1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

Samsung Galaxy Gio

Viestiketju alueella 'TaskuMuro: Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Klopatra, 02.07.2011.

1. Scotch

Rekisteröitynyt:
    16.12.2011
  2. SWfan

Rekisteröitynyt:
    11.11.2010
    On jo kokeiltu tuota. :-P Ja tuo linkki ei toimi, ainakaan minulla.

3. JarXe

Rekisteröitynyt:
    26.09.2004
    Käyppä katsomassa siellä puhelimen asetukset -> Langattomat verkot jne. -> Matkapuhelinverkot. Siellä pitäisi olla datakäyttö tai jotain vastaavaa ja sitten verkkovierailu. Kun sinulla on kerran Saunalahti, niin molemmissa pitäisi olla täpät.

4. SWfan

Rekisteröitynyt:
    11.11.2010
    Juu, kiitos neuvoistanne, sain netin toimimaan ja aikaa sitten. :) Soitin sinne saunalahdelle ja kysyin, että mikä on kun kaikki on oikein niin olivat itse jotain sotkeneet siellä ja laittaneet joitain vääriä tietoja niin siksi ei toiminut. :P

5. Zeni

Rekisteröitynyt:
    27.02.2004
    Pystyykö tällä jakamaan wifin iPadille ? Käsittääkseni iPad oli jotenkin tarkka tuon hotspotin suhteen.

6. valexi

Rekisteröitynyt:
    06.07.2009
    Jaahas, tuli asenneltua emännän GIO:n tämä Cyanogenmod 9

Mikä apps2sd appsi tässä toimii? Tarkotus olis laittaa vaikka dalvik cache external storageen viemästä tilaa.

7. Jaxxx_

Rekisteröitynyt:
    16.10.2003
    Oon aivan aloittelija näiden rommien kanssa. Millaisia toimenpiteitä tuon asentaminen Gio:n vaatii?

8. eli_porter

Rekisteröitynyt:
    17.07.2008
    Hohhoijakkaa, asentelin tuon 2.3.6 päivityksen Kiesin kautta. Heitin vihapäissäni puhelimeen myös factory resetin. Lopputuloksena BT sykemittari ei toimi, wlan ei yhdistä, ja gps ei löytänyt satelliitteja 30min lenkin aikana. Vaimokkeen galaxy s:ssa toimi gps hyvin ja BT yhdistää myös.

Onko tuo gio vain noin pasketta. Pitääkö hakea parempi puhelin kaupasta. Tai kaivaa jostakin se 2.3 androidi tuohon. Miten saa edes asennettua vanhemman version androidista takaisin puhelimeen.

Nimim. gio lentää kevyesti 100m.

Jaa tämä sivu