakuluja tule vaikka tekee toisen ostoksen perään. Kiitos!

13. Daputti

Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Kiitos Kinguin-vinkistä, nyt saadaan kaverin kanssa vähän online äksöniä. :)

14. Casual.M

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    Nyt olisikin sitten pelistä heti pari kysymystä. Käynnistin sen tossa äsken ekaa kertaa, ja ei japsipeliä ilman ongelmia.

Ensinnäkin, GFWL. Tämä peli ilmeisesti luulee sen vieläkin olevan elossa. Ennenkuin pääsin edes menuun, peli nohevana ilmoitti että en saa _tallentaa_ (online-jutuista puhumattakaan) jos en loggaa sisään GFWL:ään. Miten loggaat kun koko paskaa ei ole enää olemassakaan?

No, ajattelin että kokeillaan tätä nyt silti, ehkä tässä on (toivottavasti) edes autosave vaikkei onlineen pääsiskään käsiksi. Hahmonluonnin ja alkuintron jälkeen...ei tapahdu mitään. Tai no tapahtuu sen verran, että ruudulla pyörii erinäisiä esineitä ja selostukset, mitä ne on ja mitä niillä tehdään. Ajattelen, että ok, peli lataa. No antaa ladata. Mutta kun on kulunut aikaa lähemmäs 10 minuuttia, ja esineet ja niiden kuvaukset vaan jatkuvat ja jatkuvat, mietin, onko tässä jokin jippo miten pääsisi jo itse peliin. Mutta eipä auta padin eikä näppiksen nappien painelut. Onko tämä tosiaan latausruutu, ja jos on, niin miten se voi olla näin helvetillisen pitkä? Onko tähän mitään modeja tai JOTAIN millä pääsisi ees tuosta alkuruudusta itse peliin??? Ja toki olishan se kiva jos ton GFWL-saissenkin saisi jotenkin sivuutettua...

15. SaJnT

Rekisteröitynyt:
    13.10.2008
    GFWL:hän on vielä hyvissäkin voimissa? Eikös se sulkeudu vasta toukokesäkuussa?

16. Junz

Rekisteröitynyt:
    24.03.2003
    GFWL tosiaan toimii ihan normaalisti vielä. Itse peliin suosittelen lataamaan DSfixin (täältä). Näin saat paremman resot ainakin käyttöön. Itse jouduin Win 8:ssa muuttamaan GWFL ja Dark Soulsin exet käynnistymään järjestelmänvalvojana, että peli lähti toimiin. En tiedä onko näistä sitten apua Casual.M tilanteessa.

17. Nightgaunt

Rekisteröitynyt:
    31.03.2011
    Jep, tosiaan GFWL on voimissaan vielä jonkun aikaa, ja jos haluaa, niin voi vaikka luoda offline-tilin peliä varten, mutta siinä tietysti menettää ominaisuuden summonata kaveri apuun/hyökätä toisen maailmaan.

DSFix on myös ehdoton kuten Junz mainitsi, sillä saa sen alhaisen (lukitun) fps:n aukaistua, kunhan laittaa AA:n pois pelin valikoista ja jättää dsfix.ini:ssä FPS:ksi 59 eikä 60 tai yli, koska muuten tapahtuu kummia (tippuu portaitten läpi ym vastaavaa kivaa).

18. Viltsukka

Rekisteröitynyt:
    28.02.2012
    Tee local profile. Eli pelaat offlinessä. Huonoja puolia on ettei voi joutua invaden kohteeksi, eikä pääse itse invadee ketään ja kaveria ei pääse auttamaan.

Ohjeet: https://www.youtube.com/watch?v=ulVRWweWbp0

19. Casual.M

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    On tämä kyllä älytöntä miten voi olla vaikeaa saada peli kunnolla edes käyntiin. Kun ongelma on siis nyt tuo GFWL. Kyllä mä nyt jumalauta haluan mahdollisuuden voida tallentaa pelissäni, mutta peli sanoo että "pitää kirjautua sisään ja et oo näköjään kirjautunu no ei sit, pelaa offlinessa, perkele" ja ku painat LIVE-nappia menussa niin mitään ei tapahdu. Steamin foorumilla neuvoivat poistamaan ja uudelleenasentamaan tuon GFWL:n, no tein sen, mutta nyt kun ohjelman koittaa käynnistää niin launchissa tulee joku connection problem eikä siis Live käynnisty. Control panelissakaan näy siitä mitään merkkejä.

Vitun Games for Windows Live ja vitun Dark Souls kun yrittää käyttää tommosta paskaa eikä edes onnistu siinä. Lueskelin tosta GFWL:stä niin joo, ei se vielä "kuollut" ole mutta ei kyllä silti toimikaan, ja vahva veikkaus että heinäkuussa 2014 kun tuo palvelu oikeasti lopetetaan, niin tämä koko Dark Souls on pelkkä brickki kirjastossa, koska tuskinpa niitä mulkkuja kiinnostaa ongelman korjaaminen siinä(kään) vaiheessa. Ei olisi ikinä pitänyt ostaa tätä, vitun paska DRM, hermot ovat kuluneet loppuun. Onneksi ei mennyt kuin vajaa yhdeksän euroa hukkaan.

Okei: edistystä tapahtui sen verran et sain ees ton GFWL clientin lopulta toimiin. Mut mites ton Dark Soulsin saa nyt tajuamaan et mulla on toi asennettuna? Kun pelin käynnistää niin tulee sama teksti "täytyy kirjautua sisään tai et voi seivata". Menun LIVE-nappi ei edelleenkään tee paskaakaan. Yritin tehdä niin, että kirjauduin ensin GFWL:ään ja sitten käynnistin pelin, mutta sekään ei auttanut.

Edit: Lähti lopulta toimimaan. Sen jälkeen kun toi GFWL-clientti alko toimiin, tein pelille reinstallin. Sit aukes clientti myös pelin sisällä. Toi GFWL oli pahempi bossi ku Asylum Demon, joka sentään kaatu ekalla yrittämällä

Viimeksi muokattu: 26.04.2014
  20. Keketin

Rekisteröitynyt:
    24.01.2007
    Xbox-padista kun painaa keskimmäistä "Xbox-nappia" niin aukeaa tuo GFWL-valikko pelin sisällä. Jos ei ole padia niin painamalla home pitäisi aueta.

21. Elokuun 12

Rekisteröitynyt:
    12.08.2010
  22. Casual.M

Rekisteröitynyt:
    18.08.2008
    Olen tätä nyt 13 tuntia pelannut. Pyromancer classi, mutta olen pelannut lähinnä meleehahmona tätä. Claymore+5, leather armoria niskassa, ja sellaista. Viimeisimpänä kaatui Gaping Dragon ja nyt olisi tarkoitus lähteä Blighttowniin. Soul level on muistaakseni jotain päälle 30.

Mutta niin, olisi taas yksi kysymys, tällä kertaa itse peliin liittyvä. Nimittäin, miten tärkeää tuo humanityn käyttö todellisuudessa on? Tiedän siis mihin se on tarkoitettu: muun muassa voi tehdä summoneita ja item dropit on todennäköisempiä. Mutta kun peli on näin armoton, niin käytännössä joka kerta kun lähtee rymyämään tuntemattomille seuduille, kuolema koittaa ennemmin tai myöhemmin. Siinä ne humanityt sitten meneekin, ja siksi olenkin suosiolla pitänyt hahmoni Hollowina enimmäkseen. Mutta pitäisikö teidän mielestänne, jotka olette pelanneet tätä enemmän ja tunnette pelin läpikotaisin, silti pitää hahmo ihmisenä vaikka väkisin poikkeuksetta ja aina, ja vaikka ruveta farmaamaan lisää humanityä jos se loppuu, jättäen varsinaisen pelissä etenemisen taka-alalle? Sen sijaan että tyytyy Hollowina heilumiseen?

23. Mason

Rekisteröitynyt:
    11.10.2000
    En käyttänyt ekassa pelissä humanitya varmaan kertaakaan, kerran tai pari varmaan.

Kun/jos tarttet apua jossain taistelussa niin käytä humanitya ja muutu ihmiseks. Muuten ihan turhaa, ei tolla item discoveryllä oo mitään väliä. Kaaosaseita käyttämällä saa tietysti enemmän damagea (katto 10 humanitya), mut ei niitä saa kovin aikasessa vaiheessa normipelillä.

24. Nightgaunt

Rekisteröitynyt:
    31.03.2011
    Niin ja sitten siihen bonfiren kindlaamiseen tarvii olla ihmis-muodossa, siihen itse olen humanityä käyttänyt. (Eli kaksi humanityä tarvii, toisen reverse hollowingiin ja toisen bonfiren kindlaamiseen, jotta siitä saa lisää estus flaskeja). Pelin edetessä niitä voi sitten kindlailla pidemmälle kuin kymmeneen asti...

En tiedä kuinka paljon se humanity vaikuttaa item discoveryyn mutta enpä ole törmännyt (vielä) sellaiseen asiaan mitä olisi tarvinnut farmata mistään, jossa siitä saattaisi olla jotain hyötyä. Melkein kaikkea tavaraa saa ostettua, poikkeuksena jotkut titaniteista.

25. Keekuli

Rekisteröitynyt:
    06.02.2003
    10 humanityä kun on mittarissa niin on maksimi item discoveryt niistä. Siihen päälle vielä Covetous Serpent Ring ja Symbol of Avarice niin on item discovery cäpissä.

Jos vähänkin enemmän meinaa erilaisia itemeitä päivitellä tai haluaa jonkun vähän harvinaisemman dropin niin kyllä farmatessa on hyvä pitää tuo cäpissä.

Niinkuin joku tosiaan sanoikin niin vaikuttaa chaos aseiden damageen ja siinäkin cäppi 10 humanityä. Quealaag's Furyswordin kanssa itse tullut paljon juoksenneltua niin olen yleensä kymmenessä pitänyt tuon humanityn. Ja myös inventoryssa yleensä pidän muutaman kymmentä humanityä, toimivat myös pottuina.

Jos haluaa humanityä farmata niin omasta mielestä paras paikka on Depthsin bonfirelta juosta rottia.

26. Daputti

Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Jaa itse olen vaan Hellkite Dragonilla juoksennellut alasti :D

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy