Counter-Strike: Global Offensive

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Nukkuwa, 12.08.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Shatzy

Rekisteröitynyt:
    04.10.2013
    Pelasin juuri useita matseja SEM smurffilla. Kyllä niille edelleen voi nauraa, vaikka taso onkin entiseen verrattuna eri tasolla. Nyt vaatii jo aika hyvää pelaamista itseltä jos aikoo paljon Zeus/Knife tappoja saada. Mutta kyllä 1v3-5 clutch retaket onnistuu helpohkosti ja noita vie kyllä 1v1:ssä 1000-0 vaikkapa p250:lla vs rynkky.

E: Korjasin vähän, siis Zeustappoja saa kyllä lähes joka runilla, mutta vaatii ajattelua ja Bhoppeja.

2. kuuntelija Banned

Rekisteröitynyt:
    31.10.2014
    Nyt oikeesti kavereita? en jaksa enaa ryssiä vittu

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
  4. Alfakorppi

Rekisteröitynyt:
    10.09.2014
    Tulee aika usein pelattua aamuyöstä pelejä 2-4 välillä, ja ongelmana on se että eurooppalaisia pelaajia on ymmärrettävistä syistä vähän paikalla. Eilenkin olin ilmeisesti jollain USA-serverillä pelaamassa mm:ä(kaikki pelaajasta Amerikasta tai Kanadasta), ja pingi oli luokkaa 150-200, ja k/d oli pelin lopussa 3/18, hävisin kaikki 1 vs. 1 tilanteet ja en kerennyt edes reagoimaan ennenkuin kuolin.

Joskus 15 vuotta sitten kun pingi oli luokkaa 100, niin oltiin iloisia hyvästä pingistä, mutta ei tuollaisella voi pelata CS:GOuta nykypäivänä.

Kysymys on siis miten voi blokata esim. USAn maaperällä olevat servut? Vai lopetanko aamuyön pelit, jos kerran euroopan servuilla ei ole rankkiin sopivia pelaajia.

5. näkänää

Rekisteröitynyt:
    22.08.2005
    Laita conffeihin esim. mm_dedicated_search_maxping "80" tai sen verran, millä pingillä haluat pelata. Pitäisi löytyä optionsseistakin kyseinen asetus muistaakseni.

6. jfisher

Rekisteröitynyt:
    10.01.2010
    Eikö tuohon passaa se ryssäblokkeri, eli "mm server picker" googleen

7. FucQ

Rekisteröitynyt:
    29.05.2012
    64tickkisellä lähtee kudit hitaammin liikkeelle kuin 128tick servulla. Eli vaikuttaa spraycontrolliin. Toimii siten, että joudut viemään crosshairia alemmas tavallista nopeemmin jos olet tottunut 64 tick servuihin.

8. Kyl_tää_tästä

Rekisteröitynyt:
    26.01.2011
    Kyllä tuo hiiren liike ranneliikkeestä kokokäden liikkeeksi vaatii todella paljon harjoittelua. Tässä pari tuntia hakannu 800dpi sens1 niin alkaa pikku hiljaa jopa melkein osua siihen päähän.
    Noh ei muuta ku lisää harjoittelua. Onneksi on noita aim mappeja tuolla workshopissa missä pääsee treenaa.

9. d00d

Rekisteröitynyt:
    05.04.2001
  10. mpm1994

Rekisteröitynyt:
    07.08.2014
    Nii löytyyskö täält jotai peliseuraa? 3-4 pelaajan tiimi olis vielä paree ku yksi.. Mg1 ny ja pian luultavasti mg2.. Smurffil gn1

11. dubmo

Rekisteröitynyt:
    19.12.2011
    Onko siis näin, että joudun ostamaan noita 2,2 euron avaimia laatikoita varten? En voi saada avaimia matseista / ränkkien kautta mitenkään? Huh! :o

12. KaTaYa

Rekisteröitynyt:
    31.08.2015
    Juu joudut ostamaan.

13. dubmo

Rekisteröitynyt:
    19.12.2011
    Ei helvetti... onpas hieno systeemi. :D

14. arieli

Rekisteröitynyt:
    16.11.2003
    On näin

edit: tosi hidas.

15. keljukepuli

Rekisteröitynyt:
    26.12.2011
    Mitäs tuossa ny on, laatikkohan on vaan arpa jossa on taattu minimivoitto. Ei ilmaista uhkapeliä ole olemassakaan, eikä kukaan "joudu" pelaamaan jos ei halua.

16. vokE

Rekisteröitynyt:
    31.08.2008
    Tee itsellesi palvelus äläkä avaa niitä laatikoita paitsi jos kaikkia todennäköisyyksiä vastaan kiinnostaa pelata. Osta vaikka suoraan haluamasi skini marketista, käytä x aika ja myy pois.

17. jansku77

Rekisteröitynyt:
    02.02.2008
    vittu tää pelihän on täynnä huijareita,ei kiinnosta comp siksi,joka toinen päivä ilmiantanu niitä

18. TSEKKI MUNKKI GREGOR MENDEL

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    rank?

19. UTrumpet

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Tulee noista cheater valituksista vaan mieleen tämmöset.

20. viljoviitanen

Rekisteröitynyt:
    15.11.2015
    Juu. Avaimia saa tosin "muualta" halvemmalla, markkinahinta on 1.7€ tienoolla esim täällä myydään pelisisältö-palstalla. Jos tahtoo skinejä, keskimäärin kuitenkin laatikon avaamisessa häviää aina, halvemmalla selviää kun ostaa markkinoilta mitä tahtoo. Tuo on kuin hedelmäpeli, joku niissäkin joskus voittaa, mutta suurin osa rahasta kertyy raha-automaattiyhdistykselle.

Mä on tyytynyt noihin penniskineihin, siellä on 10-30 snt hintaluokassa ihan riittävän nättejä omaan makuun :) Suurimman osan oon ostanu, pari oon saanut betsaamalla noita alle 10snt skinejä joita oli kertynyt ja joita ei kiinnostanut käyttää...

21. tsutsi

Rekisteröitynyt:
    03.10.2011
    Edit. liian hidas

22. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Mun mielestä ainakin on. Mahdollistaa sen että ostat pelin kympillä ja pelaat sitä hamaan tulevaisuuteen asti käytännössä ilmaiseksi ja Volvo hoitaa palvelimet yms.

23. SBeckham

Rekisteröitynyt:
    05.07.2015
    Todellakin. Vain halukkaat maksaa ja saa siitä peliin vaikuttamatonta näkyvyyttä ja kaikki hyötyy. Ja saadaanhan me köyhätkin pelata hienoilla aseilla jos joku droppaa. todellinen win win.

24. jarhu

Rekisteröitynyt:
    21.03.2002
    Itsekin olen noita penniskinejä ostellut itselleni. Ei toki hienoimpia ole saanut, mutta ns. omaa rahaa ei ole pitänyt käyttää kun olen myynyt noita pelaamalla tulleita kortteja steamissa.

25. jansku77

Rekisteröitynyt:
    02.02.2008
    mä tarkoitinkin vahvistettuja huijareita,en mä lämpimäkseen huutele cheateriä vaan ne mitkä olen reportoinu ja vahvistettu

26. SBeckham

Rekisteröitynyt:
    05.07.2015
    En ymmärtänyt tota "huijausvideota". oliko idea se että se kuuli noi tikkaiden äänet?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen