Alle 1000e smart tv hakusessa

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja h0ke, 10.09.2014.

1. h0ke

Rekisteröitynyt:
    18.05.2007
    Olisi tarkoitus löytää uusi televisio, enkä ole kovin valveutunut tällä alalla. Vaatimuksia on sisäänrakennettu wifi ja mitä ohuempi sen parempi, koska televisio on tulossa seinälle. Koko mielellään 46"-55".

Kävin gigantissa vähän tutkailemassa ja sanoin ehdottomaksi hintarajaksi 1000e ja silti kaikki ehdotukset oli 1100-1400e. Ajattelin, että täältä löytyisi parempaa tietämystä asiasta. En ole hifistelijä, joten en näe syytä tuota enempää rahaa televisioon laittaa.

Luin jostain, että digibokseihin on tulossa muutoksia ja kannattaa nyt jo ostaa sellainen televisio, jossa on tämä uusi versio(?) digiboksistä. Eli mielellään sellaista televisioo olisin etsimässä, joka kestäisi aikaa. Tällä hetkellä asunto on kaapeliverkossa.

Haluan yhdistää tietokoneen langattomasti televisioon, joten sen takia wifi on ehdoton. En oikein osaa tarkempia vaatimuksia sanoa, koska en näistä tosiaankaan paljoa ymmärrä. Muutamia malleja olen katsonut, jotka mielestäni ovat hyviä. Hinnat molemmissa on 950e, mutta halvempikaan ei minua haittaisi. Molemmat siis sonyn malleja, niistä kun olen hyvää kuullut. Omistan myös Sony Vaion, joten yhdistäminen televisioon varmaan onnistuu helposti.

Sony KDL-50W828 50" 3D Smart LED televisio, 800 Hz, WiFi, Miracast, MHL | 3D | 50 - 51" | Verkkokauppa.com

Sony 50 3D Smart LED-TV KDL-50W805BBN - Televisiot - Gigantti

Kiitos jo etukäteen avusta.

2. virtuaali

Rekisteröitynyt:
    14.03.2004
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko