1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

Tekemistä kesäksi?

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja M4su, 08.05.2010.

1. M4su

Rekisteröitynyt:
    09.06.2009
    Eli ehdoituksia mitä kesällä voisi tehdä? Kun kävi taas niin 'yllättävästi', ettei tullut kesätöitä, joten jotain muuta tekemistä pitäisi keksiä kuin pyöräily, koneella oleminen, lihasten treenaus... Meinaan on elämä vähän yksitoikkoista, joten ei haluaisi päivästä toiseen tätä samaa rumpaa toistaa kesälomalla.

Ja kuten jo totesin, ettei töitä tullut, niin ei ole oikein rahaa aloittaa mitään harrastustakaan.
    Ite ajattelin kalastamista mato-ongella. Vai onko tuo tuohu liian tyhmää/lapsellista 17-vuotiaalta?
    Jos päätän aloittaa kalastamaan, niin jotain muuta tekemistä vielä pitäisi keksiä.

Samalla kyselen teiltä yleisesti, että mitä aiotte kesällä itse tehdä?

2. herrayontimo

Rekisteröitynyt:
    12.01.2009
    Ryypäten mato-ongella.

3. Le M0o

Rekisteröitynyt:
    12.11.2008
    Aloita MMO-peli.

4. hejusi

Rekisteröitynyt:
    16.09.2002
    Heitetään aktiviteetteja mitä ite tuli tuon ikäsenä tehtyä.

Eli ravustaminen... yhdestä ravusta saa sen 2,5-3,5€/kpl ja tähän voi yhdistää tuon ongella käymisen. Mertoja voit itse tehdä kanaverkosta. Guuglella löytynee hyvät ohjeet, miten tehdä.

Lakkojen poimiminen. Muistaakseni sain markka-aikana 10litralta 400markkaa.... Jos sattuu hyvä vuosi ja kova poimimaan niin saa siinä 6-8h päivässä tuommosen 1-1,5 sankkoa. Ja puhdistamalla tosiaan tuo hinta tuonne 400markkaan eli roskineen ei varmaan noin paljoa saa.

Sukulaisten metsän raivaus tai harvennus. Tämä tosin vaatii raivaussahan mutta muuten hyvinkin edullista sukulaisille, koska he saavat valtiolta tukea jotain ihan kohtuullisesti eli valtio periaatteessa maksaisi sen sinun palkkasi. Ja tässäkin pääsee kohtuullisille tuloille kun vaan tekee täyttä päivää 6-8h.

5. ginkong

Rekisteröitynyt:
    30.06.2002
    Mitä sitä nyt 17-vuotiaana tehtiin, treffattiin tyttöjä, hengattiin kavereiden kanssa, mökkireissuja yms.

Tietty jos on mallia perusmuro, niin osta wow ja treenaa ittesi huipulle.

6. TeknoR

Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Pokeri. Pikavipeillä "starttirahaa"

7. Aivomustelma

Rekisteröitynyt:
    19.03.2010
    Mulle riittäis jotain mielekästä tekemistä, sai siitä rahaa tai ei. Ideana, että kunhan olisi jotain vaikka kuukaudeksi. Saas nähdä mitä tässä keksii... ei oo paljoa ylimäärästä rahaa reissailla.

8. Esä-Kesa

Rekisteröitynyt:
    08.05.2010
    hanki emäntä

9. Terranova

Rekisteröitynyt:
    21.12.2003
    Itsellä ei myöskään töitä. Ajattelin kohta puoliin työkkäriin ilmoittautua ja alkaa nostaa peruspäivärahaa. Voisi sanoa, että helppoa rahaa. Päivät hengailen ulkona ja ostan työkkäristä saadulla rahalla olutta. Soittelen kavereille päivällä ja vittuilen, että ne maksaa mun oluet.

10. RageDaddy

Rekisteröitynyt:
    30.11.2008
    Odota terra 15 vuotta, niin ne soittelee sulle takaisin. Omakotitalosta, vaimon ja lapsien keskeltä. Kysyy, että miten elämä siellä vuokrayksiössä sujuu, onko katkopaikkaa katsottu vai vedätkö loppuun asti.

11. Osteri Ossi

Rekisteröitynyt:
    17.08.2008
    Ulkoiluta sitä Alzheimer mummoasi ja sitten voitkin taas postata monta kertaa miten vituttaa, kun se ei eläkkeestään maksa hulttiolapsenlapsensa ajokorttia. Siinähän sitä on ohjelmaa vaikka muille jakaa.

12. Jombe

Rekisteröitynyt:
    06.07.2003
    Se metsähoitotuki ei nyt kauheasti ole..

13. Limonadi

Rekisteröitynyt:
    23.11.2004
    Sillon kun minä olin 17-vuotias niin mulla oli elämä ja naisseuraa oli jopa haitaksi asti vaikka elopainoa löytyi kaikki 47kg. Toisinsanoen hommaa naisseuraa niin aika menee kuin siivillä :)

14. xcc

Rekisteröitynyt:
    25.03.2007
    Lähde reilaa!

15. M4su

Rekisteröitynyt:
    09.06.2009
    Nais seuraa ei jaksa eikä se kiinnosta. Viettäisin kesän yksikseni, en ole kavereiden kanssa. Yksin saa määrätä mitä tekee, enkä juo alkoholiakaan.
    Enkä koneellakaan koko kesää jaksa viettää, siihenkin kyllästyy. Haluaisin viettää enemmän aikaa ulkona jos ilmat vain sen sallivat.

16. fella5s

Rekisteröitynyt:
    04.01.2008
    Ei kai 17-vuotiaat _voi_ saada noita pikavippejä?

17. Terranova

Rekisteröitynyt:
    21.12.2003
    Ai ai, on se niin mukava elää löysää elämää. Vielä kun vanhemmatkin ovat niin rikkaita, niin voi olla että ei tartte elämässä tehdä ikinä töitä. Tämä kesä menee kuitenkin työttömyyskorvauksella, ihan sen takia, että pääsee elelemään muitten rahoilla.

18. M4su

Rekisteröitynyt:
    09.06.2009
    Mitä vittua vitun homo mulkku paska kullinimijä! BANNATKAA MUT VAIN VITTU MUA EI KIINNOSTA ENÄÄN MIKÄÄN!!!!!!!!!!! ANTAKAA IP BANNIT MULLE<3<3<33<3<3< MÄ OLEN ERITTÄIN KOKENUT IP BANNEISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

19. d-tail

Rekisteröitynyt:
    23.12.2006
  20. machia

Rekisteröitynyt:
    16.08.2002
    "ENÄÄN"?

Pitääkö bannit saada muroon niin ei tarvitse enää tännekkään kirjoitella, voi vaikka sen ajan käyttää hyödyllisempään, kuten vaikka ongella istumiseen.. Eikai tuo hassumpi idea ole ollenkaan :)

21. Osteri Ossi

Rekisteröitynyt:
    17.08.2008
    Talteen. Piti alkuperäiseen viestiin laittaa toiseksi vaihtoehdoksi koittaa kasvaa aikuiseksi, mutta se nyt ei selvästikään tule kysymykseen.

22. dellflow

Rekisteröitynyt:
    26.06.2006
    Mitä Lauttasaaren sillalla olen fillarilla vedellyt, suurin osa onkijoista on kuudenkympin ja kuoleman välissä.

edit. No jos tuollaista tekstiä lähtee näppiksestä, niin varmaan olet liian lapsellinen sitten. Miten olisi joku vihanhallintakurssi?

23. -Gremlin-

Rekisteröitynyt:
    07.03.2009
    ovela keino vieroittaa itsensä murosta kesäksi?

Viimeksi muokattu: 05.08.2010
  24. M4su

Rekisteröitynyt:
    09.06.2009
    Eiku vituttaa kun muro on kaapannu mun elämän... En osaa ilman sitä nykyään elää, siksi tartten bannit!:( Aina mulla on muro auki...
    E:^ Aivan, osuit oikeaan.

25. Tege

Rekisteröitynyt:
    13.06.2005
    No yksi tapa on vaikka aloittaa käymään salilla ja voit vaikka koittaa kavereitasikin saada mukaan niin on kivempi treenaa.

Wowiinkin voit tutustua. Eka kk ilmaiseksi kun ostat sen pelin.

Jaa tämä sivu