Battlefield 1 [Windows, Xbox One, PS4]

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Urkuri, 29.10.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Markqq

Rekisteröitynyt:
    28.10.2008
    Tähän lisäten prossu veteli 100%, noiden muutoksien myötä se pyörii 90-95%. Koitan vielä saada paremmaksi. i5 2500k @ 4.4ghz.

2. jarza_

Rekisteröitynyt:
    24.09.2011
    @nudedude Tuo vilkkuminen johtuu pätsistä mikä tuli. Itselläkin alkoi tekstuurit vilkkumaan vanhemmilla ajureilla eikä uudetkaan siihen auta.

Mutta itsellä suorituskyky parani reilusti kun SLI lähti toimimaan niinkuin kuuluukin :)) Ennen pätsiä yhdellä näyttiksellä piti pelata kun microstutteroi niin paljon

3. geharisti

Rekisteröitynyt:
    26.02.2012
    Onko muka tosiaan näin että HooCeessa luodit sattuvat enemmän? Minä olen ihan olettanut että helaa on vain se 60%

4. nudedude

Rekisteröitynyt:
    28.02.2012
    Jaaha, eli ajureissa ei vikaa (?). Mutta joko pätsin tai ajureiden osin kyllä suorituskyky parani, ehkäpä juuru SLI osin. Microstutterointia ei ole ollut missään välissä yhtään, tod näk tuo G-sync siloittaa ne. Samaa oli BF4, G-Sync poisti microt SLI:stä.

Jotain parannusta kyllä tuli kun melkein kaikki tapissa rullaa usein 170fps (vaihdellen) 1440p resolla, oisko ollut kuitenkin tuo SLI:n parannus.

Eiköhän vilkkumiselle tuli korjaus, oli sitten pätsi tai ajuri.

5. SFX

Rekisteröitynyt:
    04.05.2001
    Juu, noin se on.
    Damage 200%.

Tuossa kuulemma viralliset asetukset:

6. geharisti

Rekisteröitynyt:
    26.02.2012

Oliko sama BF3 ja BF4?

7. SFX

Rekisteröitynyt:
    04.05.2001
    BF4 ainakin oli vain alempi hela, afaik.
    60% taisi olla?
    BF3 en enää muista, vaikka siinä pelasinkin vain HC toisin kuin BF4.

8. jarza_

Rekisteröitynyt:
    24.09.2011
    Vanhoilla ajureilla pelailin pätsin tullessa ja suorituskyky nousi jo silloin. Pistin tonne bug trackeriin ongelman ja on sitä muillakin https://www.bftracker.com/view.php?id=2886 Itsellä kanssa G-sync näyttö mutta ei se auta microstutteriin jos frametimet hyppii miten sattuu jota itsellä oli. Nyt tasaista ja peli maistuu niinkuin kuuluukin, asetuksiakin sai rukata ylöspäin high:lle :)

9. Seitan

Rekisteröitynyt:
    10.07.2002
    Ottaa aikansa tottua tuohon HC:hen. BF3:ssa tuli pelkästään hc:tä pelattua. Hauskaa tuo tosin on. Huvittavia tilanteita kun kumpikaan osapuoli ei ole aivan varma onko edessä vihu vai ei. :) No äkkiä tuohon tottuu. Assaulttina hiukan haastavampaa, mutta se on vaan hyvä asia.

10. nudedude

Rekisteröitynyt:
    28.02.2012
    Mitäs helkkaria, koitin katella että kuinka rullaa nyt jos DX12 päällä niin kaatuu heti kun starttaa, ei pääse edes laittamaan DX11 takas.

EDIT;

Tällä kikalla sai takaisin DX11 ilman pelin käynnistystä:

Jo o vammane.

Viimeksi muokattu: 17.11.2016
  11. Puutarhatonttu_ Edelläkävijä

Rekisteröitynyt:
    15.10.2014
    Eihän sitä kill logia kuulu HC:ssa ollakkaan. Itse tykkään Insurgencyssakin siitä kun ei aina voi olla satavarma että kaatuko se vihu vai ei. Tuo ripauksen realismia.

12. Tontsaaah

Rekisteröitynyt:
    18.01.2012
    No se on kyllä totta, kyllähän tuohonkin tottuu ajan mittaan.

13. Hiba

Rekisteröitynyt:
    23.08.2003
    Testailin itsekin muutaman rundin Conquest 64 HC:ta, ja ei se niin huono ollut kuin ennakkoon oletin. Gewehr 95 tuntui olevan varsin pätevä kun tappaa yhdestä. Olisin halunnut testata 64 pelaajan operaatiota HC:na, mutta en ainakaan PS4:lla löytänyt siihen mahdollisuutta?

14. Simeon

Rekisteröitynyt:
    29.03.2013
    Siitä kuuluu kyllä semmonen ääni kun saa tapon, vähän ku johonki peltipurkkiin ampuis. Kuulokkeilla kuulee hyvin tuon.

15. Markqq

Rekisteröitynyt:
    28.10.2008
    Asiasta toiseen, onko kukaan kokeillut mitään erityisiä user configei vielä? Esim. tässä lottorivi, ajattelin rykästä pelin käyntiin ja katsoa räjähtääkö koko shitti. Pitää joskus rupee tarkemmin säätää tai odottaa, että joku väsää ohjeita tryhard asetuksiin. Nuo nyt oli lähinnä poimittu mun BF4 conffeista. En tiedä uskaltaako tähän koittaa kaikkia noita. Sen verran ainakin olen tarkistanut, että jokainen asetus löytyy itse pelistä.

GameTime.Maxvariablefps 145
    RenderDevice.RenderAheadLimit 1
    PerfOverlay.DrawFps 1

PostProcess.DofMethod 0
    PostProcess.DynamicAOEnable 0
    PostProcess.DynamicAOMethod 0

Render.VSyncFlashTestEnable 0

WorldRender.MotionBlurEnable 0
    WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
    WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
    WorldRender.MotionBlurQuality 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
    WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
    WorldRender.PlanarReflectionEnable 0

RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnable 0
    RenderDevice.VSyncEnable 0
    RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
    RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
    RenderDevice.StereoSeparationScale 0
    RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale 0

16. Puhis

Rekisteröitynyt:
    17.09.2013
    Empires Edge toimii ainakin huonommin kuin ennen päivitystä...kele.. Kävin äsken melkein tyhjällä servulla testailemassa niin siellä keskimmäisten lippujen välittömässä läheisyydessä CPU käyttö noin 45 %, GPU noin 55 %. ja FPS noin 75-85. On hyvä päivitys VOI JUMA !
    Tuolla BF 1 Foorumilla iso osa porukasta valittaa grafiikoiden huonontumista pätsin, mutta onko täällä kellään vastavaa ?

17. Moksu-Fin

Rekisteröitynyt:
    15.08.2011
    Olen kokeillut (suoraan nelosessa käyttämäni) ja muutaman roundin jälkeen onnistuin hajottamaan pelin niin että ruudulla näkyi hudi, mutta muuten pelkkää mustaa. Ajattelin kokeilla hieman yksinkertaisempaa versiota.
    GameTime.MaxVariableFps 0
    RenderDevice.RenderAheadLimit 1

WorldRender.MotionBlurEnable 0
    WorldRender.MotionBlurQuality 0
    WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax 0
    WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0

WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
    WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
    Voi olla ettei vaikuta mihinkään.

Viimeksi muokattu: 17.11.2016
  18. Ruffeli

Rekisteröitynyt:
    23.09.2014
    Minulla tuohon ongelmaan auttoi Win7 -> Win10 päivitys. Rautana alla i5 2500k @ 4,6GHz ja GTX970 oc. Nyt CPU usage ei ole kokoajan 100% ja moninpeli pyörii sulavasti aina. Ennen päivitystä esimerkiksi Monte Grappa oli jatkuvaa nykimistä.

Olen muualta myös lueskellut paljon ongelmista i5-prosessoreilla. Kaikissa yhteinen tekijä tuntuu olevan tuo i5 ja W7.

19. YGrizzly_

Rekisteröitynyt:
    19.10.2015
    Kyllä täällä on win10 ja i5 4690k @ 4,4Ghz ja siltikin multissa cpu käyttö on koko ajan tuolla 100%. Peliporukassa myös muut joilla on i5 ja win 10 siltikin valittavat tuota 100% cpu käyttöä

20. Paztak

Rekisteröitynyt:
    02.08.2012
    Mulla on jostain syystä ruvennut bäfä tekemään todella kovaa "micro stutteria". FPS on normaali, mutta peli tuntuu kuin olisi 20fps. Todella kankea ja "nykivä".
    En tiedä onko joku päivitys tuon aiheuttanut vai mikä, en ole aikaisemmin tätä tehnyt. Pari rundia voi toimia normaalisti, mutta sitten joku rundi alkaa heti alusta alkaen "tahmeana" eikä tämä korjaannu kuin käynnistämällä bäfä uudestaan. Joskus voi toimia suoraan noin. Kellään muulla samaa ongelmaa?

Win10
    i5 4690k vakio
    GTX970 1500/4000
    16gb DDR3 1600Mhz
    Kingston SSDNow V300

21. jan89

Rekisteröitynyt:
    13.05.2016
    Pätsin jälkeen tullu outoja droppeja fps:ssä. 64 pelaajan mapeissa pyörii ekat 5minuuttia 70-80fps ja sit yhtäkkiä fps putoaaa 50fpssään ja jää siihen. Kokoonpano: [email protected] gtx970 12gb win10

22. Leranch

Rekisteröitynyt:
    17.04.2015
    En ole itse löytänyt mistään mitään neuvoa miten tuon Trialin saisi lataamaan mitään moninpeli-karttaa, moodia tai mitään. Yksinpeli toimii moitteetta toki. Eräällä kaverilla oli sama ongelma, mutta kun osti pelin, niin lähti heti toimimaan.

Editoidaan sen verran, että "neuvoja" löytyy, mutta ne liittyvät koko peliin, tai beta-versioon. On kokeiltu, ei auta.

23. Paztak

Rekisteröitynyt:
    02.08.2012
    Jep, tuotakin pääsee nyt myös mulla tapahtumaan. Tuon yllä olevan ongelman lisäksi.

24. inspiraija

Rekisteröitynyt:
    16.08.2015

Itellä alko kans heti toimii ku ostin kokoversion trialin tilalle.

25. Doozeri

Rekisteröitynyt:
    09.03.2014
    Minulla oli päivityksen jälkeen mennyt grafiikka-asetukset "Auto" -tilaan, jolloin kaikki oli harmaana mediumilla. Tekstuurien huonoudesta huomasin ja älysin tarkistaa.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen