Clash Royale (Supercell)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Sabbe, 26.04.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. tagman

Rekisteröitynyt:
    26.09.2004
    Nyt on tilaa parille pelaajalle.

2. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Eipä ole enää.. En kerinnyt eilen illalla enää pelata. Prkl.

Viimeksi muokattu: 17.02.2017
  3. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Nyt apuja, lv8 ja trophyt tippuu kun p*ska. Äsken kävin jopa 1957 trophyssä, nyt parin matsin jälkeen 1700. Saisiko joltain idioottivarman deckin lv8 arena 6?

4. Mabbis

Rekisteröitynyt:
    12.09.2012
    Se kumpi tekee enemmän virheitä häviää. Eli pelaa rauhallisesti, ja odota vastustajan virhettä. Kyllä se siitä, tsemppiä vaan! :)

5. Niamu

Rekisteröitynyt:
    21.08.2008
    Ollut taukoa aikas paljon ja 2000 pisteestä tippui suoraan häviöputken seurauksena 1100 pisteeseen. Porukalla tuntuu olevan ihan äluttömiä kortteja mitä vastaan ei vissiinkään voi pärjätä jossei hakkaa repullista euroja peliin. Taitaa tässäkin olla taas rahastus huipussaan :)

6. Man1ac

Rekisteröitynyt:
    24.01.2003
    Kuulostaa enemmän L2P tapaukselta. Euroakaan peliin upottamatta on päästy ykkösaccolla 4200 kupin lukemiin, muutama kuukausi sitten aloitetulla kakkosaccountilla mennään 2300 kupin tietämissä.

@Erityisopettaja Zap bait deck toimii nykymetassa oikein passelisti, eikä vaadi välttämättä ainuttakaan legekorttia.

Pakassa siis Goblin Barrel, Skeleton army, Hog rider, Ice golem, Archers, Inferno tower, Fireball ja Zap/Arrows. Mikäli legekorteista löytyy ice wizard ja the log, niin nämä voi vaihtaa päikseen zapin ja ice golemin kanssa.

7. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Giant skeleton, goblin barrel, minion horde, wizard, witch & tombstone on itsellä ollut nyt tovin ja sillä on (jotenkuten) pysytty +2000 trophyssä, saas nähä. Aika pitkälti tuolla saa 1-2 kruunun voittoja, kiitos giantin kuolemapaukun.

8. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Nyt tarvitsisi neuvoja, tipun kohta takaisin arena 1 vaikka olen lv9 kohta. Ei mitään "kato googlesta hyvä decki" neuvoja, vaan toimivia ja varmoja juttuja. Plus saisiko dekin, ilman mitään ice v*tun wizardia kun ei sellaista ole.

9. ojisama

Rekisteröitynyt:
    23.11.2006
    'Katso googlesta hyvä decki'. No ei, en ole kokeillut. Parhaiden pelaajien reploja kuulemma kannattaisi katsoa, mutta enpä ole niitäkään :)

Jos tilanne on noin huono, niin kannattanee alkuun luopua aggressiivisesta aloituksesta, ja reagoida aluksi vastutajan tekemisiin, s.e. joukot tilanteesta riippuen kohtaavat omien tornien kantomatkan rajalla (sisäpuolella), ja/tai siten, että vastustajan ukot ehtivät juuri lukita torniisi (tai johonkin kestävään ukkoon), että heiveröisemmät heppulit saavat rauhassa paukuttaa.

Voin olla täysin väärässä, harvakseltaan tulee pelattua, mutta noin tuli itse noustua tauon jälkeisen putoamisen jälkeen.

10. atkmies

Rekisteröitynyt:
    25.08.2008
    Täällä sahataan 3900-4100 välillä ja lvl 10. 4,99€ maksoin kauan sitten jostain yhdestä paketista, ihan vaan tukeakseni "suomalaista" pelifirmaa.

Deckinä: Miner, Princess, Bowler, Witch, Giant, Baby Dragon, Graveyard, Zap.

11. Man1ac

Rekisteröitynyt:
    24.01.2003
    Kuulostaa kovasti siltä että pelaat valitsemaasi dekkiä väärällä tapaa, ei esim. Giant-dekeillä pelata aggressiivista jatkuvaa painostusta, vaan hiljalleen rakennetaan jäätävä push.

Aiemmin listaamani deck on puolestaan vastaiskuihin nojaava.

Viimeksi muokattu: 22.03.2017
  12. samee-

Rekisteröitynyt:
    22.08.2010
    Harjoittelu, ja myöskin suht hyvälevuset kortit. Jos vaihtelee pakkoja niin niitä pittää päivittää sitten oikeasti, jollain lvl1 jätillä ei kauheasti tee mitään. Royal giant on yksi kortti jota on suht helppo käyttää koska sen käyttöön ei tarvitse taitoa :smoke:.

Itse taisin päästä ysilevusena n.3200 pokaaliin pelaamalla xbowia, tällähetkellä lvl10 samalla xbow-setillä, pokaaleja 4000-4400. Peliin käytetty n.25 euroa 11kk aikana, en ole normaaleja gemejä ostellu vaan ainakun ollut erikoistarjouksia. Taitaa olla xbow, zap, skarmy, log, cannon, ice golem, e-wizard ja mega minion tällähetkellä käytössä.

13. tagman

Rekisteröitynyt:
    26.09.2004
    Ylivoimaista pakkaa ei ole olemassa. Vain strategia, tuuri ja kortien taso merkkaa. Välillä eteneminen hidastuu huomattavasti ja tuntuu että seinä tulee vastaan. Tällöin täytyy vain yrittää kehittää kortteja kärsivällisesti ja hioa omaa taktiikkaa paremmaksi.

14. Rottamies1

Rekisteröitynyt:
    03.07.2011
    Mitenkäs tätä deckiä voisi parantaa:

Elite Barbarians (9), Giant (6), Fire Spirits (8), Skeleton Army (4)
    Goblin Barrel (4), Furnace (6), Zap (9), Minions (10).

Puolustan yleensä Furnacella Hogriderit ja Balloonit pois, Skeleton Armylla taas isommat monsut. Tornidamaget tekee Elite Barbarians ja Goblin Barrel, Giant joskus.

Multa löytyy Log (1) ja Ice Wizard (1). Areenataso on 8. Vinkkejä, ehdotuksia?

15. Diitteri

Rekisteröitynyt:
    11.06.2002
    Pääsisiköhän muro tiimiin matkaan? Samalla nickillä

Viimeksi muokattu: 06.04.2017
  16. tagman

Rekisteröitynyt:
    26.09.2004
    Eikun liittymään vaan. Nyt on tilaakin muutamalle pelaajalle.

17. Diitteri

Rekisteröitynyt:
    11.06.2002
    Oli varmaan jo täyttynyt...

18. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    On alkanut tuntumaan, että olen Suomen - ellei jopa maailman - paskin CR-pelaaja. Olen kohta (n. 3k left) lv10 ja pyörin ~2200 kannussa. Mitä hittoa mun kannattaisi tehdä? Alkaa vituttamaan.

19. wakio

Rekisteröitynyt:
    13.09.2011
    Käy vaikka katsomassa maailman tilaston kärkituntumasta ensimmäinen pakka, jonka pystyt kopioimaan ja kokeile pelata sillä. Siinä voi tietysti joutua opettelemaan eri pelityylejä mutta sillä tavalla itse välillä puran tappioputken. Pelissä nyt muutenkin pitää muutaman voiton jälkeen vaihtaa pakkaa, koska muuten se alkaa järjestämään sinua vastaan juuri ne jantterit, kenen pakka päihittää omasi.

Vaihtelemalla voittoon :)

20. Cumbo

Rekisteröitynyt:
    01.04.2010
    Onko faktatietoa, että peli valikoisi näin vastustajia? Välillä tuntuu, että tulee turpiin ihan kaikilta ja sitten, kun kokeilee jotain vähän uutta, niin saattaa 4-5 voittoa tulla putkeen.

21. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Eipä auta. Sain pataan jopa lv3.. Oon lv10 ihan just ja areena 6?! Ei tää voi olla enää taidosta kiinni?

22. Man1ac

Rekisteröitynyt:
    24.01.2003
    Saatko pelistäsi replaytä näytille kommentoitavaksi? Kuulostaa tosiaan että nyt on jo aika pahoja puutteita pelin perusteiden hanskaamisessa.

23. tagman

Rekisteröitynyt:
    26.09.2004
    Outoa että lv10 ja areena 6:lla saa vastaansa lv3 pelaajia. Itselle ei ole ikinä tullut vastaan minimissään kuin kaksi leveliä alle oman levelin olevia vastustajia, vaikka joskus on tullut tiputettua reippaastikkin trophyja tahallisesti.
    Kai pakkasi kortit on hyvin kehitetty?

24. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Mistä minä tiiän onko hyvin kehitetty.. Oon kyllä niin surkea pelaamaan tätä. Haluaisin pelata, mutta onko järkeä jos on täyspaska? :/

Esim atm dekki:
    Elite barbarians lv9
    Giant lv6
    Arrows lv9
    Skarmi lv3
    Log lv2
    MINI Pekka lv6
    Wizu lv6
    Furnace lv6

Viimeksi muokattu: 20.04.2017
  25. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Voisiko olla, että mulla on liian kallis deck? En omista graven, inferno dragon ja login lisäksi muita legejä :(

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen