B&W CM Series

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Suosääski, 29.06.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. insight

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Mä pistin rahani Magnatiin ja herra paratkoon kuinka paljon parempi GS10 onkaan! =D
    [signature]When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris.[/signature]

2. laoz

Rekisteröitynyt:
    08.12.1999
    Hehe, kommentit eivät menneet hukkaan, odotinkin kunnon palautetta:). Melkeen kävin ihan oikeasti kuuntelemas noita CM1-kajareita, kun ovat niin kehutut, mutta 400e kappalehinta on vähän liian kova hinta köyhän teekkarin lompakosta. Siinä olis taas menny lisukkeet leivältä, jos noita olis sen 5pkl joutunu kotiin kantamaan;) Tosin tykkään "Chorusten ja vastaavien" kirkkaasta diskantista.... Ehkä noita CM1 voi käydä kuuntelemas nyt ku kesätyörahat on jo sijoitettu Sanyo Z4 ja noihin AW10hq, ni ei oo enään varaa ennen ens kesää uusiin hifijuttuihin.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
    Wave BT10

Wave BT10

9,90 €
    -65 %
    Katso
    tuotetiedot
    HP S6500

HP S6500

12,91 €
    -55 %
    Katso
    tuotetiedot
  4. Geefabio

Rekisteröitynyt:
    12.06.2003
  5. Nikodemus

Rekisteröitynyt:
    23.12.2002
    Helsinki sound and cinemassa on "opiskelija boxi" tyyliin sisustettu pikkuhuone vain CM1 kuunteluun..
    Täytyy sanoa että omassa 3x isommassa huoneessa kajarit kuulostaa vieläkin paremmalta.
    Vein muuten viimeiset Wenge väriset sorry ;D

[signature]1 h + k +alkovi+kph
    Pinta-ala: 46,0 m²
    Vuokra: 750,00 ?/kk

[/signature]

6. insight

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Anteeks en tarkoita provota mitenkään, mutta suttuinen diskantti, joita esim. Choruksissa on, ei ole sama kuin kirkas diskantti. Infinity on toinen yhtä paha, ellei pahempi. Infinity on ehkä paskin "hihimerkki" mitä tiedän. Tai siis mitä olen omin korvin kuullut.
    [signature]When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris.[/signature]

7. Black Shuck

Rekisteröitynyt:
    07.11.2003
    Nojoo, mutta sulla onkin 903:set (vai 905?)...

Onkos siellä Helsinki Sound and Cinemassa noi kaikki CM1 värivaihtoehdot esillä?

8. Clavickle

Rekisteröitynyt:
    07.06.2001
    Muistaakseni on. Tai ainakin luulis, että on sillä kyseinen pulju on maahantuojan "esittelytila" :)

[signature]-Elämä on vain kohtalon ivaa
    -kipu on tunne kun heikkous poistuu ruumiista[/signature]

9. Suosääski

Rekisteröitynyt:
    20.11.2005
    Oli tullut täälläkin kauppaan asti sentteri ja lattiakaiuttimet, hyvältä kuulosti. Tosin sentteriltä olisin toivonut kyllä siltikin yhden keskiäänen/midbasson toteutusta.

CM2:sta, CM9:ää ja CM subbaria odotellessa... :)
    [signature]Sisällysluettelo:
    AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ | 2 * 512 MB DDR2-533 | Asus M2N-E | GeForce 6200LE | Seagate 7200.9 80GB | Seagate 7200.7 120GB | Antec P180B | Antec NeoHE 550W[/signature]

10. paju2000

Rekisteröitynyt:
    01.09.2001
    laoz: en osaa sanoa mikä HiFi kirjan kaiuttimista on hyvä ja mikä ei. Parhaiten se selviää alan foorumeista ja eri ihmisten kommenteista ellei itse pääse kuulemaan jossain. Kaiuttimissa on sellainen seikka, että toinen tykkää tietyntyyppisestä soundista kun taas toiselle se on myrkkyä.

Vähän sama on vahvareissa. Itse pidän Yamahan soundista, koska se on tarkka. Kaveri taas ei välitä, koska se on sen mielestä jotenkin repivä. Marantz on enemmän mieleen, koska se on musikaalisempi - mun mielestä se on liian pyöreä.

Kaiuttimista vielä. Joitakin vuosia sitten kun hankin kaiuttimet kävin kuuntelemassa aika montaa eri merkkiä ja mallia. Joukossa oli B&W:n, Amphionin, Jamon jne. jne. malleja. Parhaiten mulle sopi Gradientin Prelude. Niitä taitaa saada vieläkin. Prelude tosin tarvitsee subbarin kaveriksi, joten hintaa hieman kertyy. Kaiutin on siitä hyvä, että se toimii varsin hyvin musiikilla ja erinomaisesti elokuvakäytössä.

11. Geefabio

Rekisteröitynyt:
    12.06.2003
  12. laoz

Rekisteröitynyt:
    08.12.1999
    Jännää kyllä, itse tykkään kireistä diskanteista ja naisista, yamahan vahvistimien äänestä, mutta ajan silti pehmeällä ranskalaisella autolla. Makuja on tosiaan monta, kahvin juon mustana sokerilla ja pihvin syön mediumina. Yksi asia mikä on varmaa, niin Wharfedalen honottavia flunssan vaimaamia tunkkaisia diskantteja ei tähän torppaan tule.

13. Suosääski

Rekisteröitynyt:
    20.11.2005
    Onneksi keskustelun aiheena eivät siis ole Wharfedalet.
    [signature]Sisällysluettelo:
    AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ | 2 * 512 MB DDR2-533 | Asus M2N-E | GeForce 6200LE | Seagate 7200.9 80GB | Seagate 7200.7 120GB | Antec P180B | Antec NeoHE 550W[/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen