Auttakaa valitsemaan uusi näyttö (4k, widescreen, ainakin 100hz)

Viestiketju alueella 'Rauta' , aloittaja nabb, 19.02.2018.

1. nabb

Rekisteröitynyt:
    13.02.2015
    Hei kaikki!

Olen ostamassa uutta näyttöä. Olen löytänyt kaksi vaihtoehtoa mutta en tiedä kumman valitsen.

Minulle tulee 1080ti näyttis ja haluan tähän asti jomman kumman näistä näytöistä, jollei joku anna muuta vaihtoehtoa :)

https://www.gigantti.fi/product/tie...z35p-35-kaareva-pelinaytto?scid=EXT_HINTAOPAS

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/38449/hgssm/Samsung-C34F791-34-naytto

ymmärrän että g-sync olisi hyvä predator vaihtoehdosta mutta mielestäni ainoa suuri miinus on että se on niin "gamer" näköinen.

Onko teillä antaa vinkkiä kumpi olisi parempi? tai kenties joku muu näyttö

Yst
    Nico

2. Gugi^

Rekisteröitynyt:
    17.01.2002
    Kumpikaanhan noista ei ole 4k resoluution (3840 × 2160) näyttö, eikä tuollainen ultrawide voi oikein 4k ollakkaan.
    Noista kahdesta ottaisin Predatorin, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Otitpa minkä tahansa, siis oikeasti aivan minkä tahansa näytön maailmasta, niin joku tulee varmasti valittamaan sinulle että olet valinnut väärin.

3. STW

Rekisteröitynyt:
    17.05.2014
    Kannattaishan se ottaa G-Syncillinen ottaa, itsellä x34 Predator ja ainakin tässä IPS-paneeli antaa mahtavan kuvanlaadun mutta onhan tuo aika paljo kalliimpikin. Kumpikaan tosiaan ei 4k ole jne mitä Gugi^ sanoi. Molemmat kyllä muuten samoilla specseillä sync-teknologiaa lukuunottamatta eli ei paljoa ole väliä kumman ottaa.

Näytölle kannattaa laittaa esim https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/96408/oraeq-ma002-gba01/arctic-z1-monitorivarsi-13-30-musta tuommoinen monitorivarsi niin saa tuon PALJON tilaa vievän oman jalan pois pöydältä.

4. Pekka29

Rekisteröitynyt:
    04.01.2018
    Juuri tuollainen varsi niin saat sen "gamer näköisyyden" pois :D

5. nabb

Rekisteröitynyt:
    13.02.2015
    Hei ,

Paljon kiitoksia! juu huomasin itse myös että eihän se 4k ole, mutta se 1440p kelpaa hyvin! Ostan sen predatorin näillä puheilla ja lisäksi vielä tuon varren. Tekee tyttöystävän elämästä helpompaa kun ei kuulemma mitenkään sisustukseen sovi :D nyt jään vaan odottelemaan että joku kauppa alkaisi myymään 1080 ti näyttistä jotta tuolla näytöllä tekisi jotain, tähän asti sanut kaikki koneen osat mutta kun bitmainerit ostaa kaikki hyvät näyttikset niin ei auta muu kuin odotella.

Kiitos vielä kerran!

6. rallikuski

Rekisteröitynyt:
    09.05.2009
    Periaatteessa jos sä ajelet tuota yhtä näyttöä koneella, voi riitttää 1070 tai ainakin 1070Ti näytönohjaimeksi myös...

7. nabb

Rekisteröitynyt:
    13.02.2015
    Totta tuokin , ei sillä oikein niin väliä ole onko se 1080 ti tai 1070 ti , kunhan jopikumpi tulisi nyt myyntiin

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi