Buffalo WBMR-HP-G300H + ddwrt

Viestiketju alueella 'Internet, tietoturva ja muu tietoliikenne' , aloittaja Webziz, 09.11.2012.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Webziz

Rekisteröitynyt:
    07.02.2003
    Tere,

Ei kellään sattuisi olemaan kyseistä kombinaatiota niin käytössä että adsl-puoli toimisi?

Kyllästyin lopullisesti buffalon firmikseen kun se kaikessa yksinkertaisuudessaan ei toiminut, ja löin ddwrtn tulille, koska tässä mallissa piti toimia kaikki.

No. Enpä saa adsl:ää skulaamaan

Nebulan asetuksilla pitäisi olla rfv1483 bridged ja dhcp. Vpillä 0, vcillä 100 ja llc. Mikäli kuitenkin lyö dhcpn päälle, mitään muita asetuksia ei voi muuttaa.

Help?

2. jarkkoo

Rekisteröitynyt:
    20.02.2001
    Jep, mutta tulet katumaan dd-wrt:n flässäystä, siitä kun ei kai pääse eroon tässä purkissa. Ja toimii todella huonosti, buildista riippumatta.

Mulla on neppiksen ADSL+ ja ko. purnukka dd-wrt:lla (build 19519), ainakin näillä uusilla buideilla nuo ADSL-asetukset pääsee laittamaan suoraan, vanhemmilla joutuu vaihtamaan hetkeksi yhteyden tilaksi esimerkiksi PPPoE/PPPoA, että pääsee advanced settingseihin.

Itse purkista, omalla firmikselle toimi kuin rasvattu salama, wrt:lla on todella takkuinen ja tahmainen, siis netti. Sisäverkko toimii ok, eli ongelma on itse reitityksessä tai jossain. Korjautuu kyllä buutilla minuutiksi-pariksi kunnes hitailu alkaa taas. Ja ko. mallin kehittäjät ovat skipanneet aika tehokkaasti, mm. pptp-serveri tai purkin kytkin ei ole toiminut buildikausiin ilman puukotusta.

3. StableAce

Rekisteröitynyt:
    16.10.2014

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari