Anttila konkurssiin

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja QnixGamer, 19.07.2016.

  1. Rälssi

    Rekisteröitynyt:
    18.07.2016
    Viestejä:
    22
    Tänään tuli itellenikin viesti, että 19.07 pakattu paketti noudettavissa. Laskua ei oo vielä näkynyt.

    10e/kpl TB näppis ja Astron headsetti oli sittenkin totta. :)

    Edit. Laskukin oli ilmestynyt postiluukusta juuri tänään.
     
    Viimeksi muokattu: 15.08.2016
  2. jupee

    Rekisteröitynyt:
    20.11.2003
    Viestejä:
    426
    10.7 tilatusta tuotteesta tuli tänään lasku.
     
  3. Iivana Tuhma

    Rekisteröitynyt:
    27.06.2010
    Viestejä:
    176
    Taitavat lähettää vaan niille ketkä ottaneet laskulla. :D
     
  4. kermis

    Rekisteröitynyt:
    22.02.2001
    Viestejä:
    945
    Joku valitteli facebookissa että oli saanut 19.7 tilatusta tavarasta laskun mutta ei tavaroita.
     
  5. eitietoo

    Rekisteröitynyt:
    23.05.2013
    Viestejä:
    234
    19.7 aamusta tilattu ja maksettu sekä silloin pakattu tuote on vihdoinkin lähtenyt tulemaan kohti paikallista anttilaa =).

    Kaippa tuolta vielä tulee ilmoitus kun/jos on joskus noudettavissa..
     
  6. Pesusieni

    Rekisteröitynyt:
    13.03.2013
    Viestejä:
    173
    Tänään tuli ilmoitus että 18.7. klo. 9.33 tilattu uima-allas noudettavissa, samoin kuin 18.7. klo. 10.20 tilattu turtle beach grip 500-hiiri ja turtle beach impact 100-näppis, näiden tilausten välissä olin tehnyt kolmannenkin tilauksen, mutta siitä ei ole kuulunut mitään...laskukin ilmeistyi tänään laatikkoon.
     
  7. Levollinen

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2011
    Viestejä:
    97
    8.6 tilatun paketin perään soitin nyt kun suurin pöly konkurssin tiimoilta on laskeutunut. Asiakaspalvelija selitti että tuotteesta oli ennen konkurssia tehty kyselypyyntöjä joihon varasto oli jättänyt vastaamatta. Sanoin että taisi olla laskut maksamatta alihankkijan varaston suuntaan jo silloin ja sain vastauksena "Saattaa hyvin olla niin ;)". Sanoi vielä että olisi pitänyt olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen kun tuotetta ei tullut kuukaudessa. Puhelu katkesi tai katkaistiin tuon jälkeen ja melko paska maku jäi kyllä suuhun.
     
  8. Radikus

    Rekisteröitynyt:
    09.11.2000
    Viestejä:
    258
    Onpas todella mielenkiintoista, Avarda on hoitanut Anttilan laskutuksen jo kuukausia ennen konkurssia.

    On muutenkin ihan normaalia että käytetään jotain muuta laskuttajaa, esim. Discshop Klarnaa.
     
  9. geppana Banned

    Rekisteröitynyt:
    12.08.2016
    Viestejä:
    41
    Mikkelin anttilassa alkaa olemaan hinnat kohdillaan, heräteostoksena crosstraineri 30 euroa ja muutama kilon pussukka heraproteiinia 7,5 euroa kappale, -70% alennukset. Lisäksi webcamera 15 euroa.
     
  10. nkossu

    Rekisteröitynyt:
    23.05.2008
    Viestejä:
    2 802
    Mulle tuli kanssa lasku juuri ennen konkurssia tilatuista tavaroista. Saapumisilmoitusta ei ole tullut. Hintaa tuotteilla on suunnilleen tuplasti enemmän kuin mitä tilatessa oli.. Onneksi on kuvat tilauksisista kun halusin rehvastella niillä kaverille. Mitäköhän tästä pitäisi ajatella? Yrittävätköhän tahalteen huijata?
     
  11. otaar

    Rekisteröitynyt:
    27.09.2011
    Viestejä:
    1 098
    Yhteyttä laskuttajaan välittömästi. Ilmoitat laskun virheestä ja siitä ettei tavaroita ole toimitettu.
     
  12. stereosupersonik

    Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Viestejä:
    122
    tänne tuli kans lasku tuotteesta mitä ei voinut noutaa. kallishan tuo soittelu ois pistin s-postia menemään mut mitään ei oo kuulunu.

    edit. jos joudun maksumieheks nii pistän vahingon kiertämään ja naapuri menettää pyöränsä.
     
  13. Masza

    Rekisteröitynyt:
    22.10.2013
    Viestejä:
    364
    Ei tietenkään tarvitse maksaa laskua tuotteesta, jota ei saanutkaan. Jos laskun summa on suuri, niin se soittaminenkin kyllä kannattaa. Näyttää vieläpä olevan 09-alkuinen numero, niin ei pitäisi edes olla kallista soittaa: http://www.avarda.com/fi/kuluttaja/asiakaspalvelu/

    Ja laita tosiaan vaan vahinko kiertämään, hyvällä tuurilla joudut toistamiseen maksumieheksi :D
     
    Viimeksi muokattu: 16.08.2016
  14. PELLEfin

    Rekisteröitynyt:
    18.04.2005
    Viestejä:
    581
    Avarda hoiti laskut jo silloin kun anttilan verkkokauppa uudistui ja ne alkoi mainostamaan sitä "jopa 55 päivää korotonta maksuaikaa" eli on se jo kuukausia hoitanut laskutuksen.
     
  15. kz-

    Rekisteröitynyt:
    22.08.2006
    Viestejä:
    681
    Tosiaan soittaa avardalle suoraan eikä siihen kalliiseen anttilan numeroon.
     
  16. Mullekin on tullut joskus 1000€ lasku hobby hallista. Selvisi rikosilmoituksella eikä tarvinnut maksaa (kai ammattihuijari) :)

    Eli elkää vain maksako jos ei ole tuotetta (tai väärät hinnat)! Rahat vain menee ja mitään ei saa.
     
  17. Terminus

    Rekisteröitynyt:
    18.04.2008
    Viestejä:
    309
    Ostin Anttilasta laskulla, ja osa tuotteista jäi saamatta. Otin yhteyttä Avardaan, ja sain vastauksen että laskun summasta voi vähentää tuotteet joita ei ole saanut. Eiköhän muillekin asiaa tiedustelleille tule samantyyppinen vastaus, eli maksaa ei tarvitse.

    Tässä on vielä aikaa eräpäivään, voihan olla että Anttilasta tulee vielä saapumisilmoitus puuttuvista tuotteista. En tosin pidättele hengitystäni :)
     
  18. Okei itselle uusi juttu niin siksi tästä kirjottelin. Edellisen kerran kun Anttilasta ostin laskulla niin saaja oli Anttila itse.
     
  19. frog

    Rekisteröitynyt:
    28.05.2004
    Viestejä:
    222
  20. Atmosphee

    Rekisteröitynyt:
    29.08.2012
    Viestejä:
    580
    Ostin ennen konkkaa netanttilasta tuotteita. Netanttilassa oli tuolloin tekninen häikkä joka esti alennuksen saamisen joka kauppaan kuitenkin kuului, joten neuvoivat reklamoimaan asiasta Anttilaan. Eli maksoin täyden summan, ja reklamaation kautta voisin hakea hyvitystä asiaan. Tein reklamaation, sain päätöksen reklamaatioon, jossa minulle hyvitetään tuo alennuksen tuottama summa. Ohjeistus oli, vähennä hyvitys nykyisestä laskusta ja maksa pois.
    Näin sitten tein, maksoin laskun ennen eräpäivää miinustaen hyvityksen pois, ja tämän kaiken tein ennen konkkaa Anttilan antamien ohjeiden mukaisesti. Tästä mustaa valkoisella sähköpostissa.

    Eilen sain sitten erämaksukirjeen Anttilasta. Minun pitäisi maksaa hyvitys kuulemma pois. Tästä hieman yllättyneenä soitin Anttilan laskutusnumeroon. Siellä ei kuulemma hyvitystietoa ole lainkaan tiedossa ja toisekseen he eivät voi näitä asioita enää hoitaa, koska velkoja vastaa maksuasioista. Seuraavaksi minua sitten ohjeistettiin lähettämään postia velkojalle asiaan liittyen.

    En mikään lakihemmo ole, mutta jos järjen äänellä ajattelen, niin: mielestäni olen ostanut tuotteen Anttilasta, olen reklamaation tuotoksena saanut hyvityspäätöksen sekä ohjeistuksen mikä summa minun pitää Anttilalle maksaa. Tämä kaikki on tehty ennen surullisen kuuluisaa konkkapäivää. Siispä omasta mielestäni velkoja perii aiheettomasti minulta rahaa. Mielenkiintoista nähdä mitä vastailevat.
     
  21. kermis

    Rekisteröitynyt:
    22.02.2001
    Viestejä:
    945
    Kai sinulla on tuosta reklamaatiosta jotain kirjallisena?
     
  22. Atmosphee

    Rekisteröitynyt:
    29.08.2012
    Viestejä:
    580
    On. Reklamaatio lähti sähköpostilla ja koko keskustelu Anttilan ja allekirjoittaneen välillä on siihen liittyen tallella.
     
  23. taxman

    Rekisteröitynyt:
    16.01.2001
    Viestejä:
    3 149
    Taisteluun vain - olet vahvoilla jos oikeuslaitos toimii edes jotenkuten järkevästi. Homma kannattaa toki aloittaa sillä, että laittaa reklamaation ja vastauksen karhuajalle, ja kertoo näkökannakseen, että ei ole mitään velkaa heille.
     
  24. kermis

    Rekisteröitynyt:
    22.02.2001
    Viestejä:
    945
    Kiistät velan ja jäät odottamaan peritäyrityksen yhteydenottoa jolloin kiistät uudestaan ja ilmoitat vapaaehtoisesti lähteväsi vaikka käräjille tuosta
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti