1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

Samsung galaxy mini usb-ongelma

Viestiketju alueella 'TaskuMuro: Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Phellow, 27.04.2011.

1. Phellow

Rekisteröitynyt:
    14.03.2011
    Ostin tuossa eilen siis kyseisen luurin. Luuri on muuten pelannut hyvin, mutta siinä ei toimi lainkaan usb yhteys. Usb:lla pystyy kyllä lataamaan puhelimen, mutta tietokone ei tunnista lainkaan puhelinta, olen kokeillut kaverinkin koneella. Tietokone sanoo aina jotain laitteiston asentamisesta sun muusta ja alkaa valittamaan, että laitetta ei voi tunnistaa tai jotain sinnepäin. Koneen työpöydän alakulmaan tulee aina teksti, että laite ei ehkä toimi oikein.

Olisko jollakin jotain vinkkiä heittää?

KIITOS!

2. eightball

Rekisteröitynyt:
    11.07.2000
    USBi liitin on paskanen, itellä oli sama homma. Huollossa putsasivat veloituksetta

3. ayaton

Rekisteröitynyt:
    30.11.2008
    Tuskin se likanen on jos eilen osti puhelimen, siis jos osti uutena.

4. fujibeta

Rekisteröitynyt:
    28.04.2011
    Puhelimen mukana tulleessa pikaoppassa on ohjeet miten saat toimimaan puhelimen tietokoneessa ladattavalla kiesi ohjelmalla. ''Eli pikaoppaan takakannessa'' Itse en tuolta samsungin sivuilta löytänyt kyseistä kiesi ohjelmaa, joten latasin sen täältä Lataa SAMSUNG Kies 2.0.0.11014_49_2 (ilmainen ohjelma / freeware) - download.fi Tolla ohjelmalla saat usb hökötykset wörkkimään, tai samsungmobile sivulta ja etsit ladattavan ohjelman nimeltä kies, mutta itse en sitä löytänyt sieltä. Ps: Laita linkki jos löydät sen kiesin sieltä samsungin sivuilta!

5. poskiholisti

Rekisteröitynyt:
    24.03.2008
    Mikähän tuossa on ideana, ettei massamuisti/muistikortti voi näkyä siirrettävänä levynä ilman ylimääräisiä softa-asennuksia. Lisäksi tuo Kies on aika surkea tekele ylipäätään.

6. Jusas

Rekisteröitynyt:
    31.03.2004
    Lienee varman joku USB-mode juttu. Itselläni on android-tabletti, jossa on USB Host mode päällä vakiona, joka meinaa, että se tunnistaa kiinnitettävät USB-laitteet mutta tietokoneeseen kun laittaa kiinni niin tietokone ei näe mitään. Veikkaisin että on joku tällainen juttu.

7. Pertti_Pasanen_Spede

Rekisteröitynyt:
    25.10.2001
    Tuo pitäisi näkyä koneelle kyllä massamuistina, mutta sitä tilaa tuossa ei ole oletuksena päällä vaan se pitää itse kytkeä päälle.

8. Phellow

Rekisteröitynyt:
    14.03.2011
    Joo, nyt pelaa hyvin. Onhan tuo vähän perseestä kun tarttee erillisen softan tuohonkin hommaan.

Kiitoksia kaikille vastanneille!

9. fujibeta

Rekisteröitynyt:
    28.04.2011
    Toi kiesi ohjelma on kyllä harvinaisen paska!

Jaa tämä sivu