CDON ja vitutus

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Qrakh, 22.12.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Clayton Bigsby

    Rekisteröitynyt:
    07.09.2010
    Viestejä:
    1 312
    Kyllä kuulee heti kun laittaa päälle. Aluksi ääni on aika vaimea, mutta pelatessa kun tuuletin nostaa kierroksia niin kuuluu selvemmin.
     
  2. Nikke123

    Rekisteröitynyt:
    22.07.2016
    Viestejä:
    111
    Mitäs luulette, että on aikomus laittaa takuuseen viikon vanha pleikkari. Antavatko uuden vai lähettävätkö jonnekin huoltoon?

    Edit. Vai meneekö suoraan Playstationille?
     
    Viimeksi muokattu: 13.12.2016
  3. scented

    Rekisteröitynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    511
    No tulipa sitten chattailtua cdonin kanssa ja sain Viaplay koodin tuon Xbox one s paketin perusteella. No lähettivät sitten vielä sähköpostilla toisen. Tuosta voisi jotenkin tiedottaa tilauksen yhteydessä, että Viaplay koodi (tod.näk) tulee jälkikäteen sähköpostiin...
     
  4. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    CDONin tuntien tuskin tulee erikseen vaatimatta.
     
  5. Ramones

    Rekisteröitynyt:
    11.02.2004
    Viestejä:
    771
    Joo, mä sain kaksi sähköpostia missä oli noi koodit. Laitteen kuvauksessa olisi pitänyt olla asiasta maininta.
     
  6. |TomU|

    Rekisteröitynyt:
    03.08.2015
    Viestejä:
    220
    7 päivää on "DOA" aika, eli pitäisi saada suoraan vaihdossa uusi ilman huoltorumbia, mikäli cdon on takuun tuotteelle antanut, niin sulla on oikeus lähettää se heille takaisin heidän piikkiin. Mikäli on yli 7 päivää, niin menee aika varmasti vain huoltoliikkeeseen korjattavaksi, eli joudut odottamaan. Toki jos postin kautta oot ostanu, niin voit vain palauttaa tuotteen heille (14 päivää palautusoikeus). :)
     
  7. TheDriimer

    Rekisteröitynyt:
    08.01.2012
    Viestejä:
    52
    Onkos täällä muita jotka eivät vielä ole saaneet black fridayna tilaamiaan tavaroita?
    Itse tilasin hiiren, joka lähti liikkeelle 28.11, mutta tähänkään päivään mennessä ei ole vielä näkynyt.
     
  8. Ramones

    Rekisteröitynyt:
    11.02.2004
    Viestejä:
    771
    Luultavasti se on jo jollakin uudella omistajalla käytössä. Sitä sattuu...
     
  9. Jalvaa

    Rekisteröitynyt:
    19.11.2011
    Viestejä:
    663

    Itsellä tuli kahdessa arkipäivässä blackfriday paketti CDON:sta.
     
  10. TheDriimer

    Rekisteröitynyt:
    08.01.2012
    Viestejä:
    52
    16 Arkipäivää tuli täyteen ja laittelin cdonille viestiä, niin laittoivat uuden hiirulaisen tulemaan.
    Taino, vanhasta laittavat rahat takaisin ja tilasin uuden samalla hinnalla minkä viimeksi maksoin.
    Ja taas lähti matkaan kirjeenä, kumpihan tulee loppujenlopuksi kalliimmaksi, maksaa paketin toimitus vai myydä kaksi yhden hinnalla.
     
  11. Zat

    Rekisteröitynyt:
    08.10.2002
    Viestejä:
    5 440
    Taitaa olla vähän yksinkertaistettua matematiikkaa. Ei niistä kirjeistä puolet jää matkalle.
     
  12. lokkari

    Rekisteröitynyt:
    21.07.2009
    Viestejä:
    151
    Onko joku asioinut aspan kanssa tällä viikolla? Mulle ei ole tullut vielä mitään vastausta sunnuntaina lähetettyyn viestiin
     
  13. Kampele

    Rekisteröitynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    22 804
    La-su laitoin ja maanantaina tuli vastaus.
     
  14. Eldmor

    Rekisteröitynyt:
    16.02.2011
    Viestejä:
    1 713
    Tiistaina 20.12. lähetetty viesti, ei vieläkään vastausta. Kyseessä on hajonnut reititin ja olisi mukava saada uusi tilalle ilman viikkojen odottelua.
     
  15. Karlis

    Rekisteröitynyt:
    20.08.2003
    Viestejä:
    429
    Viikko sitten laitoin kyselyä, ei oo vastauksia näkyny, mites muilla? Chattiäkään ei taida olla enää, onko lopun alkua....
     
  16. algebra

    Rekisteröitynyt:
    03.07.2011
    Viestejä:
    761
    Kolme viikkoa sitten laitoin ensimmäisen viestin. Sain viikon jälkeen yhden vastauksen, jossa pyysivät lisätietoja. Annoin vastauksen vielä samana päivänä. Siitä nyt rapiat kaksi viikkoa kulunut ja ei mitään uutta. Chat-palvelua ei tietääkseni enää ole. Ei voi edes soittaa. Mahtavaa asiakaspalvelua. Enpä taida enää mitään tuolta tilailla.

    Itselläkin takuutilenne menossa. Takuussa oleva tuote hajosi. Kysivät, että haluanko rahojen palautuksen vai uuden tuotteen. Sen jälkeen ihan radiohiljaisuus.
     
  17. Nautti

    Rekisteröitynyt:
    02.03.2006
    Viestejä:
    56
    Täällä pari viikkoa ensimmäisestä viestistä, jonka lähetin - kaksi muuta laittanut lisäksi perään. Ei ainuttakaan vastausta. Kyseessä puoli vuotta sitten ostettu Mionix Castor, josta mennyt vieritysrulla rikki. Hitusen alkaa kiehumaan kohta. Melko luokatonta sontaa - kuitenkin kohtuu iso verkkokauppa kyseessä. :mad:
     
    Viimeksi muokattu: 17.01.2017
  18. Uninen

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2004
    Viestejä:
    50
    Moi, itsekkin tilasin HIIREN, sen steelseries kun halvalla sai, ei ole tullut, olin yhteyksissä aspaan ja viikkojen päästä saatin "homma hoidettua", cdon reklamoi kustille ja mä saan jo maksetut rahat takaisin, vaan VITUT. Emailiin tulikin uusi lasku "noutamattomasta lähetyksestä", vaikka oikeasti eivät sitä ole lähettäneet tai sitten postissa se hukattu/varastettu. No siitä sitten laskufirmaan (Qliroon) yhteydessä, sieltä selvisi että tosissaa on CDON:n "lasku" tuo, paras mitä saivat aikaan "no me pistetään sinne sähköpostia.." pari tulenkatkuista viestiä tässä sinne CDON aspaan kanssa, vastaavat taas varmaan 3 viikon päästä, aiemmat kokemukset olleet hyviä tästä, vaan tän pelleilyn takia alkaa usko mennä, hukataan paketit ja sitten pistetään vielä perättömiä laskuja asian tiimoilta, vaikka "asia" oli jo sovittu aivan toisin, tosiaan itseni pitäisi saada RAHAA TAKAISIN.
     
  19. Murhh

    Rekisteröitynyt:
    30.03.2012
    Viestejä:
    994
    Ei kyllä toimi tuo yhteydenpito cdon ja qliro välillä. Black fridaynä ostettu tavara, laskulla, palautettu saman tien koska viallinen ja vieläkin tulee maksumuistutuksia qlirolta vaikka palautuksen piti olla ok.
     
  20. Jezme

    Rekisteröitynyt:
    23.06.2010
    Viestejä:
    5 075
    Onko tosiaan niin, että asiakas joutuu maksamaan itse palautuskustannukset CDON:lle? Korvataanko näitä ollenkaan takaisin vai meneekö palautus aina omaan piikkiin?
     
  21. Radikus

    Rekisteröitynyt:
    09.11.2000
    Viestejä:
    258
    En ole koskaan joutunut, vaikka se kohta tuolta ehdoista löytyykin.
     
  22. Zat

    Rekisteröitynyt:
    08.10.2002
    Viestejä:
    5 440
    Se on säännöissä lähtökohtaisesti noin, koska on myyjän asia tarjota halutessaan ilmaiset kulut; nykyäänhän CDONilla on muitakin myyjiä kuin CDON itse, Amazon-tyyliin. Mutta tosiaan CDONin itse myymissä tuotteissa on aina ilmainen palautus. Tietoa noiden eri myyjien ehdoista on vaikea jos ei mahdoton löytää, mutta CDONista itsestään voi ainakin olla varma.
     
  23. mixo

    Rekisteröitynyt:
    09.01.2000
    Viestejä:
    759
    Täältäkin löytyy huonoja kokemuksia CDON:sta viime ajoilta. Tilasin Black Friday -tarjouksesta Razer Kraken -luurit jotka olivat paskaa. Halusin palauttaa ja kysyin CDON-asiakaspalveluta tähän luvan. Sain luvan, joten palautin luurit Postin asiakaspalautuksena heille takaisin 8.12. Postin seurannan mukaan paketti on toimitettu perille 12.12. Tammikuun alussa kyselin että missä rahat viipyyvät. Sain vastauksen 1,5 viikkoa myöhemmin englanninkielellä, että "paketti on luultavasti vielä matkalla, odotellaan rauhassa". Vastasin heille heti että paketti on toimitettu perille jo kuukausi sitten. Tämän jälkeen en ole mitään kuullut heiltä. Laitoin nyt taas muistutuksen että get your shit together, mutta en pidätä hengitystäni. Onneksi tässä nyt puhutaan vain 40 euron menetyksestä mutta periaatteen vuoksi vituttaa.

    Hirveästi ei ole vipuvarsia yksityishenkilöllä käytettävissä kun firma perseilee.
     
  24. bluedrool

    Rekisteröitynyt:
    22.07.2005
    Viestejä:
    848
    Kannattaa maksaa Paypalilla. Epäilisin, että Cdon ei edes vastaa disputeihin ja voittaa automaattisesti.
     
  25. mixo

    Rekisteröitynyt:
    09.01.2000
    Viestejä:
    759
    Ei tullut mieleenkään että näin pitkään ja näkyvästi toiminut verkkokauppa rupeisi perseilemään. Maksoin tuon tilauksen Qliro-laskulla ja maksoin sen tapani mukaan heti pois. Olisi pitänyt odottaa eräpäivään niin olisi voinut vain perua laskun maksun. Oppirahat on nyt maksettu.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti