Battlefield 1 [Windows, Xbox One, PS4]

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Urkuri, 29.10.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. nkossu

    Rekisteröitynyt:
    23.05.2008
    Viestejä:
    2 797
    Operations on kyllä huikea pelimuoto varsinkin 20v20. 32v32 oli kunnon sodantuntua mutta siinä ei ollut mitään järkeä. Tässä on niin hyvin balansissa aseet, spottailu yms, että ei todellakaan hc-moodia kaipaa, jos yhtään vähemmän pitäisi ottaa osumaa niin ei olisi mitään järkeä koko touhussa. Aluksi mustakin kyllä tuntui, että joutuu ampumaan lippaallisen joka tyyppiin. Mutta se johtuikin vain aloitus aseista ja huonosta tähtäämisestä.
     
  2. Juustonaksuh

    Rekisteröitynyt:
    13.11.2010
    Viestejä:
    566
    Valitettavasti en tuota alennuskoodia saa linkin takaa pihalle nyt, mutta täytyy tuolta tilata illalla jos saa tuon koodin toimimaan :)
     
  3. escalibur

    Rekisteröitynyt:
    27.12.2000
    Viestejä:
    22 782

    Sun pitää olla kirjautunut CDKeysiin ennen kuin saat FB:sta toimivan koodin. Osoitteeksi käy keksitty sähköpostiosoite. :)
     
  4. SFX

    Rekisteröitynyt:
    04.05.2001
    Viestejä:
    4 693
    Samaa mieltä tuosta HC moodi asiasta, juurikin tuosta syystä.
    Ei todellakaan enää mene mitään lippaallista per äijä.

    Toki HC moodista pitävät taitaa pikemmin arvostaa minimapin ja taikakolmioiden puutetta.
     
  5. cobra821

    Rekisteröitynyt:
    10.03.2015
    Viestejä:
    33
    Classic mode on myös vahvistettu olevan tulossa. https://forums.battlefield.com/en-u...n-only-3d-spot-off-no-autoheal-no-kill-cam/p5

    Tuo kavereiden kanssa pelaaminen on kyllä nykyisellään tuskallisen vaikeaa. Yritettiin täyttä squadia kasata lauantaina ja ensimmäiset lähtivät jo nukkumaan kun viimeinenkin kaveri saatiin samaan squadiin. Varmasti korjaavat jossain vaiheessa ja on paljon muutakin korjattavaa, mutta vois olettaa että tuo olis aika pirun tärkeä saada toimimaan ja hyvin.
     
  6. iltanen

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    1 275
    Itseäni ei enää niinkään harmita nuo taikakolmiot. Herättävät paljon vähemmän huomiota kuin nelosessa. Minimappi vois olla käytössä ilmansuuntien ja vapaiden ajoneuvojen löytämisen apuna. Miksei taikakolmiot voisi toimia vain squadin sisällä eli painottaisi vielä enemmän ryhmässä pelaamista?

    Kuten jo muutamaan kertaan olen maininnut, pitäisi helttiä laskea nelosen HC:n tyyliin, jotta pelistä tulisi taktisempaa eikä olisi tuollaista juoksentelua teitä pitkin. Kyllähän supportin 30 kudin lippaalla 2-3 vihollista saa tapettua, mutta muilla classeilla ne lippaat loppuvat herkästi kesken.

    Itsestään paraneminen mielestäni tarpeetonta. Killcam aivan typerä. Mikä idea näyttää kuoleman jälkeen, mihin tappaja lähtee juoksemaan, kun siitä voi ilmoittaa pelikavereille suoraan? :facepalm: COD-tyylinen kuolemaan johtanut video vielä ihan järkevä. BF4 tykkäsin HC-moodissa metsästää kämppereitä vuorilta, vaikka eivät näkyneetkään kuoleman jälkeen.

    Tankeilta ja muilta laitteilta ehdottomasti 3rd view pois. Tekee niistä ylivoimaisia juuri tuon takia. Tämän lisäksi pikakorjaus ja korjaus ylipäätään tankin sisältä pois.

    AA-tykit mielestäni aivan ylitehokkaita. Koneet tippuu todella nopeasti ja hankala päästä karkuun tai tuhota ilmasta käsin.

    Summasummarum normimoodi ADHD-juoksentelua ja HC-moodi taktisempaa ja hidastempoisempaa mättöä :cool:
     
    Viimeksi muokattu: 01.11.2016
  7. DLight

    Rekisteröitynyt:
    05.08.2010
    Viestejä:
    868
    Taikahelat äijillä ja ajoneuvoilla, kolmannen persoonan näkymä ajoneuvoissa ja taikakolmiot äijien päällä taitaa olla ne päällimmäiset inhokit, joissa ei ole järjen hiventä :D Minimapilla ei sinänsä itselle ole väliä kun sitä isoa karttaa joutuu kuitenkin käyttämään oli pelimuotona sitten mikä tahansa. Vähän kyllä kiinnostaa miten BF1 HC:ssa toimii tuo kartta. Aika op jos toimii samoin kuin nykyinen "iso" kartta, mutta toisaalta jää kyllä kokonaan pelaamatta jos karttaa ei näe ollenkaan :D

    Onhan tämä julkaisu ollut ihan tolkuttoman keskeneräinen eikä ostohaluja kyllä ole yhtään ennen kuin saavat edes perusasiat toimimaan. Taitaa aika moni olla odottavalla kannalla kun pelaajamäärä sukeltaa koko ajan alemmas ja palautukset otetaan vastaan napisematta.
    6600k+770+8gb pyörittää ainakin 60fps mediumilla ja muistaakseni jopa high'llakin tai sitten muutamia asetuksia joutuu karsimaan. Mesh ja terrain quality ultralla molemmissa.
    UI ja HUD on kyllä pelkkää bugailua.
    • Miksi hela katoaa näkyvistä välillä eikä edes tule aina takaisin jos ottaa kipeää? :D
    • Uusi commo rose on tolkuttoman hidas, miksi lisätä yksi välipykälä työkaluun, jonka tarkoitus on nopea kommunikaatio?
    • Endscreen on täysin turha, kun lähinnä joudut katselemaan sivun latautumista kun jonkun harjoittelija powerpoint-esityksen mallista tehdyt animaatiot pyörivät joka sivunvaihdon jälkeen :D
    • Loadoutin säätö pelkästään pelin sisällä on järjetöntä varsinkin, kun se on tehty niin konsolimaiseksi että nopeiden muutosten tekemisestä ei kannata edes haaveilla ja ESC toimii välillä takaisin-nappina ja välillä ei.
      • Sama homma squadien kanssa.
    • Revive-bugia ei ole vieläkään saatu korjattua. Nyt heräät pyssy sojottaen johonkin suuntaan ja kuolema korjaa vielä todennäköisemmin kuin BF4:n parkinson-revivessä.
    • Balancer ei taida vielä olla toiminnassa, kun peleistä yli puolet on pelkkää ylikävelyä suuntaan tai toiseen.
    Siinä nyt muutama "pikkujuttu" mitä parin kokeilupelin perusteella jäi mieleen. Custom-servuja tämä vaatii vähintään siinä laajuudessa mitä edes BF4:ssa oli, joissa voi kunnolla säätää eri aseiden käyttöä sopiviin määriin. Se kolmelippuinen CQ-kenttä on balanssiltaan ihan onneton, mutta tilannetta ei auta kun häviävässä tiimissä on 31 sniperiä harjanteilla makaamassa ja yksi light tank niiden takana basessa istumassa ja keräämässä vaikuttavat 5-0 statsit. Huvittavaa ettei noihin basessa kämppiviin ajoneuvoihin ole keksitty ratkaisua, vaikka ne olivat suurimpia ongelmia BF4:ssa ja johti lähes aina oman tiimin häviöön. Ihan sama out of bounds -laskuri spawnissa niillekin kuin muillekin kentän rajojen ulkopuolella oleville, niin tuo ongelma olisi eliminoitu ilman haittapuolia.

    Hakkerisoftien kehittäjistä valtaosa taitaa olla jo siirtynyt BF1-"työkalujen" kehitykseen. Mahtaa olla mukavaa kun saavat työnsä valmiiksi ja BF1:ssa ei ole vastassa kuin Fairfight eikä mitään kunnollista anti-cheat softaa, joka ehkä karsisi muitakin kuin niitä ilmiselviä hakkereita.
     
  8. VSPTT

    Rekisteröitynyt:
    27.08.2011
    Viestejä:
    737
    Ensimmäinen bäfä josta oikeasti innostuin kun testaamaan pääsi, nyt on joku 50 tuntia kohta takana ja kokoajan vaan hauskempaa mennä. Taistelun fiilis parhaimmillaan loistava hienon äänimaailman, grafiikan, pelaajamäärän, sopivan kokoisten kenttien ja balanssin vuoksi. Pyörii upeasti sigun setillä, ei ole häröillyt eikä kaatuillut. Kaikenkaikkiaan hauska moninpeli. HC modea en kaipaa, en ymmärrä mitä järkeä siinä arcade peliksi tarkoitetussa pelissä olisi, Armaa voi vaikka mennä sit naputtamaan jos kyttäillä ja taktikoida haluaa enemmän. Mielipide ja makuasioita toki myös, joten en tuomitse muita. :kahvi:
     
  9. ^TD^

    Rekisteröitynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    1 131
    Kokeiltu aiemmin, siirtää ongelman, ei poista sitä.
     
  10. jamppa990

    Rekisteröitynyt:
    01.04.2011
    Viestejä:
    2 039
    Jep samaa mieltä tuosta ui.sta ja commorosesta. Ihan niinkuin nuo ois jätetty johonkin alpha/beta vaiheeseen.
     
  11. SFX

    Rekisteröitynyt:
    04.05.2001
    Viestejä:
    4 693
    Plus tosiaan BF3 HC minimap oli olemassa. Sen katoaminen BF4 oli imho melko tarpeetonta.
    BF3 pelasin vain HC. BF4 pelasin alkuun, mutta nykyään vain SC.

    Toisaalta BF4 tulisi sitten classic mode, joka tulee myös BF1.

    Noi AA tykit on ihan naurettavia. Inffiäkin peppuraiskataan niillä jatkuvasti.

    Joo toi commo rose on tässä huono.

    Sanoppa muuta, ärsyttää nuo ylimääräiset kikkailut UI:ssä.
    Tuosta pitäisi olla asetus että voi disabloida. Tulisivat suoraan.
    Etenkin mukavaa kun menet katsomaan vaikka squad pojoja, ja kun palaat ekaan ruutuun se tekee kaikki noi ml. battlepack droppien animaation uusiksi.
    Miksi.

    Tuo on kyllä typerää, ja sehän on ihan suoraan konsoleiden takia.
    PC:llä koko UI:n käyttö on tarpeettoman hidasta ja rasittavaa.

    Tähän liittyen on muuten parasta kun uuden servuvuokrauksen puolustajat selitti että DICE balancer tulee kuitenkin olemaan parempi.
    Joo, siltä vaikuttaa. :D
     
  12. geharisti

    Rekisteröitynyt:
    26.02.2012
    Viestejä:
    1 713
    Vasta tusina tuntia takana ja mietin että onko tässä mitään nelosesta tuttujen perkkien tapaista systeemiä? 6 dynyä, miinaa tai tuubinkutia kelpaisi. Oli niissä perkeissä muutakin huomioitavaa...
     
  13. SiB77

    Rekisteröitynyt:
    22.09.1999
    Viestejä:
    5 819
    Ei tuota partyä taida tarvita muuten kuin pelatessa ei kavereiden kanssa. Ilman partyäkin kaverit tupsahtaa samaan squadiin.
     
  14. Milläs ihmeellä sais näppiksen valojen vilkkumisen pois? Pelistä en löytänyt valintaa. Logitechin softasta laitoin, että ohjelmat ei saa hallita valoja mutta silti vilkkuu!

    Kartassa Argonne Forest on ne kaksi kukkulaa sen C-lipun sillan eri puolilla, toisella se konekivääri ja toiselle se tykki. Kukkuloiltahan ei nää toisen kukkulan aseelle, mutta tykillä jos ammut sen konekiväärin vieressä olevaan puuhun about sen aseen korkeudelle niin jos konekiväärissä tai sen vieressä on joku niin tod.näk. kuolee yhdellä ammuksella. Itse sain sillä double killin. Konekivääri-kukkulaltahan ei näe tykki-kukkulalle niin että sillä voisi tykissä olevaa tappaa. Vähän rikki tuo?
     
  15. Jymmi

    Rekisteröitynyt:
    08.04.2008
    Viestejä:
    947
    Mikä mahtaa olla pielessä kun tämä peli tökkii niin pirusti. Kokoonpano on i7 6700k , 1080 gtx ja perus 16gb . Jotain jo aiheesta luin mutta ratkaisua ei löytynyt . Onko muita kohtalotovereita?
     
  16. SFX

    Rekisteröitynyt:
    04.05.2001
    Viestejä:
    4 693
    Toki se helpottaa jos lähdetään vaihtamaan servulta toiselle. Tarvitsee vain sen yhden valita peliä.
    Mutta joo, ei tuota muuten tarvi. Ihan vaan join game kyl pistää samaan squadiin, ja myös viiveellä jos ei mahtunut samalle puolelle tai squad hetkellisesti täynnä.

    Fullscreen vai borderless? Koita sitä toista, ellei ole testattu jo.
     
  17. Jymmi

    Rekisteröitynyt:
    08.04.2008
    Viestejä:
    947
    Full screen . Koitan jälkimmäistä
     
  18. Moksu-Fin

    Rekisteröitynyt:
    15.08.2011
    Viestejä:
    1 472
    Oon 40p operationssia pelannu ehkä 5 roundia, niin aika heikolta tuo game mode vaikuttaa tällä hetkellä. Onko 40p ja 64p operations modeissa on yhtä paljon tickettejä ja samat ajoneuvot?
    Tuo 40p operations kaipaisi omasta mielestä vähemmän ajoneuvoja ja enemän kunnollista inffi toimintaa. Esim Suez oli aivan kauheaa kun hyökkääjillä oli juna, 2 tankkia, hero class ja 10 snipua/mortaria...

    E: 24p domination matsissa fps tippuu lähemmäks 40 useamman kerran roundissa :facepalm: Samaa tekee myös conquestissa mutta paljon harvemmin.
     
    Viimeksi muokattu: 01.11.2016
  19. Arc

    Rekisteröitynyt:
    16.04.2000
    Viestejä:
    1 316
    Tulispa vaan nopeasti. Sniper limit kiitos. Tulee varmasti vaikuttamaan miten mapit toimii.
     
  20. DLight

    Rekisteröitynyt:
    05.08.2010
    Viestejä:
    868
    Noilla luvatuilla "työkaluilla" ja aikaisemmilla puheilla ei ole tälläistä tulossa.
     
  21. joonaxpeke Banned

    Rekisteröitynyt:
    14.09.2016
    Viestejä:
    422
    Mahtaako g3258 ja 1050ti 4gb olla liian mopo setti bf1:lle ku ei 1650x1050 resolla toimia
     
  22. Mackes

    Rekisteröitynyt:
    28.01.2004
    Viestejä:
    848
    Eikö tässä tosiaan ole kuin noi euroopan banaanivaltioiden serverit käytössä? Missä suomi tai skandi servut?
     
  23. DLight

    Rekisteröitynyt:
    05.08.2010
    Viestejä:
    868
    EA on ottanut servut ja servuvuokrauksen omaan hallintaansa ja ilmeisesti edes vuoksaserverin sijaintia ei voi valita itse. Mitään kilpailua siis ei ole eli kaikki on kiinni EA:n armeliaisuudesta tuovatko servuja lähemmäs meitä. Todennäköisesti banaanimaissa hostaus on halvempaa, niin siksi päädytty näihin vaihtoehtoihin katteiden maksimoimiseksi.
     
  24. Wyltsi

    Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Viestejä:
    482
    Vahvasti tämä. Mikään ei ole masentavampaa kuin ottaa conquestissa turpaan tuhatnolla kun omassa tiimissä kyykkii 20 sniperia vuorilla sen sijaan, että vallattaisiin kohteita. Vaihtoehtoisesti voisi tehdä tällaisen "keinotekoisen" rajan, että kun snipujen määrä ylittää kriittisen rajan niin täysi sumu/hiekkamyrsky kenttään päälle (mielellään pelkästään snipujen ruudulle toki). Ehkä ei tekisi niin paljoa mieli sniputella kun näkyvyys 2 metriä :D

    t: Medic
     
  25. cobra821

    Rekisteröitynyt:
    10.03.2015
    Viestejä:
    33
    En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun pahimmat vastustajat on oman puolen sniperit :D Poistais koko K/D mittauksen pelistä. Listalla vois näkyä pelkät pisteet, tai vielä parempi jos pelkät squad pisteet. Kannustais ainakin pelaamaan tiimipeliä.

    Toinen mikä voisi olla niin sniperille sais pisteitä/tappoja vain jos ne tapahtuu 100m säteellä merkatusta kohteesta. Sniper on hyvä ja tehokas class jos sitä pelaa oikein, mutta nykyisellään se kannustaa näköjään pelaamaan tavalla joka ei ole muille kivaa.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti