1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

soittoja ihme numerosta. olenko ainoa?

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja RaWsHaRk, 29.08.2008.

1. RaWsHaRk

Rekisteröitynyt:
    10.03.2004
    sain eilen molempiin liittymiini (joiden numeroita ei saa finderistä tms) parin pirauksen pituisen soiton numerosta +37866321132. googletin tuota ja näyttäisi olevan San Marinosta(?). oletettavasti nämä on niitä jotka saa puheaikaa puhelimeensa jos soittaisin takaisinpäin, tai sitten jonkun maksullisen numeron syötti.

mutta mistä hitosta ne on saaneet mun molemmat numerot? 4 tunnin välein tuli nuo puhelut, onko muille muroille tullut puheluita samasta numerosta?
    [signature]Gigabyte GA-G33M-DS2R+E8400 Q746A349 pack date 01/09/08+ TT big typhoon/passive+4x1gb Corsair 5400PT+Samsung T133 400gb+Antec NSK2480+Corsair HX520+MSI 7900GTO[/signature]

2. Bret

Rekisteröitynyt:
    24.10.2001
    Mulle ne soitti jossain vaiheessa Canadasta 1-2 kertaa viikossa ja halusi ostaa sukellustarvikkeita. Joku vissiin laittanu mun numeron vähän väärään paikkaan. Teki mieli sanoa että "Joo laitan ne postiin, voitte laittaa rahat tilille X...." :)

3. RaWsHaRk

Rekisteröitynyt:
    10.03.2004
    no ymmärtäisin jos yhteen numeroon tulisi, mutta molempiin nimissäni oleviin niin ei voi oikein väärä numero olla..
    [signature]Gigabyte GA-G33M-DS2R+E8400 Q746A349 pack date 01/09/08+ TT big typhoon/passive+4x1gb Corsair 5400PT+Samsung T133 400gb+Antec NSK2480+Corsair HX520+MSI 7900GTO[/signature]

4. Dragofix

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Sain kanssa tuon, mistä lie saanut mun numeron.

5. |\/|/\ur| |\/|/\ht/\\//\

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Et aatellu vastata ja kysyä?

6. Cycling Duck

Rekisteröitynyt:
    11.11.2007
    Tuskin on ihan sattumaa, että suuntanumero muistuttaa Suomen suuntanumeroa. Eli kenties joku paikallinen asukki sekoitti vitosen ja seiskan, tai kenties joku yrittää houkutella sinua soittamaan takaisin ja toivoo ettet huomaa vitosen ja seiskan eroa.

Tai sitten joku kaverisi yrittää tavoitella sinua San Marinon yöelämästä.

7. RaWsHaRk

Rekisteröitynyt:
    10.03.2004
    joku paikallinen sekoitti vitosen ja seiskan ja onnistuu soittamaan molempiin numeroihini jotka ovat aivan erilaiset?
    sitä paitsi tuo toinen numeroni on vaimon käytössä enkä ole antanut sitä kavereillenikaan, ja molemmat ovat salaisia..

8. Rat-Radar

Rekisteröitynyt:
    10.06.2001
    Tänään sain tarjoukset miesten alusvaatteista. Heti kun sain suunvuoron niin sanoin vain että "en osta mitään" ja myyjä tajusi lopettaa puhelun.
    Hyvä niin koska sen jälkeen olisi tullut hieman oudompaa tekstiä.[signature]Why So Serious?[/signature]

9. Zyrppa

Rekisteröitynyt:
    31.12.2006
    Eikös näitä suomalaisia puhelinmyyntifirmoja ole ulkomaillakin? Ainakin Nikolexilla tai Mediapexillä muistelisin olevan toimipaikkoja Espanjassa. Josko jollain firmalla on sitten San Marinossa? Ja kyllä ne firmat saavat käsiinsä salaisetkin numerot.
    [signature]Tinkentooli
    -Voi vittu! -No? - Tässä on mailimittari![/signature]

10. sammys

Rekisteröitynyt:
    30.10.2007
    Saattavat olla mistä suunnasta tahansa, joskus tuli tv-ohjelma intialaisista puhelinmyyjistä jotka operoi intiasta käsin amerikkaaan vai oliko englantiin en muista, kuluttaja ei mitään huomaa kun puhuvat sujuvaa englantia.

11. Inhuman

Rekisteröitynyt:
    06.08.2002
    Eihä tuo oo nyt se evaphonen numero?
    [signature]Qui A Du Caca Kaki Colle Au Cucul Jusquau Kiki... Oulun murteella tai iliman!

Jos lapsi näyttää isältä niin kyseessä on perintötekijä. Jos taas lapsi näyttää postinkantajalle niin kyseessä on ympäristötekijä.[/signature]

12. jjx

Rekisteröitynyt:
    23.12.2001
    Ja äkkiäkös sitä veivaa läpi kaikki mahdolliset numerot, jonkun automaatin turvin. Sehän ei maksa mitään, jos kukaan ei vastaa. Koneet osaavat soitella niitä puheluita taustalla ja yhdistää sitten telemarkkinoijan linjalle vasta siinä vaiheessa kun puheluun vastataan. Vielä halvemmaksi tietenkin tulee, kun ei edes anna tilaisuutta vastata, vaan odottaa että tuleva asiakas soittaa takaisin.

[signature]Laatikon levein pensseli[/signature]

13. Azu-nyan

Rekisteröitynyt:
    14.02.2004
    Mulle tuli muutama vuosi sitten soitto prepaidiin, jossa englantia puhuva tyyppi vaati maksamaan jotain rahoja. Sanoin, että on väärä numero mut ei uskonu. Sit uhkas tulla tappaa ja vastasin jotain "haist vittu" ja sit kuulu taustalta pamaus. Lopetin puhelin siihen. Vielä henki pihisee. Ettei vaan oo käyny niin paska tuuri, että tää numero on ollut jollain hämärätyypillä aikaisemmin.

14. MrJuice

Rekisteröitynyt:
    17.12.2004
    Jaa'a, en tiedä noista prepadeista mutta muut numerothan menee jonkun ajan päästä jakoon kun on irtisanonut liittymän, vissiin sama käytäntö sit.
    Itellä ei onneks pelkoa kun on sama numero ollut jo ties miten kauan mutta kaveri sai soittoja ihan viranomaisten taholta että maksas verot ja olet muuten ulosotossa. Oli edellisen liittymänhaltijan hillofirmalla ollut vähän selvittämättömiä sotkuja. Puhumalla siitä se siitä sitten oli selvinnyt. Onneksi ne soitot ei tulleet vanhanliitonmiehiltä tyyliin: "maksa velkas tai ammutaan sun polvet paskaks!1!" Vois vähän vaikka jännättää.
    Edit: typoz

[signature]Kun paskaa tonkii, niin matoja löytää!
    F**k you, I drive a VOLVO.[/signature]

15. hauki-kala

Rekisteröitynyt:
    28.11.2002
    Mulle tuli työpuhelimeen outo tekstiviesti, jonka oli allekirjoittanut joku muu kuin liittymän omistaja (löytyi enirosta). Liittymä on uusi ja vasta avattu (numerokaan ei ole kierrätysnumero). Samaan aikaan avatuissa muissa 6:ssa liittymässä kahteen on tullut myös outoja viestejä ja yhteen puhelu, jota ei ole mukamas edes soitettu.

Sonera säätää jotain?
    [signature]futuuri: Ilmoitin juuri poliisille sinusta.[/signature]

16. alcapowned

Rekisteröitynyt:
    26.04.2008
    Mun tyttöystävän veljen vaimolle tuli kans useita puheluita ulkomailta. Mikä lie homman nimi.

17. Marce

Rekisteröitynyt:
    03.08.2005
    Itse olen liittyyneenä useammallekin pokerisaitille. Nykyisellään puhelin soi arki-iltaisin kello 17-20 välillä lähes joka ilta ulkomaanelävien numeroista. En vastaa, yleensä.

18. blackmagick

Rekisteröitynyt:
    02.09.2008
    mulle soitettiin kans 26.08 16.11 sellasest numerost ku +37866321172, katoin myöhemmin netistä että se on san marinon suuntanumero. Kun yritin soittaa takas niin kuului vaan the number you are calling does not exist. Outoa tosiaan koska mul on prepaid liittymä eikä tietojani oo rekisteröity mihinkään. Mulla ei myöskään asu ketään siellä eikä kukaan kavereistani ole ulkomailla...

19. Raimo Miettinen

Rekisteröitynyt:
    23.06.2008
    Mulle soittavat 0333965380 numerosta, ja Googlella löytyy kohtalotovereita. Eipä tule vastattua.

20. NakuAnkka

Rekisteröitynyt:
    18.05.2004
    No, nyt kilahti minullakin tuo sama 0333965380 numero, ja luuri korvaan tottakai.
    Mikähän hemmetin systeemi tuo on olevinaan?
    Pitäisikö ostaa super-suuri rulla foliota?

[signature]-"So wait, who protects the people from their government?" -"Terrorists." -"...fuck."
    Näin kierrät Mao Tse Lindenin sananvapaudenrajoittimen
    <3<3 halipusuterkut KRP:lle <3<3[/signature]

21. B0STiK

Rekisteröitynyt:
    01.03.2007
    Mulla soi eilen kans kerran numerona 37866321191..

Kookle kerto tosiaan että ois jtn että takasinpäin soitellessa maksais vitusti ja siel kuulus jtn nauhotettua paskaa.

Mielenkiintosta sinänsä mistä nämä numerot on revitty? Ja kiinnostaa tietää että onko aloittaja Elisan asiakas myös?

22. j-roc

Rekisteröitynyt:
    11.09.2007
    No soita takasin ja tule sitten kertomaan paljon tuli maksamaan.
    [signature]When masturbation's lost its fun...you're fucking breaking....[/signature]

23. rallivaihde

Rekisteröitynyt:
    02.05.2008
    Tuli vaan mieleen että jostain Nierlestä kun tilaa ja antaa sinne tietojaan niin ne on varmaan kohta ympäri maailmaa.

24. RaWsHaRk

Rekisteröitynyt:
    10.03.2004
    viimeeksi tuli soittoja italiasta, +393193260026. yksi piraus eikä mahiksia vastata. ehkäpä ne Maranellosta soittelee että Enzo on hakukunnossa.
    [signature]???? ??????
    Pred dozhdot[/signature]

25. keidas

Rekisteröitynyt:
    01.09.2003
    No ei varmaan Nierlestä, mutta jos jostai jenkkipuljusta tilaa niin en ihmettelis jos tiedot löytyis ympäri maailmaa, kun jenkeissä myyjä omistaa tietosi.

Jaa tämä sivu