Assassin's Creed 3

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Teura, 01.03.2012.

  1. Teura

    Rekisteröitynyt:
    05.10.2004
    Viestejä:
    1 875
    Kuinkas tästä ei vielä tänne threadia ole ilmestynyt vaikka juuri tänään nettiin ilmestyi tieto pelin aikakaudesta?

    Eli aloitetaan muutamilla Kotakun linkeillä:

    Is This the Star of Assassin's Creed III? [Update: Yes, It Is]
    Game Informer Accidentally Leaks Another Assassin's Creed III Image? [Update]
    Assassin’s Creed III’s Official Box Art Verifies Revolutionary War Setting

    [youtube]ecdOPiWopUU[/youtube]

    Peli siis tulee sijoittumaan Amerikan itsenäistymissotiin, ja nyt julkitulleista kuvista päätellen päähenkilö voi hyvinkin olla intiaanitaustainen. George Washingtonia ainakin pääsee tapaamaan.

    Pelillisesti mitään tietoa ei ole vielä julki tullut, mutta mietityttää vain mistä tuon ajan jenkkilästä löytyy tarpeeksi kiipeiltävää. Ja muuttuuko pelityyli enemmän kaukotaistelun, vai onko tomahawk päivän sana? Toisaalta ainakin itse kaipaan jo jotain uudistuksiakin sarjaan, Revelations oli käytännössä sama peli jo kolmannen kerran. Kyllähän sen juonen takia pelasi, mutta se siitä.

    Julkaisusta ei ole itsellä hajuakaan, mutta oletettavasti yrittävät saada tälle vuodelle tuon kun kerta edellisetkin ovat tulleet vuoden välein.
     
    Viimeksi muokattu: 05.03.2012
  2. Asteh

    Rekisteröitynyt:
    24.06.2009
    Viestejä:
    1 146
    Itse kaipaisin ainakin pelimekaniikkaan ja/tai pelimoottoriin muutoksia. Tämä ei tietenkään ole mikään fps, mutta kuitenkin aseiden kanssa itse tähtääminen voisi olla rennompaa kuin se kämänen lukitussysteemi.
     
  3. Zegorex

    Rekisteröitynyt:
    09.06.2010
    Viestejä:
    101
  4. Moguli

    Rekisteröitynyt:
    28.06.2001
    Viestejä:
    409
    Ihan lupaavalta kuulostaa, mielenkiintoinen paikka ja ajanjakso. Itse ehkä toivoin eniten 1800-luvun Englantia seuraavaksi paikaksi, mutta pääasia että tulossa on ihan erilainen ympäristö kuin aiemmin.
     
  5. tom_gore

    Rekisteröitynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    6 025
    Kakkonenkin edelleen pelaamatta - koko sarja. Ja niin kauan kuin niissä on Ubin DRM niin saavat jäädäkin pelaamatta.
     
  6. Hemek

    Rekisteröitynyt:
    07.05.2008
    Viestejä:
    1 023
    Hyvältä kuulostaa ainakin:) kakkonen ja Brotherhood olivat parhautta mutta Revelations ei oikein tuonut pakkaan tarpeeksi lisää ja jäi omissa kirjoissa vain "ok" pläjäykseksi, toivottavasti tähän tuodaan kunnolla uutta ja mielenkiintoista sisältöä.
     
  7. Kilohaili

    Rekisteröitynyt:
    19.07.2006
    Viestejä:
    1 303
    Juu-es-ai ja niiden itsenäisyyskähyt ei oikein kiinnosta näin lähtökohtaisesti mutta voihan se olla hyväkin, mistä sen tietää vielä. Minua olisi aikakausista kiinnostanut enempi vaikka Englannin sisällissota tai Ranskan muskettisoturimeininki, siis 1600-luku. Mahdollisuuksia, mielenkiintoisia historiallisia tapahtumia ja paikkoja olisia ollut vainka kuinka.

    Toisaalta, olisihan tarina voinut 'edetä' taaksepäinkin ajassa, vaikka Rooman aikaan? Taikka ultimate ninja assassin -kokemukseen Sengoku-aikakauden Japanissa.
     
  8. tom_gore

    Rekisteröitynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    6 025
    Hieman juu aihealue on muille kuin jenkeille varmaan vähemmän kiinnostava, mutta jenkkejä varmaan kiinnostaa sitäkin enemmän.
     
  9. BeBopBoogieman

    Rekisteröitynyt:
    03.02.2009
    Viestejä:
    429
    Tätä en oikeen ymmärrä. Yhtä hyvin sitten se Ranskan vallankumous olisi ollut muille kuin ranskalaisille vähemmän mielenkiintoinen. :confused: Jenkit sitä ja jenkit tätä...Kansa se on siinä kuin muutkin.
     
  10. tom_gore

    Rekisteröitynyt:
    03.12.2005
    Viestejä:
    6 025
    Suurin yksittäinen markkina-alue Kiinan jälkeen. Siinäpä se syy.
     
  11. no brains

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2009
    Viestejä:
    1 581
  12. Alyniekka

    Rekisteröitynyt:
    03.06.2003
    Viestejä:
    2 695
    Millos tää pitää ilmestyä? Vaikuttaa mielenkiintoiselta kun liikutaan aukeassa maastossa. Toivottavasti voi viritellä ansoja tms. Hahmo ei ota osaa itse itsenäisyystaisteluun, mutta suurimmissa taisteluissa ollaan mukana arvatenkin listimässä molempien puolten ilkimyksiä.

    http://gamingeverything.com/16129/assassins-creed-iii-scans/ täällä enemmän tietoa.

    Eli suurimmat viat paikattu. Ei tyhmiä mini-towerDefenceä, kaikki animaatiot vedetty uusiksi. Stealth-elementti uudistettu täysin. kolmannes pelistä ollaan aukealla alueella joka on tuplasti isompi kuin revelationin alue. Muut osat ilmeisesti kylissä/kaupungeista kuvista päätellen.
     
  13. W13

    Rekisteröitynyt:
    02.08.2010
    Viestejä:
    207
    Kuulostaa pahasti Call of Assassin's: modernish warfarelta :mad: ei ainakaan vielä nosta odotuksia Ezion seikkailujen tasolle, mutta katsotaan nyt, ei tää välttämättä ihan täyttä tubaa ole, vaikka onkin ihan liian moderni aika tähän pelisarjaan.
     
  14. fly_er

    Rekisteröitynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    5 214
    Sama tai 1700 luvun Pariisi olisi myös kova sana.

    Ei kyllä yhtään säväytä tuo että siirrytään jonnekkin jenkkilän tasankoihin ampumaan jousipyssyllä buffaloita... :mad:
     
  15. menu

    Rekisteröitynyt:
    29.06.2004
    Viestejä:
    3 324
    eiköhän olla jo nähty aivan tarpeeksi talojen katolle kiipeilyä jo
     
  16. Hiekkamies

    Rekisteröitynyt:
    15.11.2005
    Viestejä:
    1 497
    Vaihtelua luvassa mikä on ihan hyvä. Shut up and take my money.
     
  17. Red

    Rekisteröitynyt:
    22.03.2008
    Viestejä:
    734
    Paras mahdollinen miljöö. Revelations jäi kokonaan väliin, mutta tämä pitää kyllä ostaa.
     
  18. Taud

    Rekisteröitynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    1 123
    Yllättävän kiinnostavalta vaikuttaa vaikka sarjan pelejä on tullut ihan pirusti, kiinnostus lopahti kakkosen jälkeen. Sarjan pariin vois kyllä palata tähän asti lukemani perusteella. Korjaisivat vaan pikkuhiljaa ton päähenkilön asun, äijä kirmaa joutsenpuvussa tavallisten ihmisten joukossa ja on niin huomaamaton.
     
  19. fly_er

    Rekisteröitynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    5 214
    Jäikö aamulääkkeet ottamatta ? :confused:
     
  20. Snakes

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2010
    Viestejä:
    1 384
    Jos tässä on tarkoitus hipsiä luonnonhelmassa vihollisen kimppuun niin peli tarvitsisi paremman camo-systeemin kuin edellisissä peleissä.
     
  21. Kilohaili

    Rekisteröitynyt:
    19.07.2006
    Viestejä:
    1 303
    Toi huppuasu ei kyllä oikein istu maisemaan noissa kuvissa? Melko helppo tunnistaa assassiini sanoisin. Renessanssi-aikana se nyt jotenkin meni vielä. Valepuvut olis hyvä. Myös toi kirves/tomahawk on tosi pöljä, eihän tuommoinen kehysmäinen terä voisi toimia oikeasti, massa puuttuu kokonaan ja ei varmaan painopiste kohdistu ihan optimaalisesti. No, pikku nipotusta tämä, pisti vaan simmuun.

    Taitaa jäädä kyllä hyllyyn tämä omalta osalta, ehkä alessa ostaa sitten. Ei vaan nappaa aihe.
     
  22. Zarsky

    Rekisteröitynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    378
    Neogaf:ista löyty kaikki oleellinen mukavasti koostettuna. Pitänee ennakkotilata.
    -Want it to be a jumping on point for new players without losing touch with what longtime fans cherish most.
    -New hero called Connor/Ratohnhake:ton (pronounced Ra-doon-ha-gay-doo). He has an English father and Native American mother.
    -More details about the protagonist/scenarios: You will experience Conner's childhood on the American frontier as he is raised by the Mohawk. The Mohawk eventually clash with white colonists who burn their village down, causing Connor to dedicate his life to confront tyranny and injustice.
    -A new traversal approach that has players leaping and climbing trees and mountain cliffs.
    -Uses a new version of the Anvil engine that can "depict thousands of troops engaged in bloody battle" along with highly detailed face close-ups. They later imply that if they used version numbers, they would be like going from Anvil 1.0 -> Anvil 2.0 or something of that nature.
    -Judging by the images, the faces really are quite good.
    -Combat is focused on putting you on the offensive and based on speed/momentum.
    -The main character has thousands of new and unique animations (no carry over from other titles) to support the new combat system.
    -Character details:
    -George Washington: Interacting with Washington is one of the core relationships of the game.
    -Benjamin Franklin: He's not a convenient inventor a la Da Vinci.
    -Charles Lee: His role is a mystery.
    -The game is set between the years 1753-1783 and is centered around the cities of Boston and New York.
    -"It's not just going to a historical building now; it's going to a historical event."
    -Event examples: "You will see the great fire of New York. You will visit Valley Forge as a location that is currently occupied by Washington's forces. You will visit these places in the moment that they were important, and hopefully, experience the reason why we know where they are today. That's the goal."
    -Connor is in the heart of major battles, and they can now have a couple thousand guys on screen, whereas before it was capped at about 100.
    -The overall story is still centered around the Assassins versus the Templars and Connor's journey.
    -Not all the Colonists will be cast as good people, and not all the British will be cast as evil oppressors. They're trying to focus on how both the Assassins and Templars viewpoints exist in a gray morality as the Templars really believe they're saving the world.
    -The French and Native Americans will also feature in the game, as was probably really obvious.
    -The modern day stuff relates to that location in New York at the end of Revelations.
    -There will be all sorts of wilderness in the game referred to as the Frontier.
    -The map of the Frontier is 1.5 times bigger than the entire map of Brotherhood.
    -The Frontier is not empty like in Assassin's Creed 1, but features a third of the game's missions and gameplay content.
    -The Frontier also includes colonial settlements like Lexington and Concord and Connor's Mohawk village.
    -You can hunt animals for resources, and how you kill them effects your reward. A one hit kill on a bear gets you a much more valuable pelt than stabbing it eight times.
    -The wilderness traversal plays a big part in the gameplay in the Frontier, allowing you to use trees, cliffs, ledges, and more to set up kills and combat.
    -Connor does have a hidden blade.
    -The world changes as time passes, so a field where a battle happened in one year may just be a series of empty encampments a few months later.
    -The entire world will change with seasons, so the cities and the wilderness will all exist in both Summer and Winter settings.
    -In the winter, soldiers will move slowly and stumble about in the snow, and lakes and rivers will freeze over allowing you new terrain to work with. This gives Connor an extra advantage since he can still use the trees and wilderness pretty effectively during this time of year.
    -There are all sorts of clubs and groups who want you to join and give you quests. These are separate from the mission system. These clubs will contact you based on what you do in the game. For example, hunting a lot will get you an invitation to the hunting society.
    -There will be a goods based economy, a new property system, and more Desmond stuff.
    -There's going to be some new puzzle thing like the first person Tetris.
    -There's a new GUI known as Animus 3.0.
    -There's a new Animus database written by Shaun Hastings, who makes snarky comments about the British perspective of the war.
    -They're not unveiling anything about the multiplayer yet.
    -There will be more platforming levels.
    -Full synchronization returns, but with major tweaks. Missions have checkpoints, You also get significant rewards for doing these tasks instead of a 100%. "Imagine a leveling system in an RPG, except there's a finite amount of XP to find. The more in-sync you get, the more you fill your sync bar. Within each mission, each activity you complete has a value". You can replay everything to increase your score.
    -They imply there is something resembling the Brotherhood system of picking up fellow assassins.
    -Aligned groups are gone, but something new is replacing them in regards to factions. They don't say what.
    -There's a new notoriety system that is more hidden and doesn't penalize you for exploring risky areas.
    -The game has fast travel because the game has more traveling.
    -Don't expect more tower defense.
    -You can upgrade Connor's gear and costume as the game goes on in an attempt to make it feel more authentic.
    -The cities have a lot more subtle detail now in terms of ambient things that happen.
    -You can now leap over wagons or slide under obstacles, including navigating over and around moving objects. The free running stuff also has you jumping through windows to trees and then on top of church roofs. Basically, expect the free running stuff, but more fluid and presumably generally closer to the ground.
    -Connor enters battle with two weapons. The game uses the same controls in and out of battle.
    -The tomahawk and knife are a "constant presence" in battle. They also let you do double counters and multiple takedowns, and you can chain kills.
    -There's no more target locking, it just automatically detects your target. Counter/defense are the same button to prevent turtling.
    -You can use human shields and other context sensitive moves.
    -They want you to constantly move in battle.
    -There are lots of secondary attacks like the one shot pistol on the Y button.
    -There's a new dynamic camera to track the action and make it look as cinematic as possible.
    -There is a new sprinting system also, so you can hold the button to instantly turn around and start fleeing from combat. They also let you kill people while still moving so you can keep chasing a target. They kind of imply you can even leap off of them after you kill them, though I'm not sure if that makes you faster or just doesn't impede your movement.
    -They really, really, really want you to constantly move. I mean like they say this every four sentences. Not just in battle, but in every section of the game.
    -They also try to keep you more in control of the combat than ever before.
    -Game Informer really loves their animation system.
    -There are around 2.5 hours of character scenes in the game that are fully acted and recorded. They mean this in Naughty Dog style where they have the actors being mocaped while performing on a set that resembles the scene in the game.
    -They're aiming for accuracy by having historical dialog consultants and actual Native American actors.
    -This game has the longest development cycle since AC1, and has twice the production capacity (in terms of work hours) and budget of Revelations.
    -They want the game to feel like AC3.5, and the game will have its first version complete in just a few more weeks, at which point they're going to spend the rest of their time refining it.
     
  23. arijuahni

    Rekisteröitynyt:
    26.01.2009
    Viestejä:
    18
    Olisin ehkä kanssa toivonut jotain Englantia, mutta ei tämäkää huono ole. Hyvältä kuulostaa :kippis:
     
  24. no brains

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2009
    Viestejä:
    1 581
    [youtube]ecdOPiWopUU[/youtube]
     
  25. Zarsky

    Rekisteröitynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    378
    Tuo traileri on kuulemma "In-engine", eli pelimoottorissa pyöritetty.
     

Jaa tämä sivu