Battlefield 4

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Stefu88, 11.11.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Deranger2

    Rekisteröitynyt:
    19.06.2013
    Viestejä:
    392
    Tieto jokaisesta hajonneesta seinästä tms. on kuitenkin pakko välittää jokaiselle clientille koska muuten ollaan tilanteessa jossa toinen pelaaja näkisi seinän läpi joka toisella pelaajalla on vielä pystyssä.
     
  2. HeZaH

    Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Viestejä:
    8 439
    Skriptattuja juttuja, joten eipä kovin raskaalta vaikuta laskennallisesti.
    Laiskuutta on tehdä Bf3 yhteensä kolmeen kertaan: Bf3+dlc:t, bf4+dlct ja Hardline+dlc:t. :)
     
  3. Deranger2

    Rekisteröitynyt:
    19.06.2013
    Viestejä:
    392
    Meinasinkin kaistankäytön näkökulmasta, enkä laskentatehovaatimusten. Kun konsolispeksien takia kaista on kuristettu puhelinmodeemien tasolle, niin kaiken ylimääräisen tiedon siirtäminen on varmasti ongelmallista.

    Se on ehkä enemmänkin rahastusta kuin laiskuutta. Eihän tuollaiseen tahtiin uusia pelejä ehtisi nollasta vääntämään ahkerampikaan tekijä. :)
     
  4. HeZaH

    Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Viestejä:
    8 439
    Rahastus feat. laiskuus. :cool:

    Toivottavasti Battlefield 5:een saisivat oikeasti hajoavan ympäristön, samalla kun tickrate olisi vähintään sen 30 alusta alkaen.
     
  5. keljukepuli

    Rekisteröitynyt:
    26.12.2011
    Viestejä:
    526
    Merkillistä että edelleenkin BF3:n inffipeli kaikkine tulitaisteluineen tuntuu huomattavasti responsiivisemmalta, vaikka BF4:n nettipuoli on objektiivisesti parempi. Kai se sitten on vaan summa jäykemmästä liikkeestä ja jostain selittämättömistä paskeista.

    Eikö ketään muuta häiritse lisääntynyt input lagi? Jos normaalisti siedettävä input lag on jotai 30ms luokkaa, niin tuntuu että tässä pelissä se on varmasti 70-80ms paikkeilla. Alko välittömästi häiritsemään kun kokeilin pitkästä aikaa BF3 heti BF4 pelaamisen perään. Tuntuu kuin hiiressä ois joku pieni ylimääränen paino, ja on melkein mahdotonta "twitchailla" yhtä tarkasti kohdilleen kuin normaalisti.
     
  6. pietu08

    Rekisteröitynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    492
    Kysästäänpäs täältä, ostin premiumin ja lunastin tuotekoodin Originista onnistuneesti. Eipä toimi premium, päivitysten tarkistus tehty sekä pelin korjaus. Mitäs seuraavaks, PC:llä pelaan.
     
  7. Yhteiskunnan rautakoura Banned

    Rekisteröitynyt:
    30.12.2008
    Viestejä:
    4 045
    Kirjaudu ulos sekä Originista että Battlelogista, ja kokeile uudestaan.
     
  8. pietu08

    Rekisteröitynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    492
    Kiitos, nyt lähti lataamaan.
     
  9. SuperD

    Rekisteröitynyt:
    08.02.2002
    Viestejä:
    4 596
    Tähän on kuitenkin ainakin useassa Quake-johdannaisessa (en muista löytyikö esim. Q3:sta) lisätty lagikompensaatio joka voi johtaa seinän taakse kuolemisiiin korkeapingisten pelureiden kanssa.

    Projektiilien mallinnus on se mikä tuo varmasti törkeästi lisää ongelmia ja monimutkaisuutta, enpä muistele että ihmiset olisi hitscannista valittaneet (kuten toimi ennen BF2:ta). Ainakin voi lohduttautua sillä että tilanne on sitä samaa huttua kaikille osapuolille :kahvi:
     
  10. spr

    Rekisteröitynyt:
    19.09.2011
    Viestejä:
    914
    Enpä ollut itse ainakaan törmännyt yhteenkään seinään taakse kuolemiseen fps -pelissä ennen kuin Battlefield 4:ssa(kolmosta en pelannut).

    Ja kaikkia FPS -pelejä on tullut pelattua Unrealista, Quakeista, Half-Lifesta(ja sen modeista) lähtien aina vuodesta 1998 eteenpäin ja kaikilla yhteyksillä aina 56k modeemeista asti :kahvi:

    Ei ollut ammoisina aikoina, eikä vielä 2000 -luvun puolivälinkään kieppeillä mitään kompensaatiota mistä puhuit. Jos modeemilla/ISDN pelasi silloin joskus niin kompensaatio tapahtui omassa päässä, kun kudit lähti satasen ja yli pingillä HUD:in mittaristakin viiveellä.
     
  11. SuperD

    Rekisteröitynyt:
    08.02.2002
    Viestejä:
    4 596
    Kynärissä tuota on itselläni tullut vastaan niin goldsrc-betoissa kuin Source-pohjasissakin, ei kyllä järkevästi konffatuilla matsiservereillä mutta muuten.
     
  12. jamppa990

    Rekisteröitynyt:
    01.04.2011
    Viestejä:
    2 039
    Hohhoh mikäs tätä nyt taas oikein riivaa?
    "ERROR
    An error was reported from EA Online"
    Kun yrittää joinata serveriin.

    Aiemmin tuli tuon originin updaten mukana luultavasti jotain mikrolagia jonka huomasi hiirtä liikuttaessa niin välillä ns. tökkäsi.
    Taisi auttaa kun vaihtoi asetuksista että "poista origin pelissä käytöstä"

    Mutta tuohon toiseen ongelmaan ei ole löytynyt toimivaa ratkaisua.
     
  13. Deranger2

    Rekisteröitynyt:
    19.06.2013
    Viestejä:
    392
    Joo, Quake 1:een tuo kompensaatio lisättiin vasta tuossa muutama vuosi sitten ja silloin mm. seinien taakse kuolemiset ja muut lieveilmiöt oli skenessä kova huolenaihe. Käytännössä peliä pelattiin kuitenkin niin pienillä pingeillä ja riittävällä tickratella, etten muista yhtään seinän taakse kuolemista havainneeni. Myös siitä väännettiin peistä pitkään onko isommalla pingillä etu hitscan aseiden kanssa tuolla ominaisuudella, mutta eipä sitä kai todistettu lopulta suuntaan tai toiseen. Itelle jäi ainakin sellanen pers tuntuma että loppupelissä se oli ihan hyvä lisä ja antoi mahdollisuuden joustaa edes hieman pingien suhteen. Projektiiliaseisiinhan tuolla ei ollut vaikutusta.
     
  14. geharisti

    Rekisteröitynyt:
    26.02.2012
    Viestejä:
    1 713
    Osaisko joku auttaa ku meni jotenkin automaagisesti jenkkinäppäin (imeisesti) päälle pelissä. En voi äänestää ku en löydä /
    :confused:
     
  15. Yhteiskunnan rautakoura Banned

    Rekisteröitynyt:
    30.12.2008
    Viestejä:
    4 045
    Alt + Shift

    Kannattaa poistaa englanninkielinen näppäimistö Windowsista, niin ei satu vahinkoja.
     
  16. spr

    Rekisteröitynyt:
    19.09.2011
    Viestejä:
    914
    Battle jostain syystä pakottaa ENG:in sen päälle silloin tällöin, vaikka on poistettu winukasta(8.1).
     
  17. geharisti

    Rekisteröitynyt:
    26.02.2012
    Viestejä:
    1 713
    Kiitti.

    Mitenhän olen edes voinut onnistua tuossa...

    Pari päivää hakannut china risingiä ja on kyllä paras dlc. Silk road on vaan melko turha.
     
  18. Источник

    Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Viestejä:
    1 047
    Mitä on typerintä, mitä olette pelissä nähneet? Oma suosikkini oli se, että eräs sankari yritti puukolla tuhota mun tankkia, ja joskus jotkut ovat jopa ampuneetkin sitä konetuliasein :D Tänään ilmatorjuntapyssy aseellaan ampui tankkia ja voin sanoa, ettei damagee siitä oikein tule :D

    Loput on sitä tavallista: "meen tankilla suoraan vihollisen lipulle ja ihmettelen miks tankki tuhoutuu äkkiä"

    Kantsii poistaa jenkkinäppäimet pois Windowsista, sillä suomen kielen aakkosissa ja täten näppäimistöissä on kaikki enkunkieliset kirjaimet!!!
     
  19. Moksu-Fin

    Rekisteröitynyt:
    15.08.2011
    Viestejä:
    1 472
    Pakko kysyä että mikä on "ilmatorjuntapyssy ase"?
     
  20. Raiggu

    Rekisteröitynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    7 985
    Kyllä itsekin monesti seison paikallani ja ammun pistoolilla tankkia. Kun joka tapauksessa kuolee niin mitä väliä, ainakaan ei juokse pakoon vaan ottaa kohtalon vastaan jalosti.
     
  21. joonis

    Rekisteröitynyt:
    16.03.2014
    Viestejä:
    591
    Veikkaan että hän tarkoittaa XM25 Airburstia :D
     
  22. OOIE

    Rekisteröitynyt:
    28.09.2010
    Viestejä:
    2 242
    BF3:n Karkandissa tuli useasti tehtyä niin että yksi menee ampumaan tankkia rynkyllä ihan vaan hämäykseksi sillä välin kuin kaveri juoksee selkään/kylkeen ja heittää C4:t :cool:
     
  23. HeZaH

    Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Viestejä:
    8 439
    Näin. Turhaa sitä tankkia on yksin paukuttaa käsiaseilla. :cool:
     
  24. Moksu-Fin

    Rekisteröitynyt:
    15.08.2011
    Viestejä:
    1 472
    Pari videota. Jos kiinnostaa niin tilatkaa toki, ja jos ei niin voitte ignoorata :)

    Perus tankkiroundi rushissa puolustajilla.
    https://www.youtube.com/watch?v=51IGXvVykGQ

    Ja sitten vähä erilainen video. Tuli vaihtelun vuoksi käytyä tdm pelaamasa ihan hitregin testaus mielessä. Tuli muutama yllättävän hyvä roundi ja tässä niistä yksi. Muutenki ihmiset melko usein itkee conquestin puolella että; "Tuu ulos sielä tankista. Etkö osaa muuten pelata"
    Kyllä se inffinäki onnistuu ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=gaYI2VJJR_o
     
  25. pietu08

    Rekisteröitynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    492
    Moksulla on kyl hyviä videoita, mukavaa katsottavaa.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti