3 Monitorin teline haussa

Viestiketju alueella 'Rauta' , aloittaja Dislocation, 10.10.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Dislocation

Rekisteröitynyt:
    24.04.2015
    Terve!

Eli tosissaan olisi nyt hakusessa monitor standi kolmelle näytölleni. Näytöt ovat jokainen 24".

Tarkoitus olisi saada näytöt tämmöiseen kulmaan:
    Eli että eivät ole seinänmukaisesti kaikki, vaan että sivunäytöt "katsoisivat suoraan kohti".

Saako tämmöisiä suomesta mistään? Koitin katsella netistä mutta ei tuntunut löytyvän, ja nekin missä joskus on ollut noita ovat pyörineet 400e~ hintaluokassa, siinä missä ilmeisesti ebaysta tms. noita saa alle 100e.

Ebaysta löysin paljonkin, mutta en luota täysin että saan näytöt haluamaani kulmaan vaikka joissakin on mainostettu että kävisi jopa 27" asti, sillä kun on lukenut kommentteja niin mitat ovat joissakin heitelleet yms.

Arvostaisin suuresti jos joku teistä jaksaisi linkata minulle etsimäni telineen, suomesta tai ulkomailta. Hinta alle 200e posteineen päivineen.

Kiitos!

2. Holpikka

Rekisteröitynyt:
    28.04.2013
  3. häivehirvi

Rekisteröitynyt:
    30.12.2011
    Viimeksi muokattu: 11.10.2016
  4. Dislocation

Rekisteröitynyt:
    24.04.2015
    Hei, mitä olet mieltä saisiko tuolla myös minun näyttöni kohdistettua oikein? Näyttöinä toimii 2x Asus VE247H ja 1x Asus VG248QE.

5. Dislocation

Rekisteröitynyt:
    24.04.2015
    Saitko tuolla käännettyä sivunäytöt "sisäänpäin"? Entä osaatko sanoa että kuinka pitkä tuo pohja tuossa on? Olen ymmärtänyt että näissä tuppaa olemaan todella isot pohjat, ymmärrettävästi, mutta lähinnä omalle pöydälle ajatellen että mahtuisi.
    Sitten vielä: onko tuo pöytään pulttaaminen kuinka haastava projekti?

6. MorganKane_

Rekisteröitynyt:
    01.01.2013
    Reiät läpi telineestä, reikä pöytälevyyn josta yksi pultti läpi, asennon korjailun jälkeen telineen reiän läpi pöytälevyyn toinen reikä, pöytälevyn alle metallilevy johon myös reiät hollille. Ei-amatilaiselle ongelmia varmaan tuo se, jos telineen yläpinta on vähänkin viisto. Vaikea sanoa kuinka tuo kannattaisi ratkaista. Ehkä jonkinlaiset viistot "prikat" pultin kantojen alle. Tällaiset varmaankin jossain metallipajalla osaavat sorvata ja vaikka hitsata kiinni, kun vie niille telineen. Tai sitten luottaa siihen, että tarpeeksi tukea pulteista saa joka tapauksessa, vaikka viistoo pintaan olisi joutunut tekemään vaikka 1mm pultin paksuutta isommat reiät, ja pultin kanta koskettaa jalustaa vain toisesta reunastaan.

Niin, jos virittelee niitä monitoreita asentoihin, joissa teline ilman pöytään pulttausta kaatuisi, on mahdollista ettei itse teline ole tarpeeksi tukeva, kun vääntöä joihinkin liitoksiin tulisi tällöin liikaa.

Täytynee jostain katsella kahden monitorin telineitä, vastaavalla kulmaan asettamisella... Saakos noissa säädettyä aina/yleensä myös monitorien kallistusta? Itse pidän tärkeämpänä sitä että ovat sopivassa kulmassa valaistus ja katsekorkeus huomioiden, kuin sitä että paneelien reunat ovat mahdollisimman lähellä toisiaan.

Mutta osaisiko joku sanoa, mikähän näyttö esiintyi 24-sarjassa tuotantokaudella 5 tai 6 - eli jossa oli kolme saumattomasti toisissaan kiinni olevaa pienehköä paneelia, ehkä n. 20 asteen kulmassa toisiinsa nähden? Näytössä luki vain Panorama. En löytänyt googlettelemalla tuon näköistä. Delliä, HP:tä ja Applea ovat olleet muut näytöt, ja telkkarit kai lähinnä Panasonicia. Mielenkiintoista antiikkitietotekniikan bongailu (v. 2006 taitaa olla kausi 6 tehty, kun esitetty alkuvuodesta 2007, ja siis 24-tuumaisia kai 16:10-näyttöjä vilisee tuossa vaiheessa sarjaa, mutta paljon myös pienempiä)...

7. häivehirvi

Rekisteröitynyt:
    30.12.2011
    Voi olla, että ei onnistu. Reunat (bezelit) näyttävät Sinun monitoreissasi sen verran paksuilta, että saattaa tulla ahdasta. Oikea tapa tutkia asiaa olisi tarkistaa näyttöjen ulkomitat.

Pöytään pulttaaminen oli minun telineelläni hyvin helppoa, sillä mukana tulee tarvittava pultti ja vastakappaleet. Tarvitsi vain porata pöytään reikä.

8. Holpikka

Rekisteröitynyt:
    28.04.2013
    Tuossa on portaattomat säädöt, kuten kuvista myyntisivulla näkee, saa kaikki vaikka suoraan tai sitten isolla kulmalla.
    ja kaikki tarvikkeet ja lattaraudat tulee mukaan jos haluaa/pystyy poraamaan läpipultin pöytään,
    mukana tuleva U-tuki on iso ja todella tukeva, koon takia itse en käyttänyt.

9. KLF

Rekisteröitynyt:
    06.10.1999
    Jonkun amazonin ihmeen tilasin itse pari kesää sitten. Siinä oli yksi nivel varsissa ja toteutus sen verran heikkoa että sivumonitorit roikkuivat pari senttiä keskimmäistä alempana.
    Jos nyt lähtisin uutta hankkimaan niin se olisi kiinteällä varrella, vaikka liikkuvuus olisikin heikompi. Vaihtoehtoisesti sitten joku kalliimman pään teline jonka voisi kuvitella kestävän.

Ne halvimman pään rimpulat on tosiaan rimpuloita.

10. Greetie

Rekisteröitynyt:
    12.07.2007
    e. eipä mitään

Viimeksi muokattu: 07.11.2016

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy