1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

Tappelu taksijonossa

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Kultakasa, 10.08.2007.

1. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007
    Jepujee, tuli tässä parin jälkeen mieleen, että mites muilla sujuu pe&la ilta taksijonossa? Itsellä on noin joka toinen kerta tullut tappelu baarissa viimeistään taksijonossa. Parhaimmillaan/pahimmillaan olen tapellut 1. baarissa 2. sitten snägärillä 3. ja lopuksi taksijonossa. Turpaan ei tullut yhdessäkään johtuen hyvästä tuurista.

Nämä kaikki ovat tapahtuneet ~20000-30000 asukkaan "kaupugeissa" joten voitte arvata mielipiteeni niistä.

Miten tällaista voi välttää? Onko ainut mahdollisuus poistaa kaupunkioikeus noilta pieniltä paikoilta? Tällöin myöskään minä en joutuisi tappeluihin kaupungeissa.

2. Jack Sparrow

Rekisteröitynyt:
    26.06.2006
    Lopeta riidanhaastaminen?
    [signature]Sigulla on väliä.[/signature]

3. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007
    No empä kyllä haasta riitaa koskaan. Varmasti jokin muu minussa sitten ärsyttää muita ihmisiä, tietäis vain mikä.

4. Kaotika Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    02.11.2000
    Eiköhän sitä vikaa voi lähteä etsimään ensimmäisenä siitä omasta käytöksestä joka ajaa sinut noihin tappelutilanteisiin niin usein
    [signature]take the universe and grind it down to the finest powder and sieve it through the finest sieve and then show me one atom of justice, one molecule of mercy. and yet you act as if there is some ideal order in the world, as if there is some...some rightness in the universe by which it may be judged. - - koitko vääryyttä moderoidessani? palautetta osoitteeseen cryofnight@pp.nic.fi[/signature]

5. Frenchie

Rekisteröitynyt:
    04.05.2002
    Jos illan aikana joutuu kolme kertaa tappeluun, niin ihan varmasti kannattaa katsoa sen toisenkin kerran peiliin ja miettiä mistä se oikein johtuu...
    [signature]frenchie dot blog org whatever | last.fm[/signature]

6. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007
    Empä usko tähänkään. Itse en tappeluja/vittuiluja aloita, mutta en kylläkään sanattomaksikaan jää.

Tulee vaan aina morkkis noista "matseista". Aina miettii, että jos toinen osapuoli on vaikka kuollut myöhemmin johonkin kohtaukseen tms. ja ite joutuu siitä sitten lusimaan ja siihen menikin se elämä sit.

7. F-li

Rekisteröitynyt:
    01.05.2007
    OMG soot kova! :O :O
    [signature]Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 2.8HT + Zalman 7000Cu, Club3D Radeon 9600Pro + NB-47J, Maxtor Diamondmax 9 80GB, Samsung T166 400GB, Samsung DVD+-RW, Antec Trueblue 480, Antec P182[/signature]

8. äyräpää

Rekisteröitynyt:
    14.06.2006
    Itse vältän tappelut taksijonossa olemalla jonottamatta. Kiilaan aina suoraan jonon kärkeen ja menen ensimmäisellä taksilla kotiin. Reuhatkoon muut taulat jonossa vaikka aamuun asti.
    [signature]Ei mitään tervettä. Ei muuta kun hojo hojo[/signature]

9. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007
    OK, editoidaan sitten pois.

10. Zalasha

Rekisteröitynyt:
    10.12.2003
    Tämä totta, mutta ongelmana on myös se, että niin suuri osa ihmisistä on niin veetun tyhmiä, että alkaahan siinä vähintäänkin ahdistaa jo rauhallisempaakin kun idiootti numero x alkaa soittaa suuta ja lähennellä.

11. Mace

Rekisteröitynyt:
    02.09.1999
    Kun et osaa käyttäytyä (kännissä) niin lopeta ryyppääminen.

[signature]Maxthon[/signature]

12. OMGmercedes

Rekisteröitynyt:
    12.03.2004
    Sä oot vaa nii ruma :|

Eli kampaa naamas
    [signature]Tyhmiin kysymyksiin saa useimmin tyhmät vastaukset.[/signature]

13. Spec

Rekisteröitynyt:
    14.09.2001
    Kyllä kannattais uskoa, itse joutunut koko elämäni aikana (22v) korkeintaan pari kertaa johonkin sanaharkkaan joka ei ole kuitenkaan tappeluun asti johtanut (siitä tosin kiitos kavereille) ja sinä joudut yhden illan aikana 3 kertaa? Mietippä vähän. Kannattais lähteä sinne kylille pitämään hauskaa eikä mähisemään.

14. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007
    No empä mitenkään hirveen päissään tuolla kaupungilla/baareissa hillu.

15. Deus Ex Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    19.09.2004
    Olisiko se vika kuitenkin tuossa? Alitajuisesti haluat päästä kokeilemaan? Kukapa sitä turhaan haluaisi harjoitella.
    [signature]Outstanding Achievements in the Field of Excellence.
    Das Schutzenfest niemals mehr gesehen.
    Shave the cheerleader, shave the world![/signature]

16. Jack Sparrow

Rekisteröitynyt:
    26.06.2006
    Tein kerran noin rautatientorin ja sokkarin välisessä taksijonossa helsingissä, joka sattui olemaan 150-200m pitkä. Kukaan ei vetänyt turpaan, mutta jonon ensimmäiset mulkoilivat vain silmät pyöreinä sellaisella "hetkinen, mitä tapahtui" -ilmeellä, kun marssin jonon ohi taksiin:) Sen jälkeen olen tosin jonottanut aina kiltisti.
    [signature]Sigulla on väliä.[/signature]

17. Brunberg

Rekisteröitynyt:
    23.12.2005
    Samaa mieltä. Itse en ole ikinä ollut tappelussa vaikka kaupungilla tulee likkuttuakin aika usein. Kyllä se syyllinen sieltä peilistä tuijottaa. Sitäpaitsi jos olisit oikeen fiksu niin kävelisit vaan pois, etkä niputtaisi millään kotikaratella porukkaa kylällä.

18. John Troll

Rekisteröitynyt:
    08.12.2001
    Ikinä en ole tappeluun joutunut tai se ei ole ollut edes lähellä koskaan. Johtunee varmaan keskivertomuroa vastaavasta olemuksesta.

19. F-li

Rekisteröitynyt:
    01.05.2007
    Ja tosiaan, muuten olisi voinut ruvea vikaa etsimään ehkä vähän muualtakin, mutta jos kyseinen henkilö kolmessa eri paikassa saman illan aikana joutuu tappeluun kolmessa eri paikassa, niin eiköhän se syyllinen ole jo löytynyt.
    [signature]Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 2.8HT + Zalman 7000Cu, Club3D Radeon 9600Pro + NB-47J, Maxtor Diamondmax 9 80GB, Samsung T166 400GB, Samsung DVD+-RW, Antec Trueblue 480, Antec P182[/signature]

20. Latukka

Rekisteröitynyt:
    23.08.2004
    Kultakalan postauksien perusteella arvioisin vian olevan 98% varmuudella kultakalassa. Itse en ole koskaan joutunut tappeluun, pari-kolme kertaa on ollut lähellä, mutta niistä on selvitty puhumalla.

21. ViKu

Rekisteröitynyt:
    30.12.2006
    Keskivertomurohan tappelee murottaessaankin.
    [signature]ViKu[/signature]

22. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007
    No empä mä mikään kotikarateka tai erityisen rambo muutenkaan ole. Kuten sanoin, vituttaa että tollasta tapahtuu enkä mitenkään hae tappeluita. Enkä usko tuohon alitajunta-juttuunkaan koska en ole mitenkään väkivaltainen muutenkaan. Nämä nyt tuntuu vain aina sattuvan kohdalle.

23. Kultakasa

Rekisteröitynyt:
    28.07.2007

Niin, kai se vika siinä sitten on että en jaksa alkaa mitään "armoa anelemaan" jos toinen alkaa vittuilemaan. Vittuilen takaisin ja jos tappelu tulee niin se tulee... ja näköjään tulen sitten muroon itkemään siitä kun se tappelu kerran tuli:D

24. sequencer

Rekisteröitynyt:
    12.06.2003
    Itse olen kyllä muutamaa kähinää todistanut taksijonossa, mutta itse välttänyt aina pysymällä vaan mahd. huomaamattomana... Katselee muualle ja pitää pientä etäisyyttä jos huomaa, että jollain on tarvetta ruveta riehumaan. Ehkä sitä jopa luovuttaisi paikkansa jos joku tulisi nyrkit pystyssä vaatimaan kun en itse harrasta tuota katutappelua.
    [signature]A64 3800+ - 1GB DDR 400Mhz (DC) - 200 GB Seagate Barracuda 7200.7 & 60GB Seagate Barracuda IV - Ati Radeon X800 XT - MSI K8N Neo2 Platinum54G
    Xbox 360[/signature]

25. ViKu

Rekisteröitynyt:
    30.12.2006
    Ootko Kultakasa putkaan joutunu näiden tappeluiden seurauksena?
    [signature]ViKu[/signature]

Jaa tämä sivu