1. Bugiraportit ja palaute XenForo-MuroBBS:stä tähän viestiketjuun

Tuliko vastaan englantia tai huonoa suomea, raportoi tähän viestiketjuun

Läppärin näyttö pimeänä

Viestiketju alueella 'Ongelmat' , aloittaja Datzun, 06.06.2010.

1. Datzun

Rekisteröitynyt:
    02.09.2007
    Siskon HP Compaq Presario CQ61:ssä ilmentyi yhtäkkiä tällainen ongelma, että konetta käynnistäessä ruutu pysyy mustana kokoajan, vaikka tuulettimet yms. pyörivät ja koneessa palaa valo. Läppäri ei myöskään reagoi touchpadiin eikä näppäimiin mitenkään (eikä taida edes ladata windowsia kun sen käynnistysääntä ei kuulu). Konetta on yritetty bootata uudestaan ja akkuakin on käytetty pois, mutta ei tulosta. Akku ei voi olla tyhjä koska virtajohto on ollut seinässä.

Saattaisiko kannettava olla jonkinlaisella sleepillä/tehonsäästötilassa, vai mikä mättää? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

2. Lukkoperä

Rekisteröitynyt:
    26.07.2006
    Siinä on virtapiikki ja nyt en muista oliko silleen power nappia painaa jotain 10 sekunttia ilman akkuu pitäisi ruveta pelittää. Näin ne mulla HP:lla selitti huollossa, kun mun koneeseen tuli häiriö käynnistykseen. Sen jälkeen rupesi pelamaan normaalisti. :)

3. Datzun

Rekisteröitynyt:
    02.09.2007
    Tämä auttoi pelittämään! Kiitoksia oikein paljon!

4. Francesc

Rekisteröitynyt:
    31.07.2011
    En tiedä miten täällä kuuluu toimia, ja saako esim. Näin vanhoja lankoja nostella, mutta olen epätoivoinen. Jokainen kohta tuossa aloittajan postauksessa osuu, mutta tuo virtanapin painaminen ei auta? Pitääkö siis olla pelkkä akku irti, vai myös virtapiuha? Pahoittelen että olen näin käsi koneiden kanssa.

Viimeksi muokattu: 31.07.2011
  5. Tina Silta

Rekisteröitynyt:
    18.03.2003
    No sulta kuluu se 20 sekuntia molemmilla tavoilla kokeilu...

Jaa tämä sivu