Chromebook (ja) viivakoodinlukija ei toimi

Viestiketju alueella 'Kannettavat tietokoneet: PC & Mac' , aloittaja nodefin, 11.04.2019.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. nodefin

Rekisteröitynyt:
    14.12.2016
    Acer Chromebook Spin 15 CP 315 ja viivakoodinlukija Xinma X-630.
    Valmistajan ja myyjän mukaan: "Ei vaadi erillistä ajuriasennusta ja toimii
    kaikissa käyttöjärjestelmissä!".
    Chromebook Community: "Hi node node,
    Your question received a new reply:
    Platinatason tuoteasiantuntija [​IMG]Jim Dantin
    The problem is that Android apps on a Chromebook are sandboxed and most do not have access to the USB ports unless they are properly coded. You should discuss the issue with the hardware manufacturer and app developers.

Tuolla Sandbox-asetuksissakin olen käynyt:
    Ei hiekkalaatikossa toimivan laajennuksen käyttö
    Kysy aina, kun sivusto haluaa käyttää tietokonettasi laajennuksen avulla (suositus).

Yhdellä keskustelupalstalla todettiin, että usb hub poistaa ongelman. Ei näytä ainakaan minun usb hub ongelmaa poistavan.

Pankki OP kyselee, mikä on selain ja selainversio. Enpä muuten tuotakaan tiedä!!!! Oletko tyhjentänyt välimuistin, tuleeko virheilmoitus - ei tule - pyytävät kuvaa viivakoodista - normaali tavanomainen lasku - näyttökuva tilanteesta etc. etc.. En oikein usko, että ne auttavat.

Mikä autaa? Uuden uusi Chromebook roskiin?

Olen asentanut sovelluksen, joka käyttää kannettavan kameraa viivakoodien lukemiseen. Toki se toimii,mutta onhan se paljon hankalampi ja vaimoni kieltäytyy sen käyttämisestä. Acerin minulle myynyt Gigantti ei osaa auttaa. He kun eivät edes myy viivakoodinlukijoita. Huollon "expertti kehotti asentamaan ajurin. Kerroin valmistajan ja myyjän terveiset. Ei oikein uskonut ja pyysi kääntymään myyjän puoleen.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen