1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

    Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

Verkkokauppa.com

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Eric Lassard, 25.11.2006.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Miikka M

    Rekisteröitynyt:
    25.11.2005
    Viestejä:
    5 320
    Mites toi takuuseen lähettäminen. Meneekö asiakaspalautuksella?
     
  2. Pusherman

    Rekisteröitynyt:
    02.08.2004
    Viestejä:
    6 012
  3. Miikka M

    Rekisteröitynyt:
    25.11.2005
    Viestejä:
    5 320
    Kysyin ja vastasivat alle minuutissa. Melkosta touhua. Vastaus oli kyllä.
     
  4. johnnyw

    Rekisteröitynyt:
    05.11.2006
    Viestejä:
    7 402
    Onkohan verkkiksessä ollut jotain muutoksia varastopuolella kun melko hitaat toimitukset tuntuu olevan nykyään? En ole nyt muutamaan kuukauteen tilannut tuolta mitään mutta ainakin vielä alkuvuodesta tavara jota löytyi suoraan varastosta lähti jo yleensä seuraavana päivänä tilauksesta liikenteeseen. Nyt sit tilasin maanantaina SSD levyn jota on reilusti varastossa ja vieläkin tilana on "odottaa käsittelyä".
     
  5. teemus

    Rekisteröitynyt:
    18.11.2001
    Viestejä:
    151
    Meiliä käsittelijälle ja eilen tilattu paketti jo matkalla..
     
  6. johnnyw

    Rekisteröitynyt:
    05.11.2006
    Viestejä:
    7 402
    Hmm siis pistitkö tonne postitus@verkkokauppa.com mailia vai minne? En ainakaan löytänyt tuon käsittelijän "omaa" mailia mistään.
     
  7. Kerppele83

    Rekisteröitynyt:
    10.09.2007
    Viestejä:
    55
    Samaa ongelmaa myös täällä päin, eli maanatai aamuna tehty tilaus liikahti vasta nyt "käsittelyssä" tilaan ja samaa ongelmaa ollut havaittavissa tilatessa pelejä suoratoimituksena.
     
  8. PMM

    Rekisteröitynyt:
    14.01.2010
    Viestejä:
    23
    Sunnuntai iltana tilasin uuden töllön, ja tänään tuli 08:03 "Tilauksenne on käsitelty ja postitettu"-sähköposti.
     
  9. Squbbe

    Rekisteröitynyt:
    20.02.2009
    Viestejä:
    145
    En tiedä kuuluuko tänne vai minne mutta menkööt.
    Sattuipa tämmöistä verkkokauppa.comin kanssa. 1.4.2009 ostamani ASUS P5Q (36kk takuu) pimahti vajaa viikko sitten. Pelatessani kuva jäätyi ja äänet jäivät looppiin. Kone ei reagoinut mihinkään näppäinyhdistelmään ja se piti sammuttaa väkisin. Uudelleen käynnistettäessä näyttöön ei tullut signaalia, mutta kone lähti humisemaan (ei käynnistynyt windowsiin asti). Ei postannut. Muut osat testattiin toimiviksi toisella koneella. Tarkistin myös prosessorin kannan, ja vääntyneitä pinnejä ei ollut (ihan satavarma en ole ja todistusaineistoa (kuvaa kannasta) en tietenkään älynnyt ottaa ennen huoltoa.) Kiikutin emolevyn verkkokauppa.comin huoltoon ja selostin tilanteen.
    Tänään kävin emolevyn hakemassa ja vikaselosteeksi sain seuraavaa: Prosessorin kannasta yksi pinni vääntynyt ja yksi poikki. Kysyin huoltomieheltä, että miten pinnit voivat itsestään katkeilla tai vääntyä kesken normaalin käytön. Ei osannut sanoa. Sanoi vain, että emolevyllä ei ole takuuta pinnien vääntymisen ja katkeamisen vuoksi mutta tarkastusmaksua ei kuitenkaan veloitettaisi. Eikö se kaiken järjen mukaan olisi pitänyt periä, kun vika oli heidän mukaan minussa ja johtui vääränlaisesta käytöstä?

    Voivatko pinnit vioittua normaalissa käytössä? Edellisestä kerrasta kun kantaan koskin on noin 1,5 vuotta aikaa, ja mitään ongelmia ei ole ollut. Iso kuva kannasta huollon jälkeen: http://aijaa.com/v.php?i=000228440463.jpg


    Kuljetuksessa pinnit eivät voineet vioittua, emolevy oli omassa pussissaan ja alkuperäisessä ostopakkauksessa. Pakkauksen sisällä ei ollut mitään mikä olisi voinut osua kantaan.
     
  10. eltonno

    Rekisteröitynyt:
    30.06.2011
    Viestejä:
    0
    Tilasin tällaisen pe iltapäivänä:

    LG 50PJ550 50" HD Ready plasmatelevisio digivirittimellä | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

    Saatavuus: varastossa
    Varastossa 1 kpl
    Helsinki Pirkkala Oulu
    0 kpl 0 kpl 0 kpl

    Mitä tämä nyt oikein tarkoittaa? Tuo luku ei ole tuosta muuttunut vaikka laitoin tilauksen vetämään ja pari päivää seurannut tuota lukua, ja tilauksen tila on 'odottaa tuotteita'. Eikö verkkokaupalla nämä järjestelmät ole automaattisia ja reaaliaikaisia? Käsittääkseni ilmoittavat oman varaston, eikä maahantuojan.

    Näenkö tuota telkkaria vielä ennen lumen tuloa?
     
  11. shepherde

    Rekisteröitynyt:
    13.01.2010
    Viestejä:
    1 418
    Kannattaiskohan se asioida sen vk:n asiakaspalvelun kanssa ennemmin ku murossa kysellä asiaa? Todennäköisesti tuossa on vain virhe ja saat telkkarin jouluksi.
     
  12. Tege

    Rekisteröitynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    31 806
    Eikös VK:lla ole vielä menossa joku varaston siirto?
     
  13. Santa

    Rekisteröitynyt:
    01.05.2000
    Viestejä:
    1 769
    Ihan helvetistä nuo Ruoholahden Verkkokaupan jonot.

    Tänään klo.19 jälkeen oli noutokassoilla joku 60 numeron jono.

    Normaalikassoja oli yksi käytössä ja siinä oli ehkä 20 ihmisen jono.
     
  14. Cetearyl

    Rekisteröitynyt:
    24.04.2011
    Viestejä:
    155
    Varastossa = Jätkäsaaren varastossa
    Heti = Ruoholahden varastossa (ts. myymälän kanssa samassa rakennuksessa)
     
  15. Johany

    Rekisteröitynyt:
    26.09.2000
    Viestejä:
    695
    Herättää kyllä hieman kysymyksiä tämä Verkkokaupan nykyinen toiminta. Perjantaina laitoin tilauksen sisään (Logitech G400, tavaraa varastossa) ja näemmä eivät vielä tänäänkään saaneet sitä postiin.

    Toivottavasti tämä on nyt väliaikaista, toukokuussa kun viimeksi tilasin niin tavara saatiin nopeasti postiin.
     
  16. Dervish

    Rekisteröitynyt:
    09.05.2001
    Viestejä:
    2 404
    On kyllä mennyt omaan makuun myös hitaaksi ja huonoksi, ettei ole hetkeen tullut tilailtua juuri mitään. Ehtinyt haalimaan kläytettynä osat jo ympäriinsä mitä ois ostanu uutena verkkiksestä...

    Toinen on se, että tuntuu ettei Pirkkalan myymälästä löydä enää yhtään mitään, jotenkin se järjestys/loogisuus on saatu sotkettua laajennuksen yhteydessä..
     
  17. Johany

    Rekisteröitynyt:
    26.09.2000
    Viestejä:
    695
    Tänään lähti 19.8. tilattu hiiri postiin, eli toimitusaika tapauksessani noin viikko.
     
  18. JanZai

    Rekisteröitynyt:
    16.05.2008
    Viestejä:
    22
    saatavuus heti 20 tuotetta varastossa... saapi nähdä koska saavat postiin yli päivän ollut jo odottamassa käsittelyä tilaus :)
     
  19. Anagonda

    Rekisteröitynyt:
    29.02.2000
    Viestejä:
    412
    On kyllä uskomattoman huonoa toimintaa verkkokaupalta. Lähes 2 viikkoa sitten tilattu tavarat mitä oli hyllyssä. Sivuilla luki vain "Odottaa käsittelyä". Ei mitään mailia tai muutakaan ilmoitusta sen jälkeen, kunnes eilen illalla tuli ilmoitus että nyt on postitettu. Noh, tiedä miten postittavat kun ei ole vieläkään posti pakettia noutanut(/kirjannut järjestelmiinsä). Hetkihän siinäkin menee, mutta ilmeisesti paketit on isossa pimeässä huoneessa ja yksi kaveri liina silmillä etsii niitä.
     
  20. Arska^f

    Rekisteröitynyt:
    24.09.2002
    Viestejä:
    2 325
    Ja olet tietenkin jo soittanut sinne itseksesi manailun ohessa?

    Jos ite tilaan tuotetta mitä on varastossa(huomaa myös että se on eri asia kuin myymälän hyllyssä) niin en kahta päivää pidempää odottelisi ennen soittoa jos ei käsittelyä tapahdu.

    Tosiaan verkkiksen käsittelyt ovat menneet melkosesti hitaammaksi lähivuosina, ainakin omalla kokemuksella. Päivä tai kaksi menee kauemmin käsittelyissä kuin joskus vanhaan hyvään aikaan.
     
  21. Velocity

    Rekisteröitynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    65
    Jeba, tuntuu että porukalla on vaan toimitusajat vanhan totutun 2-3pv:n sijaan noussut hieman inhimillisempään 4-6pv:n. Sitten kun siihen väliin kolahtaa vielä viikonloppu, niin ollaan murossa jo vikisemässä että "viikkotolkulla saanut taas odottaa..".

    Oma perjantai-illan tilaus kolahti tänään postilootaan. Ei valittamista. :)
     
  22. Johany

    Rekisteröitynyt:
    26.09.2000
    Viestejä:
    695
    Tiedustelin asiaa Verkkokaupalta.

    Luulin että olivat jo muuttaneet / muuttamassa. No toivottavasti paranee.
     
  23. Anagonda

    Rekisteröitynyt:
    29.02.2000
    Viestejä:
    412
    En ole jaksanut soitella sinne, koska kyseessä kuitenkin autotalliin tuleva näppis ja hiiri. Ei ole niin päivän päälle koska saapuvat.
    Enkä viitsi edes soittaa, koska jos heillä on kiirettä niin miksi mun pitää heidän kiireitä vielä enemmän häiritä?

    Sitä vaan meinasin, että kovasti sivuilla uhotaan 1 päivän toimitusta(postiin siis), mutta ei se kyllä nyt ihan päde jos kohta 10 arkipäivää takana.
     
  24. Eezee

    Rekisteröitynyt:
    06.04.2011
    Viestejä:
    177
    Eiköhän tuo verkkokaupan meininki tasoitu tuosta jahka saavat uuden puljun auki ja pääsevät kesähärdellistä yli. Itselle tulossa erillisinä tilauksina SGS:n akku ja nuforcen nappikuulokkeet (en tajunnu tilaa samalla :/ ), pari päivää meni siihen että siirtyi käsittelyyn/postiin. Mielestäni ihan OK, ottaen huomioon heidän tän hetken tilanteen. :)
     
  25. papuwokki

    Rekisteröitynyt:
    25.01.2005
    Viestejä:
    2 270
    milloin sen uuden helsingin myymälän on tarkoitus aueta?
     
Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu