Counter-Strike: Global Offensive

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Nukkuwa, 12.08.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Sasos

Rekisteröitynyt:
    10.09.2012
    Mielipiteeni on muuttunut viestin kirjoitushetkestä. En hyväksy MuroBBS käyttöehtoja enkä anna Otavamedialle oikeuksia viestieni muokkaukseen.

Viimeksi muokattu: 14.06.2018
  2. -mesag

Rekisteröitynyt:
    14.06.2009
    Mikäänhän ei velvoita sinua palauttamaan niitä, mutta fiksuna ihmisenä joko palauttaisit ne/antaisit hänelle skinin jota kaveri alunperin halusi.

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
  4. Planbee

Rekisteröitynyt:
    26.09.2012
    Joo eli screen shotit on tallessa ja näkyyhän se steamin trade historiassa? ja kyseisen tenavan nimee en tiedä eikä muutenkaan oo mitään hajua että kuka on ja en ole hänen accountillaan käynyt enkä muutenkaan omasta mielestä mitään laitonta?
    ymmärtäisin jos olisin hänen accountiltaan siirtänyt ne omalle accountilleni jolloin olisin syyllistynyt rikokseen? mutta kyseinen henkilö "lahjoitti" ne mulle vahingossa ja siinähän kuitenkin kysytään että oletko varma että haluat lahjoittaa kyseiset skinit henkilölle x ja vastineeksi et saa mitään? eli omaa hölmöyttään teki nyt tää toinen kaveri? Ja kyseinen kaveri ei suostu sanomaan että onko ilmoitustaa tehnyt eli nyt odotellaan hetki että tuleeko kutsua vai pistänkö offerin takaisin päin menemään

Viimeksi muokattu: 27.05.2015
  5. ProTacoo

Rekisteröitynyt:
    01.10.2013

Mitenköhän se nyt on sössitty? Onko Valve joskus sanonut, että top frageri ei saa ikinä derankkia? Sinuna ennemmin keskittyisin siihen pelaamiseen enemmän, ku tappoihin.

Kukaan ei käske sua yolottamaan. Jos et tykkää venäläisistä, niin suosittelen hommaamaan sen 5 man premaden.

6. Dermosil

Rekisteröitynyt:
    16.05.2012
    Nyt on kyllä pakko jakaa positiivinen kokemus venäjää puhuvista kanssapelaajista :D Operaatio tuli hommattua ja pakko oli heti saada yksi taso sitä uutta profiili rankkia. Kasuaalia ei pää kestä ja normi peliporukka oli töissä/koulussa, joten sormet ristiin ja soloque päälle. Naama meinas hajota, kun lämmittelyssä rupesi tutut cykahuudot kaikumaan ja kyrilliset kirjaimet täytti chatin. Mutta itse pelin alkaessa kaverit olivat kyllä asiallisia ja callasivat vihuja rankalla aksentilla englanniksi. Muutenkin olivat kannustavia ja "iloisia", voitettiin peli 16-4 tyyliin, joten sekin varmasti vaikutti ryhmän yleiseen mielialaan.

Pakko myöntää, että olin todella positiivisesti yllättynyt ja droppina tuli uusi awp skini, Sun in Leo, josta sai marketissa heti ~10€. Se kruunasi koko soloque kokemuksen :D Normaalisti kyllä suosittelen täyttä premadea, huomattavasti hauskempaa kaveriporukalla. Pelaajien tasona oli MGE - DMG.

7. Rivakka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2014
    Riippuu asetuksista joutuuko vielä varmistamaan sähköpostilla. Eihän tuosta kuitenkaa mitään rikosilmoitusta saa kasaan, varsinkaan kun skidi itse lahjoittanut ne sulle.

8. Planbee

Rekisteröitynyt:
    26.09.2012
    ei minunkaan mielestä täytä minkään rikoksen merkkejä kun kuitenkin trade ikkunassa hyväksymisen jälkeen tulee se ponnahus ikkuna että oletko varma että haluat lahjoittaa kyseiset skinit ja vaihtoehdot "tämä on lahja" vihreenä nappulana ja "peruuta vaihto" sinisenä vai harmaana nappulana? ja siinä kerrotaan itemi/itemit ja että ei saa mitään vaihdossa, eli periaatteessa oma moka tyyppinen juttu?

9. perällinen_mies

Rekisteröitynyt:
    27.04.2012
    No mutta eikös kaikista helpointa/reilua olisi palauttaa vahingossa saadut skinit tai antaa vaihdossa ne mitä piti?

10. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Voitetut / Hävityt rundit & MVP tähdet ratkaisee. tapoilla ei ole mtn virkaa rankin suhteen. lähde

11. Salihiiri

Rekisteröitynyt:
    04.08.2010
    Hah, no ei ole tässä tapauksessa "Planbeellä" mitään velvollisuutta palauttaa yhtään mitään, saatika suostua vaihtoon. Tässä on nyt tyhmyydestä rankaistu. Olisi kyllä mukava kuulla poliisivirkailijan reaktio, kun tämä toinen osapuoli soittelee "Byhyy lähetin vahingossa mun virtuaalipikselit Viljamille, ja nyt se ei enää palauta niitä."

Eriasia on sitten, olisiko se esimerkillisesti tehty jos nyt palauttaisit ne skinit.

12. Marbelou

Rekisteröitynyt:
    04.12.2008
    Planbee itsekkin ymmärsi, että skinit oli vahingossa hänelle annettu ja tunnustuskin löytyy todisteena täältä murosta. Kyllä tosta jonkinlaisen argumentin saisi planbeetakin vastaan. Ei sillä, että se poliisia kiinnostaisi. Normaali empatiakyvyn omaava henkilö olisi skinit jo palauttanut. Esimerkillistä ei ole se, että ei ole kusipää.

13. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Juu ei sua tuosta rikosoikeudelliseen vastuuseen olla saamassa. Joskin aika kusipäinen veto olla palauttamatta niitä ihan itse.

14. Silence81

Rekisteröitynyt:
    23.09.2009
    No aika dick move jos et palauta kamoja, ei sitä pidä niin ahne olla jos joku vahingossa ne on laittanu sulle.

15. sancho

Rekisteröitynyt:
    06.12.2008
    Pidä itselläsi. Vaikuttaa vahvasti siltä, että se yritti vedättää sua. Oppiihan poika olemaan.

16. sawataqe

Rekisteröitynyt:
    29.07.2001
    Pidä vaan skinit. Tuskin täältä kukaan palauttaisi jos saisivat lähemmäs 500-1000€ arvosta skinejä "lahjoituksena"

17. Silence81

Rekisteröitynyt:
    23.09.2009
    No todellakin antaisin takasin jos joku vahingossa laittais. Ei tosin yllätä cs yhteisöltä yllytys pitämään tavarat. Onko rahat niin tiukassa tosiaan että unohdetaan kokonaan mitä on ns reilupeli/meininki.

18. kzu

Rekisteröitynyt:
    21.12.2001
    Mites soneran liittymillä, aukeaako https://csgojackpot.com/ ? ei lähde auki, parilla eri tietokoneellakaan. DNA liittymä luurissa ja sillä toimii.

19. Pampou

Rekisteröitynyt:
    25.12.2010
    Mulle tuli vajaa vuosi sitten kolme puukkoa, yhteisarvoltaan steam-rahana silloin noin 320€. Tarjoaja unohti lisätä minun puolelle M9 Faden. Hyväksyin offerin ja hätäpäissään vaihdoin ne kamat pois nopeasti ja seuraavana aamuna mass reportista vaihtobännit, jotka ovat vielä 9 vuotta voimassa. En tehnyt mitään väärin (paitsi moraalisesti), sillä tarjouksen lähettäjän vastuulla tarkistaa ja tuleehan siinä ne confirmit myös. Supporttia ei kauheasti ole kiinnostanut ja asian suhteen olen luovuttanutkin jo. Harmi että main account jossa 200+ peliä, 10+ sivua +rep jne. on nyt trade banned ja otsaan lätkästy huijarin identiteetti.

Pointti oli se että vaikkei se väärin olekkaan niin voi käydä kuten mulle kävi. Näin vuotta myöhemmin antaisin heti invussa lukossa olevan Kara CW MW:n pois jos bannit lähtis samalla.

20. nKulkuri Banned

Rekisteröitynyt:
    01.04.2006
    Tuohan ei sitten ole absoluuttista faktaa. Käsittääkseni Valve ei ole edelleenkään kertonut tuosta rankkäyksestä mitään.
    Omalla kokemuksella tapoilla todella on merkitys. Voi olla että olen väärässä, mutta meidän porukassa kyllä nopeiten on rankkia nostanut top fraggeri. Ainakin viime viikonlopun laneilla rankki nousi pitkälti siinä järjestyksessä. Spekulointia jokatapauksessa.

21. Pikkuhousut

Rekisteröitynyt:
    14.11.2014

Päivän lotto tuli vedettyä :D Etenkin usp-hedy taitoa täynnä :D Olin niin gonahtanu omaan ryssätiimiin, että tuli mentyä vaan päälle vaikka paukut loppu.

22. virtuaali

Rekisteröitynyt:
    14.03.2004
    Niihän sitä luulisi mutta ei kyllä vakuuta kun tätä videota katsoo...

23. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Muista että Toppi usein kerää eniten MVP tähtiä

Viimeksi muokattu: 29.05.2015
  24. low1i

Rekisteröitynyt:
    02.03.2015
    Sonera itelläki ja ei aukea.

25. megaboo

Rekisteröitynyt:
    08.11.2010
    Eihän tuossa mitään laitonta ole tapahtunut. Aika mulkku jätkä silti olet, jos pidät tavarat.

26. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Veikkaan että täällä jokainen kukkahattu pitäisi vaan ne tavarat jos omalle kohdalle sattuis:think:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen