NASAlta lainasin, eiku... 
Itse asiassa melkein samaa tasoa kuin sulla, paitsi että peli ja käyttis on SSD:llä (Samsung 830 256 GB). Prossuna [email protected],5GHz, näyttis GTX 670. Tuo SSD:n puute varmaan selittää lagisuuden, 12 kilometrin näköetäisyyksillä levyltä ladattavien tekstuurien määrä on aika infernaalinen, jolloin HDD:n lukunopeudet ja hakuajat ei yksinkertaisesti enää riitä.
Jätin myös pari asetusta pois päältä (esim. suurin FPS-killeri SSAO, jolla on lähes olematon vaikutus grafiikoihin, mutta murskaava vaikutus FPS:ään ja 4 x AA 8 x AA:n sijasta), nekin auttavat vähän. Käytännössä peli on siis edelleen "maxed out", koska esim. tuon SSAO:n vaikutus on oikeasti ihan olematon (testatkaa jos ette usko). Laitoin vielä huomautuksen tuosta SSAO:n disabloimisesta edelliseen viestiin, ettei tule väärinkäsityksiä jatkossa.
Tässä vielä wanhalla versiolla otettu screenshot tuosta aiemmin linkkaamastani Hornet-modista:
![[IMG]](http://pilvigalleria.inc.fi:443/imgs/107410_2013-09-24_00001.png)
Tuossa näkyy, että object viewdistance on vain muutaman tuhat metriä (talot eivät piirry Kavalan takana), koska peli alkoi jäätyilemään rajusti sitä korkeammilla asetuksilla. Nyt object viewdistancenkin voi ruuvata huoletta 12 000 metriin, ja FPS on silti jopa parempi ja stutterointi huomattavasti vähäisempää, lähes olematonta, verrattuna edelliseen versioon.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 27.09.2013
Uuden patchin myötä ARMA 3 esiintyy jatkuvaa kaatuilua. Kunhan peli saadaan toimivaksi niin ARMA Finland järjestää taas uusia pelitapahtumia.
Viimeksi muokattu: 29.09.2013
Stable versio taisi saada hotfixin \o/
EDIT: ..eikä tuntunut auttavan. Edelleen physx3 horroria.
Viimeksi muokattu: 30.09.2013